Data e postimit: 2023-06-04 11:33:05
Lexime: 766
Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 10
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com


Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia
Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen shoqërore. Ajo ishte e varur nga burri i saj dhe pasi u tradhtua, përjetoi dhimbje të mëdha dhe vuri në veprim hakmarrje të egër. Në krahasim me këtë, gratë sot janë më të vetëdijshme për të drejtat e tyre dhe kanë më shumë mundësi të realizojnë pavarësinë e tyre. Femrat sot janë të afta të marrin vendime për jetën e tyre, të shprehin opinionet e tyre dhe të ndikojnë në shoqëri në mënyrë të ndjeshme.

Paragrafi 2: Ndryshimet në Strukturën Familjare
Një tjetër krahasim midis Medeas dhe femrave sot është ndryshimi i strukturës familjare. Në kohën e Medeas, familja ishte bazuar në një model patriarkal, ku burri ishte autoriteti kryesor dhe gruaja ishte nënshtruar atij. Në dramën e Euripidit, Medea u tradhtua nga burri i saj, dhe kjo shkaktoi shkatërrimin e familjes së tyre. Sot, struktura familjare është shumë më e ndryshme dhe komplekse. Ka më shumë lirinë për zgjedhjet e individëve dhe rollet në familje janë të ndarë më shumë në mes të anëtarëve. Gruaja sot ka më shumë mundësi për të ndarë vendimmarrjen dhe përgjegjësinë në familje.

Paragrafi 3: Dhimbja dhe Hakmarrja
Dhimbja dhe hakmarrja janë tema të rëndësishme në dramën e Medeas dhe gjithashtu reflektohen në jetën e femrave sot. Medea u përball me një dhimbje të thellë pasi u tradhtua nga burri i saj, dhe për të shpëtuar nderin e saj, ajo mori vendimin e frikshëm për të vrarë fëmijët e tyre. Në kohën moderne, gratë janë gjithashtu të ndjeshme ndaj dhimbjeve të tradhtisë dhe të lënduarve emocionale. Megjithatë, përgjigjja e tyre është ndryshe. Në vend të hakmarrjes së dhunshme, gratë sot kërkojnë më shumë përparësi në dialog, aftësinë për të falur dhe të ndryshuar situatat për të krijuar një shoqëri më të drejtë dhe harmonike.

Paragrafi 4: Ndikimi i Kulturës dhe Edukimit
Ndikimi i kulturës dhe edukimit është një faktor tjetër i rëndësishëm që dallon Medeas nga femrat sot. Medea u rrit në një shoqëri ku gratë konsideroheshin si objekte dhe nuk u ofrohej mundësia për të arsimuar veten ose për të zhvilluar aftësitë e tyre. Në krahasim, femrat sot janë të ndikuar nga një kulturë dhe sisteme arsimore që nxisin barazinë gjinore dhe inkurajojnë zhvillimin personal dhe profesional të grave. Kjo i jep femrave sot një avantazh të madh në mbështetjen e tyre në zhvillimin e aftësive dhe arritjen e suksesit në fusha të ndryshme.

Përfundim:
Krahasimi dhe kontrasti midis karakterit të Medeas dhe femrave sot na tregojnë se sa larg kemi ardhur si shoqëri në respektimin e të drejtave dhe ndikimin e grave. Ndërsa Medea përjetoi vuajtje të thella dhe hakmarrje të dhunshme, femrat sot kanë më shumë vetëdije për veten dhe pozitën e tyre. Ata janë aktive në përdorimin e dijes dhe fuqisë së tyre për të ndryshuar dhe ndikuar pozitivisht në shoqërinë ku jetojnë. Megjithëse ka ende sfida dhe pabarazi, përparimet e femrave sot janë shenjë e rëndësishme e zhvillimit të shoqërisë drejt një ndërgjegje më të gjerë dhe një shoqërie më të drejtë për të gjitha gjinitë.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fuqia dhe Ndryshimi i Rolit të Femrave të Ditëve të Sotme
Paragrafi 1: Fuqia dhe pavarësia e femrave Në kohën e Helenës së Trojës, femrat konsideroheshin zakonisht si pronë e burrave dhe nuk kishin asnjë autoritet apo të drejtë vendimmarrjeje. Megjithatë, në kohën moderne, femrat janë ndryshuar dh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Aktualizimi i Ofelisë me femrat sot
Ofelia, personazhi femër në tragjedinë "Hamlet" të Shekspirit, ka qenë burim frymëzimi për shumë vajza dhe gra gjatë kohës. Ajo është paraqitur si një vajzë e re e pafajshme dhe e ndjeshme, e cila përfundon në tragjedi pasi ndihet e tradht...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Analizë e figurës së Medeas
Medea është një personazh kompleks që ka tërhequr vazhdimisht vëmendjen e kritikëve letrarë dhe të lexuesit të thjeshtë.ajo është mjaft aktuale edhe në ditët e sotme.mënyra se si Euripidi e ka krijuar këtë personazh është autentike e t...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Froni i tradhetuar
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i Tradhtuar Autori: Henrik Ibsen Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1879 Analizë e tekstit: "Froni i Tradhtuar" është një prej dramave mÃ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Si do ishte bota jonë pa ligje
Siç e dimë,ligji është drejtuesi i mënyrës sonë të jetesës dhe i mënyrës sonë të të menduarit.Shoqëria i ka krijuar ligjet si një mekanizëm rregullues i shoqërisë sonë që të garantojë vazhdimësinë e saj.Ato janë krijuar nga përf...
Autori: ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese per syte
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqiptare. Studimi i dhunës në familje është i komplikuar, sepse ajo është një fenomen që ndodh prapa dyerve. Njerëzit nuk preferojnë të flasin mbi ...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Orient Maha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Racizmi sipas meje
Racizmi është besimi në superioritetin e një race mbi tjetrën, e cila shpesh rezulton në diskriminim, segregacion dhe paragjykime ndaj njerëzve në bazë të racës apo përkatësisë etnike, kombëtare, fetare, etj. Sot, përdorimi i termit "raciz...
Autori: L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse frikësohemi nga vetmia
Shumë njerëz në varësi të karakterit të tyre dhe të rrethanave shoqërore janë të prirur të jenë të vetmuar.Shpeshherë ata ndërtojnë një "botë"tyren të vogël ku askush nuk hy. Vetminë disa të tjerë e shohin si mënyre shpëtimi ng...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com