Data e postimit: 2013-10-28 19:31:02
Lexime: 25306
Dy shoqe ,por te ndryshme
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: shoqet
Autori: JOANA RUKO
Shkolla: 9-VJECARE STRUM
Klasa: 9A
Qyteti: fier
E-mail: arsenruko@albaniaonline.com


Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po kaq e veshtire eshte.kam 4 vjet qe kam gjetur shoqerine time te vertete.Dy shoqet e mia me te mira jane Jola dhe Oksana.disa mendojne se ne fakt une i kam zgjedhur per interes ,por ta dine qe e kane shume gabim.Te flasim pak per ato.Jola ne fakt,eshte nje vajze shume e mire .Mund te them se eshte nje vajze me karakter .Ka nje fytyre te embel e te bardhe si bora.Floket i ka te zinj porsi nata.Syte si dy kokrra te vogla kumbulle.Jola sillet mire me te gjithe ,si me djemte ashtu dhe me vajzat.per aq kohe sa kam kaluar me ate kam kuptuar se ajo perbrenda fsheh 50% sportivitet dhe 50% klas.ashtu si gjithe te tjeret Jola ka dhe te metat e saj.Ajo nuk e shpreh ate qe mendon ose ate qe ndjen.Jola ka dhe gjera qe i pelqejne por dhe gjera qe nuk i pelqejne.Ne fakt i pelqen shume te udhetoje dhe te provoje eksperienca te reja.Ka shume frike nga gjarperinjte dhe erresira .Joles nuk i interesojne shume se cfare thone te tjeret per te dhe nga ana tjeter i pelqejne shume komplimentet .Jola do qe te behet dikush ne jete dhe besoje se do tja arrij qellimit.Tani te flasim pak per Oksanen.Ate vajze qe fsheh nje bote te pasur me mendime ,argumenta etj.Ajo ehte nje vajze me karakter shume te forte.Eshe bionde ,fytyren e ka te bardhe porsi nje top sheqeri dhe ja mbulon nje sriozitet.Syte i ka posi te shqiponjes dhe ne fakt arrin te shikoje shume larg.Vetullat i ka porsi dy shigjeta qe hidhen ne sulm.Ne pergjithesi Oksana ti thote gjerst qe ka perbrenda drejteperdrejte dhe jo prapa kraheve.Kjo eshte ajo qe me pelqen me shume te oksana.I pelqen shume aktrimi.Per mendimin tim eshte nje vajze shume sportive.Nevrikoset shpejt,cka ben qe personat qe e rrethojne te krijojne nje mendim "te keq" por vetem tek ata persona qe nuk e njohin mire ate Oksanen e vertete me "vesin"e saj paksa te keq,por per mua dhe Jolen na duket e njejta ,sepse kemi tashme 4 vjet qe e njohim aq mire njera-tjetren saqe i kuptojme dhe nje levizje sado te vogel......

Vepra te ngjashme
Autori: Emi Shermadhi · Lloji: Poezi personale · Tema: kur nuk te njohin,u dukesh e zakonshme,ka njerez qe nuk dine ti dallojne ngjyrat e verteta
E sheh ate vajze atje?Ate qe rri e heshtr?Po sikur te te them se ajo,eshte tipi me interesant me te cilin mund te flasesh?E vertete!Mund te te argetoje ne menyren me unike,te te beje te qeshesh me shpirt.Mund te flasi me tycper gjerat me te thella,dhe te ...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Djemte
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur se vajzat.Ne qofte se jane ne grup ata sillen si te forte,ndersa kur jane vetem per vetem me nje vajze,ata hapen dhe ja tregojne te gjitha sekretet asaj vaj...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetvetja
Jeta ime.... E dini???Nuk di nga tia filloj.Une kam lindur,jam rritur dhe kam mbijetuar deri me sot....po cfare do te ndodhe me tutje?....Kohet e fundit spo ja kaloj shume mire por nuk e kam humbur shpresen dhe besimin te Zoti per te larguar cdo veshtirs...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bullizmi
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur qe ne parashkollorin e klases sime.Nuk e dija cdo te thoshte bullizem sepse isha ende e vogel por tani qe u rrita e di me se miri cdo te thote bullizem ver...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: ...................
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi ERGI Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: xhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
Autori: Klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo duke degjuar te tjeret
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehe...
Autori: mukades sharka · Lloji: Poezi kolone · Tema: per nenen time te shtrenjte
sa e shtrenjte eshte nena e kristalte porsi hena ajo eshte shume e mire shume e embel shume e dlire eshte e embel si sheqeri eshte e rrepte si hitleri zemra te behet mal kur gabimet ajo ti fal qe kur me keshillen e saj te pare gjithcka te...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
1. Si me shikojne prinderit e mi. Ndoshta nuk e kam formuar ende personalitetin tim plotesisht sepse edhe biografia eshte e shkurter dhe jo shume e ngjeshur, vetem prej pesembedhjete vjetesh. Por gjithsesi edhe me kete periudhe te shkurter qe ka kaluar, ...




Komentet e fundit!

Emri: Eri E+E
Email: E+E @gmail.com
Komenti: Bravo

Emri: kyca
Email: ergisafishti@gmail.com
Komenti: bravo!!

Emri: kyca
Email: ergisafishti@gmail.com
Komenti: bravo!!

Emri: venera
Email: venera03@outlook.com
Komenti: shum e mir ishte

Emri: pidhi
Email: pidhikari@gmail.com
Komenti: Shum bukur se me mdihmove ne detyrat e shtepise.Seksi pusi boy

Emri: Erjona
Email: zefijona07@gmail.com
Komenti: Ese shum e bukur. Me sherbeu per te krijuar dhe une nje te tille.

Emri: xy
Email: xy@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume kjo ese .Shume bukur sepse edhe une ne fakt i kam dy shoqe po ashtu sic i ka pershkruar Joana.

Emri: xy
Email: xy@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume kjo ese .Shume bukur sepse edhe une ne fakt i kam dy shoqe po ashtu sic i ka pershkruar Joana.

Emri: xy
Email: xy@yahoo.com
Komenti: me pelqen shume kjo ese .Shume bukur sepse edhe une ne fakt i kam dy shoqe po ashtu sic i ka pershkruar Joana.

Emri: mari
Email: marisela@albania.com
Komenti: mire


Emri: lolal
Email: zoekev1@hotmail.com
Komenti: mire:

Emri: xheri
Email: xheri_ts@hotmail.com
Komenti: E ca na duhet neve shoqeria juaj ??? Pffffffffffff sa kot,na hapet barkun me kto sheqerosjet /

Emri: ajo goca
Email: xfgh@yahoo.com
Komenti: dhe harrova urime per miket e tua qenkan te duhurat sipas teje BRAVOOOOOO JOANA

Emri: Antigita
Email: gita.lona@hotmail.com
Komenti: Shum e mir Eshe me pelqen

Emri: kamela
Email: kamela_karamela96@hotmail.com
Komenti: shum bukur

Emri: arlinda koleci
Email: linda-adnil@live.com
Komenti: shume e bukur ne fakt kjo ese dhe me behet qejfi qe ke shoqe te verteta dhe qe i do shume. shpresoj qe kjo shoqeri e juaja te zgjase deri ne pafundesi...

Emri: megi
Email: megimeg@live.com
Komenti: Vertet e bukur me hyri ne pun shum sot Flm dhe paci nje shoqeri te gjate

Emri: Joana
Email: arsenruko@albaniaonline.com
Komenti: SI JU DUKET ESEJA IME ?????????????JU LUTEM ME JEPNI MENDIMIN TUAJ.......

Emri: arsen
Email: niko_st@live.com
Komenti: bravo

Emri: kloi
Email: kloe_kleopatra@hotmail.com
Komenti: shummm bukur .Shpresoj qe shoqeria juaj te zgjase shuuuume koheeee !!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com