Data e postimit: 2013-10-18 15:31:16
Lexime: 11151
Zogu dhe Kulla
Lloji: Tregim
Tema: Zogu dhe Kulla
Autori: Shkurta Xheladini
Shkolla: "Luigj Gurakuqi"
Klasa: VI 1
Qyteti: Podujeve
E-mail: shkurta-xh@hotmail.com


Ky tregim flet për një zog i cili jeton ne një kulle te larte dhe një djalë qe dëshiron te ja merre zogut këngën. Zogu këndonte aq bukure sa që bënte qe trëndafilat te lulëzojnë me fletët e tyre te blerta. Djali i cili jetonte ne një dhome te kullës fliste me ëmbëlsi. Ai një nate ju afrua zogut dhe i tha :

Dua këngën tende. Ti mund te gjesh ndonjë kënge tjetër, djali ja kërkoi këngën zogut sepse me këngën e tij te bukur te gjithë do ta donin djalin.

Djali priti disa dite dhe doli qe ta kërkonte zogun qe te ja merte këngën zogut. Duke e kërkuare dëgjoi një jelkone ! Ai donte ta ndiqte por jehona e ndiqte. Jehona arriti deri te veshët e djalit dhe i tha :

- Mos e kërko zogun kot atë nuk munesh qe ta gjesh me.

Djalit iu kujtua kur zogu i tha qe me miredo te ishte qe ai ta mbante këngën e kurse djali duhet qe ta mbante fjalën.

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Mitush Kurteshi · Lloji: Romane · Tema: e bija e henes dhe e diellit
na ishte nje her nje nen e cila kishte vetem nje djal e donte me pergjat ishte edhe vasha e zemres qe djali e donte nje dit nena i tha djalit,djali im ne gjdo mal gjuaj vetem ne malin e kuqedres mos gjuaj,por djali nuk e degjoi nenen po degjoi vashen e ze...
Autori: Rejan Raqi · Lloji: Ese informuese · Tema: trimeria
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin nga SOS fshati nje femije.Plaku s'donte t'i hapeshin telashet ne ate moshe.Ata biresuan nje djale 18 vjeqar,ai hyri ne pune si polic,bente sakrificaNje dit...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst krahasues · Tema: Marredheniet e Ahmet Zogut me Italine dhe Jugosllavine.
Marredheniet e Ahmet Zogut me Italine dhe Jugosllavine Zogu u shpall formalisht mbreti I shqiptarëve më 1 shtatorë të vitit 1928. Shtetet e bashkuara e njohen ate më 13 shtatotë 1928 dhe qeveritë e tjera vazhduan ta njohin atë njëra pas tjetrë...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: Natalia Blackpink · Lloji: Analize letrare · Tema: Fleta e shkrimit
Pranvera sapo kishte trokitur.Në klase mësuesja e matematikës po shpjegonte mësimin. -Dy dhe dy bëjnë katër, Katër dhe katër bëjnë tetë, Tetë dhe tetë gjashtëmbëdhjetë. Mësuesja po e përsëriste disa herë radhazi sepse fëmijët d...
Autori: Elsa Idrizaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: varferia njerezore
Nje dite te bukur filloi te binte nje shi shume i madh.nje djal i vogel shikonte qiellin duke qare,ai ishte i varfer dhe qendronte ne rruge.Dikush qe po kalonte e shikoi dhe i jepi para por djali i vogel nuk i pranonte nga turpi,shpirti i digjej por ngada...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: anto · Lloji: Anekdota · Tema: tradhetia
djali mer ne telefon vajzen dhe i thot: - zemer c far po ben? vajza i thot: - ja, ri, po mendoj per ty po ti cfar po ben? - ja, kam filluar pun ne lokalin qe erdhe ti tani po meqenese ra llafi co pish???
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...




Komentet e fundit!

Emri: dardan
Email: violamaliqi87@gmail.com
Komenti: te mesoj me shum ose te lexoj

Emri: Rejan Sula
Email: rejansula@gmail.com
Komenti: Djalit iu kujtua kur zogu i tha qe me miredo te ishte qe ai ta mbante këngën e kurse djali duhet qe ta mbante fjalën. Nuk po e kuptoj kete pjsen

Emri: Rejan Sula
Email: rejansula@gmail.com
Komenti: Djalit iu kujtua kur zogu i tha qe me miredo te ishte qe ai ta mbante këngën e kurse djali duhet qe ta mbante fjalën. Nuk po e kuptoj kete pjsen

Emri: selvije krasniqi
Email: selvije krasniqi@hotmail.com
Komenti: me falni po me te gjat mundesisht

Emri: dona1
Email: dona_1@live.com
Komenti:

Emri: Jana
Email: Jana-2002@hotmail.com
Komenti:

Emri: Jana
Email: Jana-2002@hotmail.com
Komenti:

Emri: jahir ademi
Email: jahir.ademi@hotmaiil.com
Komenti: shum e mir



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com