Data e postimit: 2014-06-16 18:48:26
Lexime: 10859
Vajza e braktisur
Lloji: Tregim
Tema: Braktisja
Autori: Elisa Kastrioti
Shkolla: Mehmet Akif
Klasa: 7-2
Qyteti: Prishtinë
E-mail: elisa112@live.com


Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë.
Babai i Artës i kishte thënë nënës së artës që herët se nëse lind fëmija vajzë unë do e braktis.Kur erdhi koha të lindte Arta ishte dimër dhe jashtë po bënte shumë ftohtë, kur lindi Arta,babai i saj shkoi me nxitim duke menduar se kishte djalë, ai hyri në dhomë dhe e shikoi se fëmija ishte vajzë, ai filloi ta rrihte gruan e vet dhe në fund e kapi foshnjën dhe e hodhi në borë, më pas shkoi një njeri dhe e pa foshnjën në borë duke qarë dhe gati të vdiste ai e mori në shtëpinë e tij.Më pas u rrit Arta dhe ajo nuk e dinte se personi që e morri Artën nën kujdestarinë e tij nuk ishte i ati i vet,kështu ajo vazhdoi të jetoje lumtur.Dhe ditën tjetër prindve të saj të vërtet iu lindi prapë një fëmijë vetëm se ai ishte djalë, ata u gëzuan shumë.Kur u rrit djali nuk dëgjonte dhe kështu ai filloi të mbyste njerëz,dhe kështu ata u penduan që e braktisën Artën dhe filluan ta kërkonin por nuk e gjetën më kurrë Artën e cila me familjen e saj kujdestare ishte shumë e lumtur.Kurse prindëritë e saj u pikëlluan me djalin e tyre për të cilin njëherë u krenuan e pastaj u pikëlluan.Dhe Artës i vdiqën prinderit të palumtur.

Vepra te ngjashme
Autori: Yllka · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena
Nena me duar te arta Keto disa vargje ty nene po ti shkruaj Me ato duar te arta qe cdo gje gatuan Dua qe te te them Je plot dashuri e plote gezim e shume harmoni Je drita qe shkelqen ne qiellin e kalter Ti moj nena ime qe me gatuan ...
Autori: Vlera Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: djellit
Djelli Ulur ne karriken e oborrit ne mendimet e mija te arta mmu shfaq nje pyetje :Ceshte djelli .Un mendimeve te mija te arta iu pergjigja :Djelli edhte nje nder gjerat me te mira ne bot ai na ngroh e ne gezohemi ai na pjek pemet e nje lumturohemi.Dj...
Autori: Ardita Gashi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ishin dy femije e nuk kishin Prinder
Ishin dy fëmije që nuk i kishin prindërit, ata ishin shumë të mençur dhe një ditë shkoi agimi tek njomëza dhe i tha o moj njomëz sa jam e vetmuar, nuk e kam as kënd në shtepi, jam vetëm, a do të vish me mua që të rrish ? Njomëza ju përgj...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Varferia
Një vajzë e kishte emrin Mira.Ajo ishte paksa e varfër dhe shtëpinë e kishte të vjetër.Ajo dëshironte që të paktën dhomën ta kishte dhomën e gjumit të re si shoqet e saj. Prindërit e Mirës kursenin para për t'ia plotësuar dëshirën e ...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Sot është një ditë e bukur vjeshte.Gjethet e thata të pemëve kanë shtruar nëpër rrugët e qytetit një tapet të artë.Vjeshta është stina e gjumit të ëmbël.Dielli rrezeartë i ka lënë vendit shiut dhe motit të freskët.Sa bukur është t...
Autori: Artiola Berisha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vjeshta
Dielli doli ne horizont me rrezet e tij te arta, duke ngrohur tere siperfaqen e tokes,duke ngrohur tere siperfaqen e tokes, e cila kishte marre nje pamje mahnitse me ngjyre ari e bronzi . Athua ku mbeti ai petku i gjelbert ? Ku mbeten kenget e dallendys...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Ameli · Lloji: Tregim · Tema: Nje vajz e re
Ndërsa ndodhej në një autobus shkolle, një vajz e re e quajtur Vanesa, vuri re një nxënëse, Anën, e cila gjithmonë ulej vetëm. Ana dukej e trishtuar, kështu që Vanesa e ftoi të ulej pranë saj. S’ishte për t’u çuditur që Ana ishte e tr...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Gregory Samak · Lloji: Analize letrare · Tema: analize, le livre secret, libri sekret, gregory samak, roman
Analizë letrare Libri që kam zgjedhur për të zhvilluar analizën letrare është “Libri sekret” i autorit francez Gregory Sámak. Pjesa I Autori: Gregory Sámak Titulli: “Le livre secret” ...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...




Komentet e fundit!

Emri: elsa
Email: elsabahtiri@hotmail.com
Komenti: Shum bukur emrat si te njejte elisa Te dua shum ELISA shpirti jem,zemra jem,loqka jem shum bukur e paske shkru

Emri: elsa
Email: elsabahtiri@hotmail.com
Komenti: Shum bukur emrat si te njejte elisa Te dua shum ELISA shpirti jem,zemra jem,loqka jem shum bukur e paske shkru

Emri: noname
Email: ushjani@hotmail.com
Komenti: hhahahahaaaahaah shum tregim i bukur

Emri: alenau4
Email: hjgjyfgufg@hotmail.com
Komenti: mire

Emri: Une
Email: Une. Ti@hotmail.com
Komenti: Brravo shum e mir te koka pom pelqejka ka me shkru qetashti

Emri: elisa
Email: elisa112@hotmail.com
Komenti: hahaha yllka pm vjen mire qe um ra me fol me ni qesi balice lol.mfal qi po ta them ama shume mendjemadhe koke.a ka mundsi mos mem akuzu ne kommente se komment nuk eshte per me akuzu ok? edhe diqka pot them:a munesh njehere me shku me msu per me shkru tani hin ktu um akuzom..... LOQKA E VOGEL

Emri: yllka
Email: yllka-princesha@hotmail.com
Komenti: budallica une po boj hajgare pe di qe keto fjalet ke qit nga muti budallica edhe po thuash tregm ky sesh as perrall/

Emri: yllka
Email: yllka-princesha@hotmail.com
Komenti:

Emri: yllka
Email: yllka-princesha@hotmail.com
Komenti:

Emri: Yllka
Email: yllka-princessa@hotmail.com
Komenti: Elisa dhe une shkruajta nje tregim. por ky qenka me i bukur te lakmoj por kam edhe nje gje une do preferoja nje fund me te lumtur


Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: epra duhet ta dish se nga ajo te tjeret te bejne dislike dhe qe te jene te pakten dy like veri dhe ti nje se me duket paske harruar shpresoj qe te mos mi ke mare per keq keto qe te thash

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: si tregim mire por do te ishte edhe me mire sikur te mos e perdorje shpesh arta arta dhe ne vend te ketyre te perdorje ajo, ate e gjera te tilla



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com