Data e postimit: 2013-03-20 20:33:00
Lexime: 10964
detyrat
Lloji: Tregim
Tema: ne kerkim te detyrave te mia
Autori: Rea Rika
Shkolla: GJIMNAZI I PERGJITHSHEM KUCOVE
Klasa: 10 F
Qyteti: KUCOVE
E-mail: reakucove@yahoo.com


NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA ISHA E PARA QE KISHA HAPUR DYERT E NJE SHKOLLE TE RE DHE SKISHA ASNJE DEGJOJA FESHFERIMAT TE QESHURAT DHE TAKIMET MES 2 SHOKEVE POR UN NUK KISHA ASNJE ATY . GJERAT U LEHTESUAN PAK ME VONE KUR NJE NGA SHOQET E MIA ME DOLI PERBALLE ISHA KAQQ E LUMTUR SA E PERQAFOVA TEJMASE DITA E PARE KALON ,detyra QE NE FILLIM KUR ULEM NE BANGE MESUESJA (PAK E SERTE ) NA KERKOI TE NXIRNIM DETYRAT KISHIM NJE ESE UN BERA TIMEN PO EDHE TE TJEREVE FATKEQESISHT SISHTE E THENE PER MUA FLETORJA NUK ME GJENDEJ KU KISHRTE SHKUAR VALLE ? NE KERKIM TE SAJ NE CANT NXORA TE GJITHA MJETET POR FLETORJA SDUKEJ GJEKUNDI EDHE PSE NUK KISHA ZGJIDHJE TJETER SE TI THOJA MESUESES QE DETYRAT ME HUMBEN UN PRAP SU DOREZOVA ATY DEGJOJ ESENE TIME PO E LEXONTE NJE SHOK I KLASES AI MA KISHTE MARE FLETOREN ME SHUM U INATTOSA SEPSE PUNOVA SHUM PER ATE FLETORE POR NUK PATA FATIN E MIRE TA LEXOJA VET . QE NE FILLIM UN U MORA SI VAJZA MOSKOKECARESE DHE QE SI INTERESONTE ASGJE POR PER TIA VERTETUER MESUESES QE E KISHA BERE DETYREN UN KRIJOJ NJE ESE NE CAST IETE ME VININ VETEM NGA INATI QE PSE TE TJERET TE DUKESHIN ME MIRE SE UNE . JA DOLA MBANE DHE NE FUND NUK MA VUNE ATE TITULL NE FUND ME QUAJTEN VAJZA ME FRYMEZIM TE CASTIT NUK E DI SI TA CILESOJ KETE NGJARJE SI TE MIRE APO TE KEQE ...

Vepra te ngjashme
Autori: urata matluma · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tema eshte per nxenesit qe mesonin shume
nje dite na erdhi shtatori dhe nxenesit e vegjel hyne ne shkolle ne mesin e tyre isha edhe une. me dukej se ajo ishte dita me e mire dhe e gezueshme ne gjithe jeten time. isha shume e emocionuar ne diten e pare te shkolles. mesuesja ishte shume e dashur d...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: XXX · Lloji: Tregime dashurie · Tema: dashuria midis dy te rinjve e ndjekur nga krenaria dhe paragjykimi
kjo histori qe mund t'ju tregoj tani mund t'ju duket e pazakonte. megjithate kjo histori qe ende vazhdon edhe sot nisi dy vite me pare, kur une isha ne vit te dyte te shkolles se mesme. duke qene se kam qene nxenese shume e mire ne mesime, prinderit e mir...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Ne moshen 7-vjecare kam qene ne klase te pare, ne shkollen “Wilson”. Me kujtohen se ato kane qene castet me te gezueshme per mua. Kam qene femije energjik, gjithnje i hedhur dhe ne kerkim te lojrave te reja. Ishte dite me shi dhe si gjithmone isha ne...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Xhesika Mersinllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Esse per mesuesen
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në shkollë, ku do të mësoja të shkruaja e të lexojë nga mësuesja. Dhe, shpesh mendoja se si do të dukej mësuesja ime e parë. Si duket, ajo? Është, ...
Autori: romina balla · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: familja
Ate nate nuk fjeta fare ,e gdhiva duke menduarrreth asaj teme qe mami me tha se do me tregonte te nesermit kur te vija nga shkolla.U bera gati sa me shpejt dhe u nisa per ne shkolle . Kur filloj mesimi shpresoja qe te mbaronte sa me shpejt.Gjate gjith...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: Yllka Rama · Lloji: Tregim · Tema: Bibloteka
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur era ledhatonte floket e mia,rrezet e diellit shkelqenin dhe ngrohnin mendjen time.-Ah sa dite e bukur qe ishte. Vazhdova rrugen,dhe duke ecur rastisa ne ...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: Joana Goxhaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ndryshimet njerezore
Koha fshin gjithcka , madje edhe identitetin e vertete te nje humani . jeta eshte e tille ,, e veshtir . Edhe nese tregohesh kokefort , ajo te detyron te harrosh gjithcka . Nisa te shkruaj , pikerisht une . Une qe tashme po kuptoj peshen e vertete te fja...




Komentet e fundit!

Emri: rea
Email: rea rea@yahoo.com
Komenti:

Emri: mel
Email: mel.ta@hotmail.com
Komenti: uuuaa sa mir te lumte

Emri: dafina
Email: abc_123@live.com
Komenti: bukur shummm...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com