Data e postimit: 2015-03-17 21:55:10
Lexime: 12200
vjeshta dhe dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: vjeshta dhe dimri
Autori: estelina myka
Shkolla: 9 vjecare xhafzotaj
Klasa: 8
Qyteti: shijak
E-mail: inas@gmail.com


Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte e ndryshme, por akoma me interesante.Pranvere moj pranvere kur ti vjen , lulet celin pa mase dhe fushat mbushen me blerim. kjo sine qe vjen cdo vit si nje epoke e re , si nje epoke e bukur ku paraqitet dielli rrezearte ,me zemren e tij te gjere na dhuron ne ngrohtesine qe na ka munguar per tre muaj rresht gjae dimrit te ftohte. Bukuria jote e pashtershme , gjatesia , levizshmeria dhe elasticiteti i krahut te dallendyshes ne qiellin e kalter e te hapur si nje kurore e vertete pranverore.rrezet e diellit jane floket e pranveres ,qielli eshte fytyra e saj, syte e saj dy dallendyshe ,hunda e saj dy pika uji sa i shuajne etjen bimesise ,ylberi , kurore ne floket e saj te arta e rrezatuese dhe gjelberimi trup i saj.Nga ana tjeter vjen kjo stine me pamjen gri ,po aq edhe bardhoshe. Dimer! Ti qe na i rremben shtepite, me deboren tende i mbulon, ti qe lumenjte i inatos duke i bere te vrapojne vrullshem e te perleshen me shkembijte duke i therrmuar ato ne grimca te vogla. Cdo grimce shperbehet ne grimca akoma dhe me te vogla mikroskopike ,pjese e elementeve te bukurise se natyres.Ti qe i ben liqenet dhe detet te nxjerrin lot deri ne maksimum e ti o dimer qe nuk e le diellin te nxjerre krye! ti qe na shuan etjen per uje , etjen e syve per per bardhesine e bijes tende, krijeses tende, debores dhe etjen e vesheve per zhurmave te piklave te veses e ti qe na jep freskine pas atyre muajve te nxehte e pervelues.O dimer , o stine e perrallshme , me padurim te presim cdo vit e te trishtuar ne te percjellim.

Vepra te ngjashme
Autori: Ergisa Ndregjoni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Pranvera dhe Dimri
Pranvera dhe dimri.Emrat tuaj jan te ndryshem,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte po aq interesante.Pranvere moj pranvere,ti qe na lulezon zemrat tona.Mbushet vendi me blerim.Vjen ngrohtesia qe na ka munguar per 3 muaj rresht gjate dim...
Autori: F.T · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Stinet
Pranvera eshte nje nga stinet me te bukura dhe me te hareshme te vitit.Ne kete stine celin lulet,dallendyshet kthehen nga shtegtimi dhe pemet lulezojne.Petku i bardhe i debores ia le vendin qilimit te gjelber te lendinave.Me pak fjale,natyra transformohet...
Autori: "enisa sulejmani" · Lloji: Hartim · Tema: "stina e pranveres"
Pranvera nje stine e vitit Pranvera eshte nje stine me e preferuar e imja sepse ne stinen e pranveres dita esh...
Autori: Raman Hasani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Agnesa Sulejmani · Lloji: Hartim · Tema: "pranvera ne vendin tim"
-Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i debores tani ka nje pamj...
Autori: eneida · Lloji: Hartim · Tema: pranvera ne kopshtin tim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne, natyra gjelberon.gjate stines se pranveres ditet fillojne te zgjaten dhe netet te shkurtohen.zogjet shtegetare vijn nga viset e ngrohta dhe ndertojne fole...
Autori: Vesa Fejzullahu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 21 marsi
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat ...
Autori: viola gjoka · Lloji: Pershkrim · Tema: pranvera
Pranvera eshte stina me e preferuar .natyra e bukur i ka ngjyrat e kuqe ,te verdhe dhe blu.Aromat e saj jane delikate dhe terheqese.kur vjen pranvera lind gjelberimi dhe njerzit e gezuar nga vapa e madhe vishen me rroba te shkurtra.Kur vjen pranvera lind ...
Autori: lili · Lloji: Fabul · Tema: kerkimi i korbit
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme ...
Autori: ela · Lloji: Fabul · Tema: menquria e korbit
nje korb po fluturonte ne qiell dhe ishte shum i etur.fluturo e fluturo me gryken e skuqur nuk gjen asnje pike te vetme uji.kerko e kerko dhe nuk gjen asgje.kur papritmas ai sheh nje qyp me uje. ulet per te shuar etjen dhe kur shikon qypi eshte ne gjysme...
Autori: Lola Tahiri · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Ne pranvere lilezojne lulet.Dielli vizellon.Lulet jane te bukura.Pemet lulezojne.Pranvera fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 Qershor.Pemet zbukurohen bukur.Ne pranvere femijet luajne.Ne pranvere moti nuk eshte edhe shume i nxehte eshte edhe pak i ftohte.A...




Komentet e fundit!

Emri: lena keni
Email: lenakeni@gmail.com
Komenti: /

Emri: ana.halili
Email: ana.halili@hotmail.com
Komenti: estelina ese e ke bere shume te bukur...bravo..me pelqeu jashtyakonisht shume....

Emri: xhesika
Email: ilian.isa@mail.com
Komenti: me plq sh por anuk duket pak si proze me sh se sa ese gjithsesi eshte sh e bkr

Emri: Linda
Email: linda@gmail.com
Komenti: bravoooo shum bukur je nje artiste e vertet

Emri: Sidorla ceka
Email: sidorelaceka@outlook.com
Komenti: Vertet me ndihmove.Je shkrimtare e mbrekullueshme

Emri: ana
Email: ana@info.al
Komenti: hahahahhah mu s'me plq fare se di ia tregova mesueses dhe tha qe nuk e meriton as note 4.hahahahah

Emri: megi rapi
Email: xhuljanotherepeli@gmail.com
Komenti: me pelqen. bravo ajo qe e ka shkruar /

Emri: ESTELINA MYKA
Email: INAS@GMAIL.COM
Komenti:

Emri: aajogoccaaaa
Email: high@hotmail.com
Komenti: nuk eshte ese

Emri: ajo ajo
Email: ai@gmail.com
Komenti: eee po ju pse si bone like goces meerrrni shembullke un qe boj 0 like haahha sa gallat qe jam hahah :


Emri: sami
Email: Sami@hotmail.com
Komenti: shm e bkr shoqe njesh te kam,je shm e shkathet dhe plot fantazi

Emri: estelina myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: ju faleminderit! Ne fakt sme shkoi mendja se do te kisha kaq shume pelqime.... por falaminderit vertet!

Emri: Daniel
Email: suelasui2010@hotmail.com
Komenti: ese e krahasim-kontrastit e bukur

Emri: marina
Email: marinashabani@ymail.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: mahmut
Email: klevis.kasmi@yahoo.com
Komenti: shume shume bukur

Emri: dea
Email: hoxhaoltion@yahoo.com
Komenti: vertet shume e bukur

Emri: dea
Email: hoxhaoltion@yahoo.com
Komenti: shume bukur

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: Shume bukur.pune e shkelqyer!!!!!!!!!!!

Emri: ESTELINA MYKA
Email: INAS@GMAIL.COM
Komenti: HI! UNE JAM AUTORJA E KESAJ VEPRE DHE DO TJU LUTESHA TE GJITHEVE PERPARA SE TE BENIT NDONJE KOMENT NUK DUA FJALE BANALE NEPER KOMENTE TE TREGOHEM E SINQERTE ME INTERESON MENDIMI JUAJ VERTET!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com