Data e postimit: 2012-10-30 10:21:16
Lexime: 8941
Histori dashurie...
Foto
Lloji: Tregim
Tema: dashuria...
Autori: Xhilda
Shkolla: Jordan Misja
Klasa: 11d
Qyteti: Shkoder
E-mail: xhildahila@hotmail.com


Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie.
Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te
ikur ne shtepite e tyre.
Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok.
Pothuajse cdo dite shkonin tek i njejti stacion per te marre te njejtin
autobus pasi e dinin se aty do te takoheshiin perseri.
Kjo ndodhi deri
sa nje dite u martuan.
Jetonin te lumtur me dashurine e tyre dhe nuk i
interesonte nese nje dite ishin mire financiarisht dhe diten tjeter pa
asnje lek ne dore pasi ata kishin dashurine e madhe per njeri-tjetrin
dhe kjo i mjaftonte.
Ajo i thoshte atij se do te vdiste per te dhe ai ja
kthente qe do te vdiste ai per te.
Kjo gje vazhdoi deri sa u bene
arkitekte dhe doktor te njohur.
E vetmja gje qe i shqetesonte ishte se nuk kishin nje femije.
Ishin perpjekur me te gjitha menyrat per ta rregulluar kete gje por perseri nuk kishin gjetur nje zgjidhje por ata perseri nuk dorezoheshin sepse besonin se dashuria e madhe qe kishin per njeri-tjetrin do ti ndihmonte dhe ndoshta do te bente nje mrekulli per kete gje dhe ata vazhdoniin te prisnin me shprese.
Dashuria e tyre rritej dita-dites edhe pse tashme kishin kaluar 20 vjet qe nga martesa e tyre.
Kur ajo cohej ne mengjes, gjente nje leter poshte jastikut ku ai i kishte shkruar: E vetmja ime e dashur, shiko tek pasqyra siper komodines.
Ajo shkonte aty dhe gjente te shkruar dicka qe e drejtonte per ne nje vend tjeter brenda shtepise, dhe keshtu vazhdonte duke kaluar nga dhona ne kuzhine,ne dollap, ne depo,papafingo, deri sa gjente ndonje tufe me lule ose cokollatat qe asaj i pelqenin aq shume.
Pasi kaluan moshen 50 vjecare te dy e reduktuan punen e tyre.
Ai e la punen ne spital dhe filloi te merrte vetem disa paciente ne kliniken e tij private.
Ajo e la punen qe kishte dhe filloi te merrej vetem me disa projekte per njerez te caktuar.
Ne kete menyre ata kishin me shume kohe per njeri-tjetrin dhe do te perkushtoheshin me shume.
Nje dite kur po ecnin bregut te detit pane nje shtepi te vjeter dhe ajo tha: Si thua i dashur sikur ta blejme dhe ta rregullojme kete shtepi? Ai ju pergjigj: Do ta blejme,do ta shembim kete shtepi dhe do te ndertojme nje te re sipas projektit qe do te besh ti ne menyren sesi ty te pelqen dhe do te ulemi cdo dite ne verande duke pire caj me pulebardhat.
Pak kohe pas blerjen se shtepise, ai tha se duhet te shkonte diku jashte vendit per nje problem pune dhe do te qendronte nje jave.
Te qendronin nje jave larg njeri-tjetrit per ta ishte shume e veshtire pasi ishin mesuar te qendronin gjithmone bashke.
Por kjo jave kaloi duke folur pothuajse cdo ore ne telefon me njeri-tjetrin. Kur ai u kthye ajo e kuptoi qe dicka kishte ndryshuar me te.
Kur ajo i afrohej, ai mundohej ti largohej.
Kur ajo i tregoi projektin e shtepise qe do te ndertonin ai i ktheu nje pergjigje te thate qe ate e vrau ne shpirt.
E ndjente se dicka kishte ndodhur.
Duke biseduar me nje shoqe, nje dite asaj i thane se ai kishte nje tjeter sepse e kishin pare duke u takuar me nje grua tjeter tek lokali perballe spitalit ku ai kishte punuar me pare.
Ajo nuk e besoi kete gje dhe mendoi se shoqja ishte thjesht xheloze per te.
Nje dite vajti dhe u ul ne nje cep te atij lokali perballe spitalit ku ai kishte punuar dhe priti qe te shihte se cdo te ndodhte.
Ne nje moment pa ate te shoqeruar me nje grua tjeter dhe e pa tek e perqafonte me nje dashuri teper te madhe.
Ajo e njihte ate gruan. Kishte qene kolege e tij ne spital, madje e kishin ftuar disa here dhe ne shtepi.
Kur u kthye ai ne shtepi ne darke, ajo here duke e goditur, here duke i bertitur ja tha te gjitha se cfare dinte.
Ai nuk i mohoi asgje por i tha qe ndjenjat ndryshojne me kalimin e kohes.
Dhe duke thene keshtu, mori valixhen me rroba dhe u largua. Ajo mori vesh qe ai kishte ikur ne Amerike me ate gruan tjeter.
Ajo arriti ta perballonte gjendjen me ndihmen e miqve te saj. Nje dite degjon deren te trokase dhe sheh se ishte pikerisht gruaja qe i kishte marre ate.
E pyeti se si kishte guximin te vinte ne shtepine e saj por gruaja i tha se duhet ti thoshte dicka urgjente.
Pasi u ulen, gruaja i tha se ai kishte nje ore qe kishte vdekur dhe i la nje kuti ne dore dhe iku. Kur ajo hapi kutine, pa se aty kishte nje leter ku thuhej: E vetmja ime e dashur.
Une gjithmone te kam dashur dhe asnjehere nuk te kam zevendesuar me asnje.
Ne udhetimin qe une bera, u mjekova dhe zbulova qe kisha edhe nje vit jete.
Duke e ditur qe ti do te vdisje per mua nese do ta merrje vesh kete gje, nuk te tregova asgje por ju luta koleges time qe te me ndihmonte te dukeshim ne syte e botes qe ishim te dashur ne menyre qe une te largohesha prej teje.
Kur te gjithe menduan se ne ikem ne Amerike, ne fakt une mora nje shtepi me qera tek stacioni i autobusit ku ne te dy u takuam per here te pare dhe aty prita te me vinte vdekja.
Shtepine ne breg te detit e kam ndertuar sipas projektit qe ti me dhe, dhe sa here te ulesh ne verande per te pire caj me pulebardhat, une do te jem aty duke te te pare dhe duke te te bere shoqeri....!Te shkruaj Ty qe ma pervlove shpirtin,te shkruaj ty qe ma trondite zemren,Ty qe ta fala gjene me te shtrenjte te jetes sime. ♥ :'((

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: Na da · Lloji: Tregim · Tema: te dua
ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin....
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Hartim · Tema: Endrra qe u be realitet
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e vetme 13 vjecare.Ajo nuk kishte familje.Prinderit dhe motra i kishin vdekur ne nje aksident tragjik. Pas vdekjes se tyre ajo kishte qendruar ne ate shtep...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Tregim · Tema: familja
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy gjithë natën,për shkak të ngjarjeve që ndodhnin në mënyre te herepasershme ne ‘shtepine e tij’.Sa here qe e motra i lutej te kthehej e te kalo...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te tille. Ndoshta nuk e kam njohur shume, por edhe ato pak kohe qe e kam njohur kane vlejtur shume per mua. Çdokush ka nje person shume te dashur jashte familje...




Komentet e fundit!

Emri: jam otr
Email: jamotr@hotmail.com
Komenti: Shume e bukur kjo eshte dashuria e vertete

Emri: eh
Email: paemer@hotmail.com
Komenti: kot fare dhe pse nuk e lexova hahahahahaha

Emri: nuk kam
Email: nukkam@live.com
Komenti: shume bukur e ke bere me mire se nje shkrimtare bravoooooooooo

Emri: aannn
Email: an.feel@tre.net
Komenti: uau! ej te fjalite e fundit mu rrenqeth i gjithe trupi. te lumte e gjitha ishte shume e bukur dhe per mendimin tim me mire ti thonte te verteten se sa te shtirej keshtu pasi per ne femrat eshte sh e veshtire nese do te mernim vesh qe i yni na trathton.te pakten ate vit jete qe i kishte ngelur ta kalonin bashke dhe te benin cte donin per tu argrtuar ne kete vit te fundit lumturie se me pas do jete vetem zi. ciao

Emri: eda :P
Email: aleeda@yahoo.com
Komenti: bravooooo....... shummm e bkr :

Emri: roma
Email: romanda-roma201@live.com
Komenti:

Emri: eh
Email: paemer@hotmail.com
Komenti: Bukur. Lexohet me endje. Te terheq dhe mezi pret te dish fundin.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com