Data e postimit: 2017-02-23 21:05:28
Lexime: 4544
Si mund une?
Lloji: Tregim
Tema: dashuria
Autori: Anja
Shkolla: A.G
Klasa: 9b
Qyteti: Tirane
E-mail: anja.anj@hotmail.com


Si mund te te urrej?
Kur qelizat e mia ne cdo moment ulerasin emrin tend?
Si mund une te tmbaj inat e tmos dua te tflas?!
Kur vite me rradhe e kam enderruar dicka te tille?? Kur cdo mengjes zgjohem me ty e ngrysem me ty?
E si mund un dashuri, te filloj te ndjej per dike tjeter, kur i vetmi ne fronin e mbretit te zemres time qendron ti?!
Si mund une te mendoj dike tjt nderkoh qe zemra ime te shoqeron ty, ne cdo cast e moment?
E si mund une te largohem, kur ti je bota ne syte e mi?!
Si mund une, veshtrimin gjithe embelsi, gjithe ndjenj e dashuri qe te falja ty tia fal dikujt tjeter?!
Si mund te ndihem mir une, si mund te behem moskokcarese kur ti nuk merr mundimin as nje "ckemi" tme shkruash?!
Si mund te mos rri me shpresen qe do flasesh?
Dhe sa her do me duhet te fle me shpresen qe do te te shoh ty n enderr?!
Dhe sa her do me duhet te qaj kur te shoh fotot e tua me ndonje tjeter, qofte shoqe, ose dikush tjeter?
Dhe sa gjate endrrat do te jene me te bukura se realiteti im?
dhe sa gjate do me duhet te pres per ty?
Dhe sa gjate do e pyes veten ku gabova? Duke e ditur shum mire qe nuk kam faj!
E di cili esht faji im qe ti po me ndeshkon!
Te deshta, per vite me rradhe te deshta, e pranoj te dua dhe akoma, ama jett nuk esht ne doren time!
Te ishte per mua do ikja qe neser, sa me larg nga ti, te fshija cdo kujtim, cdo ndjenj, ta zhdukja dhe ate shikimin plot dashuri, dhe buzeqeshjen idiote sa her q te shoh.
Do ikja, pa e kthyer koken pas shpirt, ama me pare do sigurohesha qe ti, te ishe i lumtur, pun e madhe nese nuk jam un!
Mjafton te jesh ti!
Kaq.

Vepra te ngjashme
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: Anarisa · Lloji: Leter · Tema: Per ty....
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: alesia aliu · Lloji: Ese argumentuese · Tema: e verteta e jetes
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja, I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpirt por ajo ndjenje mund te zbehet nga cast ne cast.A mendoni vertet qe ai nuk do i shkoj mbas nje vajze tjeter ? Nese po athere ju gaboheni rende.Atij mund ...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Ese pershkruese · Tema: “Per te dashuruar te tjeret duhet para se gjithash te duash veteveten”.
Të duash apo të të duan!? Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja anet…Dashuria esht ajo ndjenje e çilter qe kush e provon kurre se harron..Te duash dike do te thote te duash e te respektosh te besosh e te xhelozosh. ...
Autori: lulzim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Dashuria
C'eshte dashuria? Nje pyetje e rende per disa njerez.Mos eshte dicka qe as vet ne nuk i kthejme dot pergjigje ! Si eshte te biesh ne dashuri? Mos eshte gje ajo ndjenja perbrenda qe ndonjehere kur te vjen ndermend te ben te flakerosh? Perse disa njerez bi...
Autori: Detiana Anni · Lloji: Poezi kolone · Tema: Pamundesite dhe Shtegjet e Jetes
Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush Kur nuk ka te drejte? Si mund te humbas dikush Dike, qe tregon kujdes ? Si mund te nenvleresoje dikush Dike,kur aq shume e adhuron? Si mund te perkthehet Gjuha e dikuj...
Autori: Detiana Anni · Lloji: Poezi kolone · Tema: Pamundesite qe hasim ne jeten e perditshme dhe shtegjet e verteta
Si mund te flas dikush Per dike qe se njeh? Si mund te gjykoje dikush Kur nuk ka te drejte? Si mund te humbas dikush Dike, qe tregon kujdes ? Si mund te nenvleresoje dikush Dike,kur aq shume e adhuron? Si mund te perkthehet Gjuha e dikuj...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mesueses time te dashur dhe mesueses time te pare
Eshte ajo qe me dha dieni, eshte ajo qe me dha lumturi, alfabetin ajo ma mesoi, se si te shkruaj ajo me tregoi. Ishte viti 2009, kur une e pash per here te pare, dashuria ndaj saj eshte aq e madhe, saqe nuk mund ta shpreh veteme me fjale. Cdo ...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...
Autori: E. D (m)❤️ · Lloji: Leter · Tema: Leter per ty dashuri
Hey ( M )❤️ Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!! Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
Autori: Urata Matluma · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Koha e lire
Koha e lire besoj qe eshte koha e njeriut me e mire . Ne duhet ta shfrytezojme ndonjehere ate , ngaqe na ndihmon shume . Ne nuk duhet ta shperdorojme ate me gjera te kota , si psh.duke ndenjur ne kompjuter , ne telefon e ne ndonje teknologji tjeter. Ne a...
Autori: Sara Hamzaj · Lloji: Poezi personale · Tema: Babai Im
Largesia na ndan, mall ndjej cdo moment, lot rrjedhin cdo nat por dashuria qe kam per ty me ben te ndihem krenare. E di pse jam e lumtur?Sepse ti e zgjedh dhe e punon ate pun qe te pushon ne zemer . Kam shpres qe nje dit te zgjedhim nje vend per te jetu...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com