Data e postimit: 2013-10-17 18:27:10
Lexime: 25754
zhurma dhe qetesia
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: jeta e perditshme
Autori: ronaldo rama
Shkolla: myslym keta
Klasa: 10A
Qyteti: Tirane
E-mail: spanja123@hotmail.com


Imagjino nje vend ku ka nje qetesi absolute nje vend vend te rrethuar nga natyra e gjelber,bar,peme,ajri I paster.Nje vend enderrash ku cdokush do te jetonte I lumtur.Do ishte nje vend ku fjala zhurme nuk do te egzistonte,ku cdokush do te kishte kohe per gjithcka sidomos te meditonte. Nje vend pa zhurma do te ishte nje vend pa makina,pa ndotje ,pa problem ku njerzit nuk do te benin gje tjeter pervecse do te ndertonin lumturin e tyre.
Por ky vend egziston vetem ne enderra dhe realiteti eshte shum ndryshe. Realiteti eshte nje vend I tejmbushur me zhurma ne rruge qe nga te thirrurat e shitesve ambulant e deri te zhurmat qe bejne kamionet e stermedhenj.Nje vend ku pluhuri eshte mbizoterues I ajrit dhe mbytes per mushkrit e njeriut.Ky eshte nje vend ku cdo gje leviz vrullshem dhe jeta eshte shume e shpejt.Ky vrull e mer njeriun me vete aq sa ky njeri harron pjesen tjeter te botes qe nuk ka lidhje me te,ku njeriu behet individualist.
Besoj se u kuptua cila eshte detyra jone per te ardhmen. Sa me shume pune per te permirsua boten qe na rrethon ku te gjithe te jetojne me te lumtur dhe ku femijet te rriten me te shendetshem ne nje bote me te paster,me te qete dhe me te bukur.

Vepra te ngjashme
Autori: Ida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati Dardhe
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse ndodhet mes pyjeve ,madje edhe se ka ajrin te paster.Lulet ,gjelberimi ,ndertesat e larta e te bukura ,rruget e shtruar me kalldrem e gjallerojne edhe me ...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHQIPERIA C'KA QENE,C'ESHTE,C'DO BEHET
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i bekuar per shqipetaret kudo te jene Gjithmon' koken mbrapa koken kthyen PER TE PARE ME...
Autori: Melissa Baloshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vendi imagjinar
Sot imagjinata me coi diku larg kesaj bote reale. Nuk mund te konceptoja ku kisha shkuar,kishte shume drite dhe ishte kaq shume harmoni. Kishte njerez e makina qe leviznin ngado per te kryer punet e tyre te perditshme. Ishte nje rremuje aq e bukur e jetdh...
Autori: SIBORA AGOLLI · Lloji: Poezi lirike · Tema: SHQIPERIA
shqiperi o nena ime ty do te kem gjithmone ne zemren time. TE jemi perhere krenare qe jemi shqipetare. Shqiperi o vend i bukur te ti do jem gjithmone e lumtur e kudo qe un'te shkoj me asnje vend tjeter s'te krahasoj Se bukuria jote s'njeh kufi ...
Autori: Antika Elshani · Lloji: Analize letrare · Tema: Atdheu
Eshte vendi ku llinda dhe dua te jetoj ku hodha hapat e pare dhe u nisa duke iu drejtuar rruges te jetes. Nje vend aq i bukur sa nuk dua ta leshoj,edhe po te behem mergerimtare vendin tim te mrekullueshen nuk e harroj. Nje vend shum i rendesishem pe...
Autori: sherin · Lloji: Pershkrim · Tema: Une shkoj ne nje bote imagjinare
Sa here qe shtrihem ne shtratin tim te ngrohte mbyll syte dhe me ze gjumi.Pas pak minutash une shikoj disa ngjyra qe me verbojne syte aq shume sa gjithe rruges syte i kam mbyllur.Kur ndonjehere me kam frika se mund te pengohem e te rrezohem nje force qe e...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Amra Osmani · Lloji: Hartim · Tema: Shkolla
Shkolla si vend i dijes Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Interesat e shkolles dhe te familjes jane te perbashketa pasi kane femijet te perbashket.,Shkolla eshte vend shum i rendesishem dhe kerkon nje rend te caktua...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: Korina · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Nena eshte njeriu me I shtrenjte ne kte bote. Ajo eshte njeriu qe sa her Humbet te dergon ne rrugen e duhur. Nena eshte ajo qe te mban ne krah qe ne minutat e para te jetes tende, ajo qe te do te miren gjithmone, ajo qe te keshillon pa bertitur, dhe ...
Autori: Albiona Thaqi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: E dua atdheun
Atdhun une e dua shume,sepse ketu linda,u rrita,u edukova e shume gjera te tjera mesova.Atdheu per mua eshte jeta ime,ai per mua eshte gjithqka.Edhe nese shkoj ne nje vend tjeter te panjohur,nuk do ta dua si atdheun tim,ku linda e u rrita bashk me shoket...
Autori: Marjo Shyti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...




Komentet e fundit!

Emri: Ester
Email: lala789@gmail.com
Komenti: lloshi

Emri: anonim
Email: copytext3@gmail.com
Komenti: mos kopjo breeeee

Emri: Cr7
Email: Pmno@gmail.com
Komenti: This is sooo lame.I dont know were did u find the guts to make this "essay" public.

Emri: Deni
Email: denialushani@gmail.com
Komenti: shum e bukur bravo

Emri: asdfg
Email: ASDFG@live.com
Komenti: TLUMT SE E KOPJOVA KSHU KUPTOVA

Emri: G.P
Email: Urimpisli@ outlook.com
Komenti: Eshte shume e bukur me pak gabime qe jane te justifikueshme

Emri: Eno pisli
Email: Vilmafejzo@outlook.com
Komenti: Eshte e papare

Emri: jjjjjjjjjjjjh
Email: dtfzguhijkol@hotmail.com
Komenti:

Emri: anxhela
Email: anikola30@gmail.com
Komenti: Shume bukur

Emri: elisa
Email: oraauroramirdita@yahoo.com
Komenti: te lumte yll yll yll


Emri: abikela darsi
Email: abikeladarsi@live.com
Komenti:

Emri: cuci
Email: cuci@yahoo.com
Komenti: ronaldo rama you are sexy

Emri: besmilvina koci
Email: besmilvinakoci@live.com
Komenti: shume mire



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com