Data e postimit: 2015-01-22 16:52:05
Lexime: 82612
ESMERALDA DHE KUAZIMODO
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: DY PERSONAZHE ME NGJASHMERI SHPIRTERORE POR ME KONTRASTE FIZIKE
Autori: XHINA
Shkolla: QEMAL STAFA
Klasa: 10
Qyteti: TIRANE
E-mail: ke.ina.315@facebook.com


NJE SHPREHJE E DEGJUAR THOTE<KURRE MOS E GJYKO LIBRIN NGA KOPERTINA> QE DO TE THOTE MOS E SHIKO NGA PAMJA POR NGA BRENDESIA,SE CFARE PERMBAN CDO FAQE E KETIJ LIBRI.KJO GJE VLEN EDHE PER KUAZIMODON,NJE KAMBANAR I THJESHTE DHE SHUME I SHEMTUAR NE SYTE E CDO NJERIU.ISHIN PIKERISHT PAMJA E TIJ FIZIKE DHE KONSTRUKTI TRUPOR I TIJ QE BENIN NJEREZIT TA URRENIN PAFUND.NUK KISHTE NJERI QE SE URRENTE KAMBANARIN E MBRAPSHTE TE KATEDRALES.NGA ANA TJETER KEMI VAJZEN E EMBEL,TE BUKUR MAGJEPSESEN ESMERALDA.NDRYSHE NGA KUAZIMODOJA CDO KUSH E DONTE ATE.DHE PSE JO.ISHTE SHUME E BUKUR,ME FLOKET E GJATE TE ZINJ,ME LEKURE TE BARDHE,TE LEMUAR,ME ATA SY TE ZINJ QE DUKESHIN TAMAM SI DY GURE ESMERALDE.ISHTE THJESHT PERFEKTE DHE KREJT NDRYSHE NGA KURRIZOJA, I SHEMTUARI KUAZIMODO.THJESHT NUK PERPUTHESHIN FARE NGA PAMJA FIZIKE.ISHIN TAMAM SI DITA DHE NATA.DITA ME ATE BUKURINE E SAJ QE KUSHDO E DESHIRON NDERSA NATA, E ERRET DHE QE ASKUSH NUK E PELQEN PER ERRESIREN E MADHE QE E KARAKTERIZON.POR MEGJITHATE ATA ISHIN SHUME TE NGJASHEM NGA BUKURIA SHPIRTERORE.E THEM KETE SEPSE TE DY E NDIHMOJNE NJERI TJETRIN KUR NDODHEN NE VESHTIRESI.PSH NE MOMENTIN KUR KUAZIMODOJA NDODHET I LIDHUR NE SHTYLLEN E TURPIT DHE TURPEROHET NGA TURMA RRECKAMANE,TE GJITHE ISHIN TE GATSHEM TE HAKMERRESHIN KUNDREJT TIJ VETEM ESMERALDA ISHTE AJO QE ME GJESTIN E SAJ FISNIK NA TREGON NE SJELLJEN ME TE PERKRYER NJEREZORE.NGA ANA TJETER KUAZIMODOJA SHPETON DISA HERE ESMERALDEN NGA VDEKJA E PERJETSHME QE ISHTE CAKTUAR NGA KLOD FROLOI.MUNDOHET ME MENYREN E TIJ TI KTHEJE NDERIN QE AJO VAJZE AQ ZEMERGJERE,AQ E DASHUR BERI PER TE,DUKE U TREGUAR MIRENJOHES.PRA NUK KA RENDESI SE SA I SHEMTUAR MUND TE JESH POR ME TE RENDESISHME JANE ATO FAQET E LIBRIT BRENDA TEJE QE TY TE KARAKTERIZOJNE DHE TE BEJNE TE NDRYSHEM NGA TE TJERET.

Vepra te ngjashme
Autori: Melina Bushi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasim Esmeralda dhe Kuazimodo
Ne kryevepren e Hygoit “Katedralja e Parisit” hasim dy personazhe sa te ndryshem aq edhe te njejte me njeri-tjetrin. Esmeralda, boshti i kesaj vepre, me bukurine saj ndricon edhe pikat me te errata ne bodrumet e katedrales. E ndersa Kuazomodo, ndermje...
Autori: Vasiola Duda · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Kuazimodo dhe Esmeralda, dy njerez te pafat, dy jetim te diskriminuar, dy shpirtra te paster por kaq ndryshe. Kuazimodo cilesohej nga njerezit si nje qenie jonjerezore, e pashpirt, si derguesi i djallit. Qe ne vegjeli ai eshte keqtrajtuar, goditur dhe shp...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Stina e vjeshtes.
Ishte mengjes dhe me ne fund arrita.Pamja ishte mbreslenese.Rrezet e Diellit nuk ishin shume te forta por reflektimi i tyre mbi gjethet e arta e mbushnin vendin plot shkelqim.Gjithe vendi ishte mbuluar nga nje mbulese e arte.Gjethet e rena "kercenin" sipa...
Autori: Ina.Cr7 · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Kuazimodo dhe Esmeralda
Esmeralda dhe Kuzimodo,dy personazhe te Hygo-s sa ne kontrast dhe sa ne ngjashmeri per sa i perket bukurise,fisnikerise,se shpirtit te tyre.Ne kontras si nata e erret dhe dita ne prani te drites,bukuria e Esmeraldes dhe shemtia e Kuazimodos na paraqitet k...
Autori: Luna Beta · Lloji: Tregime per femije · Tema: E bukura fiton ndaj te shemtuares
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajza e shemtuar me emrin Elizabeta ishte vajza e njerkes se Katerines pra vajzes se bukur. Elizabeta ishte shume xheloze per bukurine e Katerines . Ajo donte...
Autori: Abonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Libri apo interneti
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se cfare permban faqja tjeter. Libri eshte nje the...
Autori: Dorina.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bukuria eshte e shemtuar kur eshte vetem fizike.
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh shijuar me nje gllenjke substancen e saj te embel, bukuria kthehet si ato shurupet qe na jepnin kur ishim te vegjel, kthehet e hidhur dhe e neveritshme. "B...
Autori: anisa hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: libri dhe interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Dritan Idrizi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese libri apo interneti
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendime per nje situate do te thote te jesh pjese e botes se librit. Hedh nje veshtrim mbi nje faqe dhe mendon se...
Autori: Blerti Vejuka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: KOHa !!
Jam duke udhetuar ne nje vend te ngjashem po krejt ndryshe vendit ku jetoj.Jam duke shkuar ne nje bote tjeter. Po shkoj me nje shpejtesi shume te madhe qe dhe me fut friken, Nuk shikoja dot asgje. Mendja ime ishte e bllokuar. Ishte vetem erresire e pa...
Autori: aurora bega · Lloji: Ese krahasuese · Tema: biblioteka
Biblioteka eshte parajsa e mendjes ,bukuria e mendjes ,kyci per te hapur dyert e dijes dhe eshte ushqimi per trurin tone .Te pakte jane ata persona qe kan nje biblioteke te "vertete", ti mund te kesh nje biblioteke , por a e ke hapur ndonjehere hyert e ...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Hartim · Tema: mendimi
ISHTE NATE ,NUK ISHTE DITE.FILLOVA TE MENDOJA PER MENDIMIN TIM.NATA NUK ME LEJONTE.SYTE ME ISHIN ERRESUAR DHE PYESJA VETEN,KUSH JAM UNE?A JAM UNE PERSONI QE PO FLAS PERCART?ERDHI DITA IKU NATA,SYTE E MI MBETEN TE EREESUAR.SHQETESIMI IM SA VINTE E SHTOHEJ....
Autori: erion-eri · Lloji: Ese krahasuese · Tema: kuazimodo dhe xheladin beu
kuazimodo26.  Kuazimodo: Gjashtëmbëdhjetë vjet para se të shkruhej“Katedralja e Notre Dame” një të dielë të bukur në mëngjsishte e djela e bardhe, një krijesë e gjallë ishte lënë pasmeshës në katedralen e Shën Mërisë së Parisit...
Autori: Sediasvet · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vdekja
Te jetosh eshte gje aq e bukur aq edhe sa te vdesesh,per mua kjo jete nuk ka fare kuptim eshte thjeshte nje siperfaqe pa fund ku une nuk mund te percaktoj ate qe dua,ne te gjitha aspektet e vetmuar dhe pa dashurin dhe ngrohtesin e rrethit te ngushte nuk m...




Komentet e fundit!

Emri: XhuliA MetAj
Email: gabriellqemalmeta@gmail.com
Komenti: shum e bukur. nje frymezim i bukur edhe per provimin e letersise ne mature . mos u a ver re fjaleve te kota qe thone te tjeret se nuk ia vlen te merresh me ta i humbur se i humbur del

Emri: vito
Email: e djela @gmail .com
Komenti: e ke nisur bukur por me pas ka dal shum shpifur

Emri: vito
Email: www.dilo@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: vito
Email: www.dilo@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: Denisa
Email: Denisa.duraku@gmail.com
Komenti: Eshte nje ese krahasuese ku eshte krahasimi ketu

Emri: ada
Email: suada@gmail.com
Komenti: well,I liked this just write you are good ;-):-)

Emri: Odi
Email: Odeta43@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur me pelqu shum

Emri: amarildo hysaj
Email: amarildohysaj@gmail.com
Komenti: shm shm e bukur eseja kjo vlen pr t gjith ata q e kupt me t vertet nj ese si kjo dhe jo per ata q as se din fare se sa bejn 1 plus 1 kshu q vazhdo t krijosh dhe sesht nevoja t degjosh se ca thon t tjeret sepse qeni q leh nk t kafshon

Emri: arta vata
Email: arta vata 12 @gmail.com
Komenti: Me pelqen shume tema qe ke trajtuar

Emri: arta vata
Email: arta vata 12 @gmail.com
Komenti: Me pelqen shume tema qe ke trajtuar


Emri: Ardenis
Email: Ardenis.fr@live. com
Komenti: Ska rendesi se si dukesh por e rendesishme eshte se si je ne brendesi dhe arra e shpifur ngjan nga jasht por nga brenda eshte nje thesar

Emri: mirselda
Email: kristicuni415@yahoo.com
Komenti: xhina yyyyyyy deshtake pa shiko sa komente koti qe te kane bere kjo do te thot se ti je deshtake mutke idiote shushke te te bej nje pyetje e ha m....tin ti me kthe pergjigje nese e more komentin apo jo

Emri: justsomeone
Email: jojohnjokids@gmail.com
Komenti: Very nice where do you get inspiration

Emri: Senada
Email: juliana502@gmail.com
Komenti: shume e bukur kjo

Emri: Arist S
Email: aristko@yahoo.com
Komenti: po ku qendron krahasimi(te perbashketat) ketu ??



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com