Data e postimit: 2015-02-12 16:10:54
Lexime: 5589
Shtëpia
Lloji: Tregim
Tema: Talenti Jon
Autori: Endrit Alushani
Shkolla: "Fillore 7 Marsi" Kruje
Klasa: 6
Qyteti: Drenas
E-mail: Endritii@live.de


Në këtë trgim bëhet fjal për dy djem qe donin ta ndertonin një Shtëpi.
Ata për qdo mëngjes punonin e sndalonin der në mbrëmbje , kur një nat e von zurë te flisnin the vendosen qe të ndertojn një shtëpi më te bukur se që e kishin.Kur te nestërmen dolen per të ndertuar shtëpin mendonin se kush ta ndertoj atë shtëpi , pastaj ata e pan një puntor i cili ishte i lir per te punuar atë shëpi . Ai nuk kerkonte para por thoshte se të me këndoni qdo
natë.Dhe vellezerit shkuan për të bler një mandolin.Rrugës për tek dyqni
ata kaluan ca vështirsi duke menduar se qfar kënge të këndonin,kur njëri prej tyre tha që ti shkruajm ne vet ato .Kur u kthyen nga dyqni puntori tha që nuk e ndertoj shtëpin pa tekstin e kënges.Vëllezirit në mbrëmje vëndosen që kur të shkojn në pun qdo fjalë që flasin te tjeret ta merrnin dhe ta ndertonin një gëng,dhe kështu bën deri sa i ndertuan disa këng . Kur të nestërmen filloj puntori që të punoj e vëllëzerit të këndonin qdo natë,dhe ata këndonin aq bukur sa filluan të merrën vetem me muzikë . pasi Që e ndertuan shtepin ata u bën edhe më të pasur.

Vepra te ngjashme
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ështÃ...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Analize letrare · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Ajshe Jakupi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bukuritë e Pranverës
Përshëndetje pranverë!Një stinë që na zgjon e na ringjall.Na ndihmon të gjejmë ajrin dhe ujin ngazëllyes e na emocionon nga yjet e natës...Pranvera është mënyra e natyrës për të thënë "Le të festojmë". Ajri është si një flutur me k...
Autori: Steisi Ziu · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stina ime e preferuar
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbuluar rrugët,çatitë,pemët dhe të gjithë qytetin tim të bukur.Netët me borë,unë rri brenda shtëpisë time,pranë oxhakut të ngorhtë dhe duke ngr...
Autori: Uendi · Lloji: Poezi personale · Tema: Nenes
Nënës Fjalën me të bukur kush munet me e gjet Është fjala nene që me solli në jetë Veç ajo quhet dashni e vërtetë Veç tu mendu se sa shumë të du Malli ka për të me marrë kudo që kam për të shku, Se fjala e parë është fjala...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Shtëpia Ime Në fund të fshatit Mbi një kodër Gjendet shtëpia ime Në Stubull të Gjakovës Shtëpia është e bukur Me zemër të madhe Që nga e kaluara Deri më sot Preeeet Kushdo q...
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Simona Shalcanj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë dhe nuk e kam ditur që je ti, ai që kërkojë. Po nuk ka gjë, këtë do ta mësoj me kohë. Ne mund të kalojmë pranë njëri - tjetrit e të mos përsh...
Autori: Sabrina Paku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Nata Nata është e fshehur, pas hënës qëndron. Me yjet përqark, veten e mbulon. Hapat e qetë, askush nuk i shikon. Ajo s’bën zhurmë, por ne na vështron. Mundohem ta shikoj, përpiqem që ta gjej. Por frika më pushton, dhe vet...
Autori: Sabrina Plaku · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Nata Nata është e fshehur, pas hënës qëndron. Me yjet përqark, veten e mbulon. Hapat e qetë, askush nuk i shikon. Ajo s’bën zhurmë, por ne na vështron. Mundohem ta shikoj, përpiqem që ta gjej. Por frika më pushton, dhe vet...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesÃ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...




Komentet e fundit!

Emri: Filani11111
Email: 1111@yahoo.com
Komenti: hahahhahahahahahahhaha gaaalllllllllllattt

Emri: hasim
Email: hasimi@live.de
Komenti: Shume e bukur /

Emri: PPPPP
Email: shtepia@live.de
Komenti:

Emri: 7777
Email: 77777@live.de
Komenti: /

Emri: ELBION
Email: elbion@live.de
Komenti: /shum i bukur tregimi bra per moshen qe ke



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com