Data e postimit: 2013-10-17 20:08:02
Lexime: 7293
dashuria e vertete
Lloji: Tregim
Tema: te dua
Autori: Na da
Shkolla: bajram curri
Klasa: 8a
Qyteti: romaje
E-mail: flatrat_magjike@zbavitu.net


ska asgje me te madhe se dashuria sepse ajo triumfon mbi te gjitha .ishin dy te dashuruar nala dhe teo te cilet e donin shume njeri tjetrin.kane kaluar shume mire me njeri tjetrin dhe kane rene ne dashuri qe nga hera e pare qe jan takuar me njeri tjetrin.Nje dite teksa Teo dhe Nala po ecnin pane nje dyqan unazash dhe vendosen qe ti blinin .ato unaza ishin magjike dhe ne secilen prej tyre shkruhej 'Te dua pafundesisht' .dashuria e tyre ishte e madhe por prinderit e tyre nuk e lejonion martesen e tyre keshtu qe ata duhej te ndaheshin por nuk e bene.ne nje mbremje Nala thirri Teon dhe filluan te shetisnin .Ishte shume erresire dhe ata po ecnin ne shinat e nje treni dhe u u ulen aty te bisedonin Nala leshoi unazen sepse ishte shume e pikelluar por Teo i tha qe e dashuronte marrezisht dhe se dashuria e tyre duhej te vazhdonte por ne ate moment u pa nje tren i cili po ecte me nje shpejtesi te madhe dhe e kishte humbur kontrollin ata u larguan por Nala u kujtua se unaza ishte akoma aty por pasi e mori ishte teper vone per te pasi ajo vdiq.Teo u merzit shume dhe qante por lotet nuk mund ta kthenin ne jete dashurine e tij .E si do te munde te jetonte pa te tani keshtu qe ai morri vendimin qe te vdiste edhe ai ne shinat e trenit .me ardhjen e trenit te radhes ai beri vetevrasje por para se te vdiste ai mori unazat dhe i vendosi ne gishtin e nales dhe te tij dhe shtrengoi duart me te .Te gjithe U Deshperuan dhe pasi ata e donin njeri tjetrin hapen nje varr qe ti nxinte te dy qe ta kalonin jeten ne parajse dhe kjo ishte edhe shenja e dashurise :'Te dua pafundesisht'

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: fabiola kushi · Lloji: Tregime erotike · Tema: gabriela dhe toni
GABRIELA DHE TONI Dashuria eshte e bukur por ndonjeher fati nuk eshte me ty ajo vertete te ben te lumtur por te heq dhe ndonjehere shkelqimin e atyre dy sy.Djali me emrin Toni pas nje vajze ishte fiksuar kishte kohe qe pas e ndiqte dhe me te ishte dashu...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: Anonim!!! · Lloji: Hartim · Tema: Ta duam njeri tjetrin
Ta duam njeri tjetrin eshte dukuri, nese ne dojme njeri tjetrin dhe jemi bashk athere do te jemi shum te lumtur. Dashuria eshte nje gje shum e mir sepse ne me dashuri do te krijojm familje , pra ne duhet ta dojme njeri-tjetrin . Dashuria te prek ne piken ...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Poezi personale · Tema: per trimat e pamposhtur
103 VJET I LIRE KOMBI YNE SHQIPETAR, POR C'KANE VUAJTUR SHQIPETARET ME PERPARE? NENAT QANIN BIJTE E TYRE TE VRARE, RANE PER LIRI SHUME TRIMA LUFTETAR. E MBRONIN ATDHEUN E TYRE SI TE ISHTE THESAR, SE PER TA AI ISHTE I FUNDIT E I PARE. E NDIENIN...
Autori: Donald Lena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Familja
E vetmja lidhje perfekte! FAMILJA ! Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejn...
Autori: mishel · Lloji: Analize letrare · Tema: ese argumentuse bindse; paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: mishel · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: paqa
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e kuptova pse paqe sepse paqa sjell shume lumturi dhe dashuri ne jeten e njerzve ndersa lufta sjell vetem shkaterrime dhe vdekje qe asnje nuk e deshiron .paqa eshte gjeja me e mire ne ...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...




Komentet e fundit!

Emri: florentina
Email: florentinaisufi@out.com
Komenti: shummm bukur te lumte

Emri: Bleonna :)
Email: bleona_j@postribe.com
Komenti: Wow sa storie e bukur . Te pergezoj per imagjinaten ..

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: uau

Emri: SYNELA MEHMETI
Email: SYNELA-BARCELONA@LIVE.COM
Komenti: BRAVO SHUM MIR



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com