Data e postimit: 2014-12-09 16:13:23
Lexime: 5484
Vajza me zemer te mire .!
Lloji: Tregim
Tema: Miresia .. <3
Autori: Bleonna Jashari
Shkolla: "Enver Maloku" - Podujeve
Klasa: 7/2
Qyteti: Podujeve
E-mail: bleona_j@postribe.com


Kete poezi po e filloj pak me ndryshe dhe jo si gjithe tregimet e tjera "na ishte njehere"

Disa vite me pare jetoja ne Amerike,atje jetoja me nje vajze te quajtur Xhejn dhe me te emen e saj qe quhej Emilli.Xhejn ishte nje vajze me nje zemer shume te mire,ajo kishte nje shoqe qe nuk ndahej kurre prej saj.Shoqja e saj quhej Alisia.Ajo kishte nje shpirt te erret dhe gjithmone i bente keq Xhejnit por Xhejni nuk e verente kurre sepse ishte shume naive.Ajo gjithmone e ndihmonte Alisien edhe ne qofte se pervete hynte ne probleme.Nena e saj kishte po ashtu nje zemer shume te mire keshtu qe edhe ajo ishte shume naive dhe nuk i shihte te bemat e Alises.Me kalimin e viteve ato te dyja u rriten dhe Alisia ne shpirt po behej gjithmone e me e shemtuar kurse Xhejni po behej gjithmone me e bukur dhe me nje zemer me te paster.Nje dite ato dolen ne shopping dhe aty takuan nje djale shume te pashem ky djale quhej Harry.Te dyjave u pelqeu ky djale por djalit i pelqeu Xhejni dhe u dashurua ne te.Kur Harry erdhi ne shtepine e Xhejnit dhe i propozoi per martese Alisia u zemerua shume dhe vendosi qe te bente gjithqka per ti ndare ata te dy.Nje nate trokita ne deren e dhomes se Emilise dhe e pyeta nese mund te hyja brenda ajo me tha po sigurisht dhe une hyra e i thashe:"Nuk di si t'ia filloje por e kam verejtur se Alisia ben veprime te keqija me qellim qe ta demtoje Xhejnin.".Ajo ma ktheu:"E kam vrejtur edhe une por qfare t'i bejme qe Xhejni eshte shume naive dhe nuk deshiron te degjoje." une i propozova qe te fliste me te.Menjehere pasi i thashe ajo shkoi ne dhomen e Xhejnit dhe filloi te fliste me te por rezultatet nuk ishin ashtu siq kisha menduar une sepse une kisha menduar se Xhejni nuk do ta besonte por ajo i kishte besuar sepse edhe ajo kishte filluar te verente kete gje por thjesht nuk donte ta besonte.Pas bisedes me nenen e saj ajo therriti Alisen ne telefon dhe i tha se nuk jemi me shoqe.Pasi kaluan ca muaj Harry dhe Xhejn u martuan por ne dasmen e tyre erdhi edhe Alisia .Kur Xhejn e pyeti qka kerkon ti ketu ajo iu pergjigj:"Me fal per te gjitha gjerat qe t'i kam bere por une thjesht isha xheloze dhe tani pasi ti me le e kam kuptuar vleren e vertete te shoqerise.A mund te me falesh te lutem?Dua te jem perseri shoqe me ty."
Keshtu ato te dyja u pajtuan dhe ishin shoqe gjer ne fund..

THE END !

Vepra te ngjashme
Autori: Kanarina Tulla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Miqesia
Ne fragmentin e meparshem une ju tregova thjesht cfare eshte miqesia dhe cfare e quaj une . Tani une do tju rrefej nje ngjarje e cila lidhet me miqesine. (Emrat e dy personave real do te shfaqen e emra te tjere per te ruajtur privatesine e tyre )Vite me p...
Autori: sejhan shaban · Lloji: Tregim · Tema: magjia
Libri i fluturave Na ishte njehere nje vajze e cila kishte deshire te lexoje shume libra dhe quheshte Sara. Ketu na paraqitet nje vajze tjeter qe eshte shoqe e ngushte me Saren qe quheshte Zana. Ato cdo dite ishin bahske, cdo gje e ndanin, ishin shume te...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: xhava mema · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: une deshiroj tja mbush mendjen familjes time se shoqja ime nuk eshte ashtu sim mendojne ata
Une kam nje shoqe shume te mire,por familja ime nuk e pelqen aspak ate.Ato nuk e njohin fare ate,prandaj une do tu propozoj qe nje dite ata ta njohin ate dhe te shohin qe shoqja ime eshte shume ndryshe nga se ato mendojne.Ajo mua me mbron gjithmone nga n...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...
Autori: a.b · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shiu
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drejten nuk me pelqeu edhe pse shiun e kisha per qefi..Nuk me pelqeu pasi qe mi kishte prishur planet...Sot do te shkojna ne nje shtitje te bukur me kalsen tim...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...
Autori: xxx · Lloji: Analize letrare · Tema: seksi me i mire i jetes sime
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. shoqja ime e ngushte ka nje super vella me nje trup prej modeli. trupin e kishte super , por gjithmone isha kureshtare per penisin e tij... gjithmone shko...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....
Autori: fabiola kushi · Lloji: Tregime erotike · Tema: gabriela dhe toni
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te lumtur por te heq dhe ndonjehere shkelqimin e atyre dy sy.Djali me emrin Toni pas nje vajze ishte fiksuar kishte kohe qe pas e ndiqte dhe me te ishte dashu...
Autori: xhoana rouling · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: harry potter dhe guri filozofik
harry potter ishte nje djale jetim pasi prinderit e tij kishin vdekur nga magjia e keqe e voldemortit..pasi harri kaloi shume kohe ne shkollen e haguortsit zbuloi pasqyren e deshirave.cdokush qe rrinte para saj shihte ate qe deshironte.nje dite harri,rni ...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...




Komentet e fundit!

Emri: elisa
Email: elisa.muhametaj@yahoo.com
Komenti: shm bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com