Data e postimit: 2012-07-10 05:43:46
Lexime: 7570
Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan
Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater femije me mosha shume te peraferta. Ndodhte shpesh qe prinderit te ngaterronin emrat e femijeve te tyre. Nje dite ndalon para dy shtepizave nje karroce e bukur nga e cila zbret nje grua. Nderkohe nje zoteri qe ishte ne karroce nuk zbret por pret gruan. Ajo shkon drejt femijeve qe po loznin me njeri-tjetrin, merr me te voglin hopa dhe nisi te luante me te dhe ta perkedhelte. Ajo u kthye perseri javen tjeter dhe u solli embelsira te gjithe femijeve. Kjo gje perseritet vazhdimisht dhe ne ditet qe pasojne. Nje dite gruaja zbret nga karroca por bashke me te vjen dhe zoteria. Ata quheshin Le Hybjer. Cifti u fut ne shtepizen e Tuvakeve dhe i kerkon atyre femijen e tyre te vogel, Sharlin ne kembim te nje rroge te majme mujore. Prinderit trishtohen nga kjo kerkese dhe s’pranojne asesi te japin djalin e tyre. Atehere Le Hybjer shkojne ne shtepine e Valineve dhe me me shume takt se heren e pare u kerkojne atyre te njejten gje, Zhanin e tyre te vogel. Me kembengulje dhe me shume argumente per nje te ardhme sa me te mire per djalin, Le Hybjeret arrijne te marrin ate c’ka duan. Keshtu djali i vogel shkon te jetoje me Le Hybjeret. Jetesa e Vanileve permiresohet shume. Ata perfliteshin shume nga mjedisi dhe sidomos nga Tuvaket te cilet ishin krenare per veprimin e tyre. Keshtu Sharli u rrit duke u ndier superior ne krahasim me femijet e tjere. Pas 20 vitesh nje karroce e bukur ndalon perpara dy shtepizave dhe prej saj zbresin zonja Le Hybjere dhe Zhani i cili ishte shnderruar ne nje zoteri te vertete te pashem e te veshur me mendafsh e ar. Ai takon prinderit e tij te cilet befasohen shume nga kjo vizite e papritur. Ne shtepine e Valineve fillon festa dhe i gjithe fshati e merr vesh kete ngjarje. Sharlin e gjithe kjo histori e ben te ndihet keq dhe inferior . Ai eshte xheloz per Zhanin dhe per faktin se mund te ishte ai ne vend te tij. Per kete arsye sharli i bertet prinderve per veprimin e bere kohe me pare. Ai i fyen ata rende dhe i terbuar vendos te larghe prej shtepise. Prinderit ndihen te zhgenjyer nga biri i tyre.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: ifshehur · Lloji: Analize letrare · Tema: vendi im
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: dela ahmetaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: rreth prinderve
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...




Komentet e fundit!

Emri: gera
Email: Gera_Xhani@yahoo.com
Komenti: Kete pjesen e kam per neser ne letersi.Kam per te bere nje ese krahasuese ndermjet Zhanit dhe Sharlit pas 20 vjetesh.Kush me ndihmon me kete detyre? ju lutem



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com