Data e postimit: 2021-05-06 19:27:26
Lexime: 4694
Fshati apo qyteti
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Fshati apo quteti
Autori: Vanesa Progni
Shkolla: Jsmet Nanushi
Klasa: 6a
Qyteti: Durrës
E-mail: brunamuca90@gmail.com


Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krejt e kunderta ka me shume shkolla, njerezit jane me te kulturuar, ka me shume makina, me shume pallate edhe ajri eshte me i ndotur . Eshte edhe i zhurmshem

Vepra te ngjashme
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: Drilon Beqaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta ne fshat
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i pa...
Autori: kristina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kultura , thesari me i cmuar
Kultura eshte ajo qe me zbukuron mua. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i shkolluar.Une jam nje njeri i kulturuar sepse kam nje diplome ne xhep. Une jam nje njeri i kulturuar sepse jam i sinqerte.Une jam nje njeri i kulturuar sepse une di te komunik...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHQIPERIA C'KA QENE,C'ESHTE,C'DO BEHET
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i bekuar per shqipetaret kudo te jene Gjithmon' koken mbrapa koken kthyen PER TE PARE ME...
Autori: Romina Pulaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jetesa ne fshat dhe jetesa ne qytet
Jeta ne fshat dhe jeta ne qyteta kane nje ndryshim te madh nga njera-tjetra , por ky ndryshim varet dhe nga sa te afte jemi ne te pershtatemi. E perbashketa midis jetes ne fshat dhe jetes ne qytet eshte se te dyja mund te sigurojne nje jetese te mire edh...
Autori: Arlinda Cera · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Jeta ne fshat dhe ne qytet
Zhvillimi i jeteses ne menyre sa me normale eshte objektivi i gjithesecilit prej nesh.Koncepti per menyren e jeteses vjen i ndryshem ne individe te ndryshem.Dikush parapelqen jeten ne fshat e dikush tjeter ate ne qytet. Jeta ne fshat te lidh ngushte me n...
Autori: Dritlind Elshani · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Fshati i me pelqen ka shume gjelberim ajer te paster ka shume lendina dhe livadhe flladi eres ne fshatin tim fryen lehte natyra eshte e bukur zogjet cicirojn fshati im ka gjelberim etj.
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pabarazia
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi. Ndonjehere tregohet shume e padrejte me disa njerez qe nuk e meritojne padrejtesine,ndersa me disa te tjere e tepron.Te mirat e saj nuk i ndan ne menyre te barabarte me te gjithe. Disa n...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: arjela tela · Lloji: Ese krahasuese · Tema: jeta ne fshat e ajo ne qytet
vepra ime eshte rreth fshatit e qytetit.ne fshat jeta eshte me e veshtire por me e bukur.aty ka pa fund amjente te gjelbera dhe pemet jane si kuti oksigjeni.kurse jeta ne qytet me e zhvilluar me me shume mundesi per edukim.nga a na tjeter eshte me e zhurm...
Autori: KRISTI MERKAJ · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: SHKOLLA E FSHATIT DHE SHKOLLA E QYTETIT
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK ESHTE E KOMPLETUAR ME MJETE MESIMORE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT.SHKOLLA E QYTETIT KA KERKESE LLOGARIE DHE KA MJETE PER TE REALIZUAR OREN E MESIMIT DIS...
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Pershkrim · Tema: Poezi per mjerimin
Mjerimi I MJERE AI QE LIND NE VARFERI S'KA ME NGRENE E S'KA ME PI, S'ka nje shtepi permbi koke SE KEMBET E TIJ PREKIN NE TOKE, Me ato sy te medhenj e bark te uritur Qe t'i japi dikush dicka ata rrine duke pritur, O jete e Mallkuar, shume njerez ng...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Reportazh
NEW YORK... Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por jeta e perditshme aty eshte thjesht e merzitshme. Epo mire, e pranoj qe eshte fantastike, por vetem gjate koncerteve apo ngjarjeve te rendesishme (qe jane ...




Komentet e fundit!

Emri: Glea
Email: gleaduka@gmail.com
Komenti: Po eshte e vertete!/



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com