Data e postimit: 2013-10-26 15:45:28
Lexime: 7535
"Arushi Topolak"
Lloji: Tregim
Tema: Do te flasim per nje arushus qe merr gjera pa lejen e te tjereve!...
Autori: Henri Lasku
Shkolla: Kushtrimi i Lirise,DURRES
Klasa: Kl-II-2
Qyteti: Durres
E-mail: henri.lasku@yahoo.com


Arushi Topolak
Nje dite arusha mblodhi te gjitha kafshet dhe u tha:
-Tani u rritet,dhe do ta gjeni vet ushqimin.
Edhe une pyeti i habitur arushi topolak qe ishte me i vogli.Edhe ti tani shkoni.Ata u nisen duke ushqyer dhe kur u kthyhen erdhen me fruta dhe plot ushqime te tjera.Vetem arushi nuk po vinte e ema u shqetesua se mos kishte humbur rrugen-por ja ku po vinte me nje these te madh mbi shpine.Arusha e pyeti:
-Miell nene,miell.
-Ku e gjete?..
-Ne mulli nene.
-Si e gjete ne mulli?..
-Por ja..ec e ec me erdhi era miell dera qe mbyllur prandaj theva deren dhe mora nje thes me miell.
-Por ti e paske vjellur!..
Dhe i shkuli veshin.O le le o lele-bertiste topoloku.
-Merre thesin dhe coje ne mulli!
Ne fund ai e kuptoi gabimin qe kishte bere....

Vepra te ngjashme
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fabul · Tema: Fabula për fëmijë
Gjahtari dhe arusha Një ditë një gjahtar po ecte dhe pa një arushë.Ai uli pushkën që të mos e frikësonte atë.Gjahtari shikon sytë e përlotur të arushës.Ai u mallëngjye dhe u trishtua shumë.Gjahtari vuri re një ashkël druri që ishte n...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Kujtimi i femijerise sime
Arush pellushi ka qene dhe eshte kujtimi i femijerise per shume gjenerata.Ai nuk ndahet nga une,eshte sinonim i sigurise dhe stabilitetit.Miku im me i mire,megjithese nuk eshte i vertete,dhe kete mister e kam zbuluar para pak vitesh.Arushi im quhet Tedi.A...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Arusha e Uritur Arusha cdo ditë Rronte për mrekulli Hante mjaltë n'qyp t'zi Vec një ditë pa ushqim mbeti Iu sos mjalti Mish askund s'gjeti Lart e poshtë Ajo brodhi Barkun e thatë dot se ngopi Dhe ...
Autori: Antuela · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezi per nenen
Dicka dikur me tha ime me "Mbi dashurine per ju une asgje nuk ve". Por une me kembengulje shpesh e kundershtoja te plotesoja kapricot e mia ishte gjithcka qe doja. Dicka dikur me tha perseri "Kur te behesh nene do me kuptosh dhe ti!" Me fal,nene, t...
Autori: ismail kadare · Lloji: Tregim · Tema: Permbajtja
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Erblina · Lloji: Tregim · Tema: ne qytet
isha e vetme ne shtepi mami me tha se do te vije vajza e gjagjaut dhe aq shume qe u gezova fluturoja nga gezimi mami shkoi ne pune.Une shtepi e gezuar qe do vinte Albiona!Trokiti dera tak-tak dhe e frikesuar hapa deren dhe e pash Albionen tek dera dhe aq ...
Autori: kiara · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale te urta
Bijë vendi pikë argjendi. BERAT Një nënë nuk na ka bërë, po një vend kemi të tërë. BERAT Shqiptari shqiptarit nuk ka k'i mburret për trimëri. SKRAPAR Gënjeshtra nuk ka as dorë, as këmbë, as bisht, as rrënjë. BERAT Kur fjala del nga ...
Autori: a.b · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shiu
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen tim...
Autori: Arlind · Lloji: Fabul · Tema: Kulaci dhe kënga e tij
Na ishin një herë e një kohë 1 cift pleqsh.Dhe burri që një ditë po vdiste urie i thotë të shoqes. Grua,na e gatuaj një kulaç për drekë! S'kemi me cfarë ta gatuajmë,i thotë e shoqja. Mblidh dy grushte miell,përzieji me kos edhe me ujë,...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Maria Stopani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: bie bore
une u zgjova ne mengjes edhe dola ne dritare jashte po binte bore dhe dantellat e akullit mbulonin rrugen me deget e tyre te gjata. bora po mbulonte gjithecka dhe lule nuk kishte dhe bari jeshil ishte zhdukur jo nuk kishte mami vinte d...




Komentet e fundit!

Emri: joy
Email: j.joy@yahoo.com
Komenti: koti koti fare sa keq me vjeka x ty :'(

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: dhe ska njeri te me pyes mua ok. une jam si xhanpolati, bej cte dua pa lejen e askujt dhe nese me shan kush ia kthej 100 fish. une jam

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: na shkrive me gjithe kete tregim. na harxhove kohen kot tu e lexu

Emri: erik
Email: erikvlor@gmail.com
Komenti: na more tu shkofte me gjith ket e tregim

Emri: dyryfr4fn
Email: dhfnrhfb@hotmail.com
Komenti: shumbukur

Emri: Black
Email: Black@hotmail.com
Komenti: KY ESHTE NJE TREGIM KOTI FARE

Emri: Elvira
Email: vila_lumi@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: Elvira
Email: vila_lumi@hotmail.com
Komenti: shum niceee



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com