Data e postimit: 2022-12-14 15:34:40
Lexime: 8804
Tregime fantastiko shkencore
Autori: Argita Nerpjetri
Lloji: Tregim
Tema: Endrrat pertej hapesires
Shkolla: Mehmet Bajraktari
Klasa: 8
Qyteti: Cerrik
E-mail: Email eshte i fshehur!


Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje dite te bukur une dhe familja ime vendosem te benim nje shetitje dhe gjithashtu largoheshim pak nga jeta e perdtishme. Gjithashtu menduam qe te benim edhe nje piknik. U beme gati dhe u nisem. Gjate rruges po mendonim vendin se ku do shkonim. - Mendoj se duhet te shkojme ne mal-tha mami. Ide e bukur tha babi sepse ka dhe shume ajer te paster. Une dhe motrat e mia u gezuam jashte mase.Mberritem me ne fund shkuam ne Parkun Kombetar Shebenik Jabllanice. Une se bashku me aparatin tim fotografik vendosa te bej nje xhiro.Edhe pse kam qene shume here vazhdoj qe ta pelqej. Fotografova shume gjera te bukura. Duke ecur e gjej veten para nje shtepie te cuditshme. Mendova se ishte shtepia e ndonje magjistari. Epo kjo kureshtja ime nuk ka shterim. Hyra brenda pak e friksuar. Pashe disa objekte te bukura. U afrova dhe disa objekte u rrotulluan afer meje dhs filluan te leviznin. Me pas u afrua nje pasqyre dhe une u futa brenda saj. Pas pak kohesh e shoh veten ne nje hapesire u frikesova shume! Mendova sikur sdo te kthehesha me ne token time. Nga dritarja e voge e 'pasqyres' pashe disa banore te atij planeti.Me sakte alien. U frikesova jashte mase dhe sdoja te dilja nga aty. Por dera u hap dhe dicka brenda trupit tim me thoshte se duheh te dilja. Smund te ishts ndryshe vec kureshtjes sime. Me ne fund dola. Banoret e atij planeti ose me sakte alienet po flsinin nje gjuhe teper te ngaterruar.Por me zerin e tyre te embel te mahnitnin. Njeri prej tyre nje alien me ngjyren lejla mu afrua
Dhe me tha:-Nuk donim te te frikesonim por njeri prej jush duhet ta dije. Mezi e kuptova alienin por nje gje e kuptova mire madje qe ata kishin nevoje per ndihme. Sepse banoret e nje planeti tjeter po i shkaterronin planetin e tyre. U mendova pak minuta dhe u kujtova se kisha aparatin tim fotografik me vete. I Fotografova qe kur te shkoja ne toke tia dergoja specialisteve.. Ata ms derguan perseri ne toke dhe me aparatin tim fotografik Fotografova yjet henen planetet e tjera mahnitese o zot nje mrekulli. Arrita ne toke tek shtepia e "cuditshme". Gjeja e pare qe bera ishte qe me aparatin fotografik tashme magjik kalova fotot qe u bera alienve ne telefon dhe direkt ia dergova austronateve. Ate me falenderuan dhe se bashku me anijet kozmike u nisen. Une nderkoh shkova me vrap te vendi i piknikut sepse kujtova se prinderit do te ishin bere merak dhe kishte kaluar shume kohe. Sapo arrita mami me pyeti se pse isha zverdhur ne fytyre. U tregova gjithcka. Ne fillim nuk e besuan por me pas kur u tregova fotot e alienve e besuan. Motra ime e dyte e cila nuk beson tek alienet me tha se ishin thjeshte budedalleqe. Ndoshta se me kishte pak zili?! Edhe mami tha qe me siguri ke pare nje enderr. Jo. Ajo nuk ishte nje enderr e pare ne gjume por nje enderr qe une e shijova jashte mase.Edhe pse mami e. Motra nuk besojne tek alienet une vazhdoj te besoj!!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Endrit Alushani · Lloji: Tregim · Tema: Talenti Jon
Në këtë trgim bëhet fjal për dy djem qe donin ta ndertonin një Shtëpi. Ata për qdo mëngjes punonin e sndalonin der në mbrëmbje , kur një nat e von zurë te flisnin the vendosen qe të ndertojn një shtëpi më te bukur se që e kishin.Kur te ...
Autori: Ameli.hajdini@gmail.com · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz 9 vejcare
Historia e nje vajze 9 vjecare Shum pak veta mund ta ken perjetuar historin e saje. Ishte nje vajz shum e lumtur ,kur 1 dit kthehet nga shkolla shikon , tek shtepija e saj shum njerës edhe habitet, shkon mbrenda shikon mamin duke qar e pyt! cfar ka ndo...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Tregim · Tema: Tregim Real
Te flasim per diten e enjte; Ti harrojme oret e tjera por te flasim per oren e 2-te Kemi me arsimtarin qe ne kete faqe kam shenuar shume per te. Eshte ora e gjeografise, Une ndihem shume e lumtur sepse eshte ora e pelqyer e imja. Ia kaloje shume mir...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Ata ishin kater shoke, Johanes, Bulk, Sonia dhe Prejla. Te lodhur nga jeta e perditshme, stresi I zakonshem, nisen per nje ekspedite ne natyren e eger. Kaluan shume peripeci gjate rruges. Ju shpuan gomat gjate rruges per ne El Salvador (pyll ne Ameriken...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Tregim · Tema: shoku
ne mengjes u zgjova dhe u vesha per te shkuar ne shkolle kur shkova mberrita ne shkolle me autobus hyra ne klase dhe u u la ne nje banke dhe ne e kishim nje shok shume te mire ai me tregoi se neser do te shkoje ne australi dhe une u merzita shume dhe ai m...
Autori: sherin · Lloji: Tregim · Tema: ato ndeshen me shume rreziqe
Na ishte nje here e nje kohe nje djale qe e quanin Hans.Hansi nje dite kishte marre nje vendim qe do te largohej na qyteti i tij me shoket e tij.Ato ndretuan nje varke qe mund te qendronte mbi det nje jave.Hipen te gjithe.Hansi ishte kapiteni.Nje nga shok...
Autori: Rea Rika · Lloji: Tregim · Tema: ne kerkim te detyrave te mia
NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA IS...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: Diellza · Lloji: Tregim · Tema: NDIHMOJU PRINDERVE MOS U BE PERTAC
Ishte nje vajz qe quheshte Diana ajo ishte 9 vjeqe.Prinderit e saj nje dite u kthyen nga puna shum te lodhur.Ata e pan Dianen te habitur sepse ajo kishte gatuar dreken i kishte lar enet etj.Prinderit u gezuan aq shum dhe e falemderuan me nje loder qe e d...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Jeta e vdekur
27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose… Djaloshi kishte rene gjume disa ore perpara, ndersa prinderit po behen gati per te fjetur. Deri tani po flisnin per te ardhmen e djalit, se si mund te luft...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Tregim · Tema: Zogu dhe Kulla
Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com