Data e postimit: 2013-03-22 20:01:04
Lexime: 27247
Ditet me Shi dhe Ditet me Diell
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Ditet me Shi dhe Ditet me Diell
Autori: Dorina. D
Shkolla: Art Institute of Philadelphia
Klasa: 1 Year
Qyteti: Philadelphia
E-mail: dorina-pogradec@hotmail.com


Ditet me shi dhe me diell jane pjese e jetes. Sic jane dhe ditet me shi ose me diell, ne kete menyre mund te ndjehen dhe njerezit. Mund te jene te merzitur ose te gezuar. Shiu dhe dielli edhe pse jane dy elemente shume te kundert kane nje similaritet, nuk te lene asnjehere qe te perballesh I vetem. Jane dy elemente shume te rendesishem per njeriun.

Ditet me shi jane dite te qeta te cilat te bejne te mendosh per te shkuaren dhe te ardhmen.
Te sjellin prane kujtime te vjetra qe jane te paharrueshme. Te bejne qe te kujtosh momentet me te bukura dhe te trishtuara te jetes tende.
Ndonjehere shiu te ben te ndjehesh e merzitur, te ben te qash sepse dhe vete shiu perfaqeson lotet, por te ndihmon sepse edhe nese qan asnje njeri nuk mund te te dalloje. Shiu eshte miku me I mire sepse qan bashke me ty dhe nuk te le te vetem. Shiu eshte nje dhurate qe bie nga qielli dhe cdo pike qe bie eshte begati per cdo copez toke. Ditet me shi edhe pse mund te jene te gjata dhe te erreta te bejne te refleksionosh per gabime qe ke bere dhe qe asnjehere nuk do ti perseritesh. Shiu te bashkon me familjen. Ne ditet me shi ke mundesine qe te rrish prane njerezve te dashur. Te bisedosh dhe te ndash me ata gjera qe jane speciale per ty. Shiu ka aftesine qe te ktheje nje person ne poet. Ne ditet me shi mund te shkruash poezi sepse vete shiu te frymezon. Shiu eshte si nje mjegull qe derdhet mbi nje grope te qete dhe qe sjell me vete aromen e habise dhe riperteritjes. Pikat qe mund te bien ne gjuhen tende jane si gezof I bute me nje lageshti freskuese te gershetuara me minerale qe depertojne brenda teje dhe te hidratojne.
Te njohesh shiun do te thote te vleresosh shpetimin e perjetshem te jetes. Shiu ushqen token ne menyre qe te prodhoje fruta te embla dhe te shuaje etjen.
Po, shiu eshte ne te vertet nje mik me shume atribute dhe qe eshte shume zemergjere, por gjithashtu mund te jete dhe I pameshirshem.
Respektoje shiun dhe sistemin e batices dhe rrjedhjeve te tij dhe mos sill nje te ardhme me ndotje dhe acide qe te prishesh aftesine e te renit shi. Lere shiun qe te na shpetoje te gjitheve ne, ne ciklin e tij te lavdishem.
Nga ana tjeter ditet me diell konsiderohen si dite te gezueshme. Dielli me rrezet e tij te ngrohta hyn brenda teje dhe te ndricon, te ndricon lekuren gjithashtu te ndricon edhe mendjen. Dielli sic eshte dhe vete burimi me I madh I drites ne planetin tone te dhuron drite kur je ne erresire. Nuk te le asnjehere qe te gjendesh I mbyllur dhe ne frike sepse ka fuqi te pa shteruara. Te vesh me rrezet e drites se tij dhe te perkedhel me ato. Ne kete menyre dielli te paralajmeron qe nuk je ne vetmi dhe nuk ke pse te kesh frike sepse ai eshte aty me ty duke u kujdesur. Rrezet e diellit jane burimi kryesor I mbijeteses per cdo qenie qe merr fryme. Nese dielli nuk do te ekzistonte asnje qenie nuk do te jetonte. Dielli eshte ylli vital per ekzistencen e planetit tone.
Ngado qe te shkosh ai te ndjek nga mbrapa dhe te ngroh kur e ndjen se ke ftohte. Dielli eshte nje qenie, eshte nje drite ekzistuese. Buzeqeshja infinite e drites se tij eshte nje varg poezie, eshte nje univers. Dielli hyjnor ka marre gjate shekujve homazhe te vemendshme dhe mirenjohese nga qeniet mortale, njerezit. Te gjithe a admirojne sepse ndjejne efektet e fuqise dhe te nxehtit te tij. I mencuri e vlereson sepse ka mesuar te njohe rendesine unike ne sistemin e tokes. Artistat e pershendesin sepse shikojne shkelqimin e tij, shkakun virtual te te gjitha harmonive. Dielli nuk ka histori; dielli jeton ne perjetesine e momentit. Dielli eshte dashuria qe njeriu mban ne syte e tij dhe ne fund te jetes njeriu do te jete spekter I asaj dashurie.

Vepra te ngjashme
Autori: Gerald.D · Lloji: Analize letrare · Tema: Krijim i shkurter per natyren
Natyra ka 4 stinet e saj te bukura por qe ndonjehere mund te jene te demshme si ne rastin e stines se dimirit ku per shkak te rreshjeve te medha te debores ose shiut te madh te kete pasur permbytje ose aksidente apo deme njerzore, por dimri ka edhe bukur...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: Kaltrina · Lloji: Hartim · Tema: SHiu
U zogjova heret ne mengjes,shikova ne dritare ishte koh me diell por koh pas kohe me shi un vesha nje bluz te holl dhe u nisa per ne shkoll sapo mbaja oret e mesimit mbretronte koh e vranet, filluan ca pika shiu. Mbaroi mesimi sa shiu qe binte, e mua me l...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Dielli Me rrezet e tij Sjell ngrohtësi Na dhuron dritë Luleve,fëmijëve dhe pleqëve Dielli ua qel ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Eralda Peca · Lloji: Poezi lirike · Tema: lirike
Dielli Kur lind në mengjez, ndriçon gjithë globin, me rrezet e tij t’arta na përshëndet nën rrezet e ngrohta gjith’gëzim lozim. Kur dielli perëndon errësira hedh vellon e zezë yjet në qiell fillojnë e lodrojnë t’nesërmen diel...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: Ersi Topcija · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Nata e acarte
Kur qaj e kuptoj se sa i bukur eshte shiu Sepse edhe zemra ate nate me rete vetetiu Kur me lendojne e kuptoj se sa larg jane endrrat E kur me tradhtojne e kuptoj se sa te plagosin gjembat Nuk dua te qaj me edhe kur te bie nata Sdua ti humbas endrrat ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Vesa Fejzullahu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 21 marsi
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat ...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijojne miqesi.Mua me ka rastisur te degjoj njerez te cilet thone se mund te arrish gjithcka vete dhe nuk te duhet asp...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sociale
Vetmia.Nje prej ndjenjave te cilave njeriu u trembet me shume.Nje njeri I vetmuar nuk eshte vetem ai qe nuk ka asnje prane.Dikush mund te jete I rrethuar nga njerez,por prapeseprape,mund te ndihet I vetmuar ne shpirt,sikur s’mund t’ia shprehe askujt m...
Autori: Gabriele d annunzio · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Shiu ne pishnaje
Shiu ne pishanje Degjon ? Shiu bie Mbi barishten Vetmitare Me nje furagullime qe rri e leviz ne ajer sipas degeve me te rralla pak te rralla Degjo i pergjigjet vajtimit me keng gjinkalla qe vaj i stuhise se frikaon as qelli i perhiret e pisha k...




Komentet e fundit!

Emri: rina
Email: zhushi leonita@gmail.com
Komenti: Nje ese shum e bukur ke hyre thelle ne mendime dhe ke bere nje ese te mrekullueshme. vetem vazhdo keshtu te lumt me ke ndihmuar jasht mase. bravooooo...

Emri: rina
Email: zhushi leonita@gmail.com
Komenti: Nje ese shum e bukur ke hyre thelle ne mendime dhe ke bere nje ese te mrekullueshme. vetem vazhdo keshtu te lumt me ke ndihmuar jasht mase. bravooooo...

Emri: dori
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: shm

Emri: Alesja Klosi
Email: aleia.klosi03@gmail.com
Komenti: Fantastike! Te pergezoj per kete ese te mrekullueshme. Me ke emocionuar shume!!!

Emri: Lenci
Email: lenci.tafa@hotmail.com
Komenti: super eseja very good.....

Emri: lenci
Email: lenci.tafa@hotmail.com
Komenti: uaaaa sa super eseja very good

Emri: ardita
Email: ermidi-tini@live.com
Komenti: kqyri ndjenjat tunaaa hahahahhahahah

Emri: gala
Email: lopa.lopa@live.com
Komenti: shum e bukur

Emri: Ardita
Email: ardita_alili@hotmail.com
Komenti: Shumë bukur

Emri: Rajmonda
Email: Rajmonda.limani@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur eseja me ka pelqyer tej mase💖💖


Emri: era
Email: eraduka@hotmail.com
Komenti: bukur je mendjendritur

Emri: isnije
Email: isnije_syzeza@hotmail.com
Komenti: wau shume e bukur

Emri: Artiola pg
Email: artiolaola15@yahoo.com
Komenti: ese shum shum shum e bukur.nje nga eset me te mira qe kam lexuar...je thelluar ne mendime dhe ndjenja...te lumte

Emri: klara
Email: klara@live.com
Komenti: wow sa ese e bukur

Emri: dea
Email: deatare@hotmail.com
Komenti: perfekte....vertet shm e bukur....me ke ndihmuar shume....bravoooo...

Emri: Silva
Email: dokasilvana@yahoo.com
Komenti: Shume bukur...me pelqen SuKsEsE

Emri: Silva
Email: dokasilvana@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur...me pelqen bravo/p ls

Emri: Jay z 75
Email: Jayz@hotmail.com
Komenti: Shum flm qe me ndihmove me kete ese

Emri: Donaldo Blloshmi
Email: donald99@hotmail.com
Komenti: Qenke kokemadh si une

Emri: Qamil
Email: cuni_unik@rocketmail.com
Komenti:


Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: flmm perseri :) Flm Klaudia dhe Xheni . Dhe une prandaj e postova per ndihme.

Emri: Martin
Email: martinbaci98@yahoo.com
Komenti: fantastikeeeee

Emri: REDI
Email: redonmurati@yahoo.com
Komenti:

Emri: xheni
Email: xheni@live.it
Komenti: Ese shume e bukur flm shume me ke ndihmuar shume me kete ese

Emri: aaa
Email: aretizoica@yahoo.com
Komenti:

Emri: Klea
Email: klea@hotmai.com
Komenti: shume shume bukur,,,bravo me te vertete

Emri: mami
Email: mami@yahoo.com
Komenti: shume bukur bravoooooooo

Emri: klaudia
Email: klaudia.vulaj@hotmail.com
Komenti: shume e bukur.te them te drejten me ke ndihmuar me kete ese.

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Sh Flm @Jeta @Laura @Kozeta @Amanda @Lion

Emri: lion
Email: lion.fernandes@hotmail.com
Komenti:


Emri: Manda
Email: amanda_deliu@hotmail.com
Komenti: Nje nga eset me te bukura qe kam lexuar

Emri: kozeta hito
Email: kozetahito@hotmail.com
Komenti:

Emri: kozeta hito
Email: kozetahito@hotmail.com
Komenti: eshte nje nga eset me te bukura qe kam lexu,,,, barvo,,,,,

Emri: kozeta hito
Email: kozetahito@hotmail.com
Komenti: eshte nje nga eset qe me ka pelqy me shume,,,,bravo

Emri: LAURA
Email: LAURA_lila@YAHOO.COM
Komenti: bravooooooooooo

Emri: Jeta
Email: jeta.zguro@yahoo.it
Komenti: Nuk eshte per ta marre shume seriozisht Serxhion. Ka mundesi qe ai se ka lexuar fare. Ty te lumte, je shume "pjellore" dhe e thelle ne mendime.

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm Seirxho edhe pse ke thene "shum shum keq"

Emri: seirxho
Email: seirxhonazja@hotmail.com
Komenti: shum shum shum shum shum shum shum shum keq

Emri: R.R
Email: sponc@info.al
Komenti: Shum e Bukur

Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Flm te gjitheve :)


Emri: Dorina.D
Email: dorina-pogradec@hotmail.com
Komenti: Shume flm te gjitheve :)

Emri: Na Da
Email: lushaleo@yahoo.com
Komenti: shum shum bukur bravooo ee papame

Emri: andi
Email: abedinpaci@hotmail.com
Komenti: e papare vertet mbresle

Emri: ARI
Email: ARI@YAHOO.COM
Komenti: ESHTE SHUME MBRESLENESE



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com