Data e postimit: 2013-11-17 18:46:04
Lexime: 48862
Pushimet ne det dhe pushimet ne mal.
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Pushimet ne det dhe pushimet ne mal.
Autori: Megi Nushi
Shkolla: Eqrem Çabej
Klasa: 12A
Qyteti: Tirane
E-mail: megi.nushi@yahoo.com


Dime qe tek secili prej nesh ekzistojne preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendeve ku na pelqen te pushojme, ne ato bregdetare apo ne ato malore. Por per ta bere edhe me te lehte kete perzgjedhje nevojitet nje krahasim midis tyre qe te njohim me se miri avantazhet dhe disavantazhet e seciles mundesi.

Persa i perket pushimeve ne zonat bregdetare gjejme nje klime te ngrohte te favorshme per tu frekuentuar me se tepermi gjate stines se pranveres dhe veres. Deti frekuentohet me se shumti nga moshat e reja dhe jane pikerisht keto mosha qe parapelqejne zhurmen, gjallerine dhe levizjet qe pushimet ne det i ofrojne. Sportet qe mund te zhvillohen gjate pushimeve ne det jane serfi dhe noti. Ushqimet me te perhapura jane gatimet me prodhime deti dhe pergjithesisht peshku.
Nje moment vertet emocionues per mua gjate pushimeve ne det ka qene dita kur pame per here te pare shfaqjen e delfineve ne bregdetin shqiptar ne nje largesi shume te afert.

Ndersa tek pushimet ne zonat malore gjejme nje klime te ftohte dhe te fresket te favorshme per tu frekuentuar ne te gjitha stinet e vitit, sidomos ne stinen e dimrit ku debora behet element kyc I pushimeve. Mali frekuentohet me shume nga moshat e mesme dhe te treta sepse keto mosha jane ato qe vihen ne kerkim te qetesise dhe largimit nga gjalleria dhe levizjet. Sportet me te zhvilluara jane hipizmi, skite dhe alpinizmi kurse persa i perket ushqimeve jane gatimet tradicionale me prodhimet e vendit ato qe rrembejne vemendjen e gatimit ne keto zona.
Nje kujtim I vecante qe ka shenjuar ne kujtesen time gjate disa pushimeve ne mal ishte nje perendim dielli qe e pame ndryshe nga cdo here tjeter te ulur ne majen e malit ku te jepej pershtypja se dielli perqafonte si per te fundit here token.

Gjithsesi duhet te theksojme qe perpos ketyre dallimeve neqoftese jemi duke kerkuar qetesi dhe relaks te dyja keto mundesi na e ofrojne.

Si perfundim vume re shume ndryshime dhe te vecanta midis pushimeve ne det dhe atyre ne mal por jam e sigurte qe duke I ditur te gjitha keto secili prej nesh e ka me te lehte te vendose se ke parapelqen me se shumti, sic une dola ne perfundimin qe pushimet ne det jane ato qe une jam vene ne kerkim.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhemis Cekani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh! Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...
Autori: RINESA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: Hdhhd · Lloji: Hartim · Tema: Vsbsnjd
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I shfrytzojme per te shetitur neper qytete te ndryshme. Gjate veres qe kaloi ishim ne Tropoje nje vend shume piktoresk me nje turizem malore be zhvillim, ne m...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Vera
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
Autori: Dafina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera.Stina
Pas nje dimri te gjate e te ftohte me ne fund vjen kjo stine e buzeqeshur dhe e ngrohte.Nje stine e mbushur me dashuri,pranvera.Mua me pelqen shume stina e pranveres.Kete stine e fillojme ne menyren me te mbare.Si qdo stine tjeter edhe ne pranvere kemi ge...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
Autori: Marilena Makri · Lloji: Analize letrare · Tema: po vijne pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhu...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: pushime....
Pushimet verore Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
Autori: Klaudja Liçaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jam krenar qe jan shqiptar
Ese: Jam krenar qe jan shqiptar Shqiptaret e kane mbeshtetur krenarine e tyre ne shume aspekte si:Bukuria e vendit te tyre,gjuha me e vjeter e ballkanit,trimat qe luftuan per te mbrojtur vendin e tyre,veshjet tradicionale per femra dhe per meshkuj,ushqim...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ndihma ime
Une shkoj ne fshat gjate fundjavave.Me pelqen te shkoj per shkak se aty ndihmoj te afermit e mi.Te korrat krijojne ushqim per bleresin dhe te ardhura per ate qe e shet.Prandaj,dua qe te afermit e mi te kene sa me shume fitim nga te mbjellat.Aty ka shume k...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezia dhe proza poetike
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,përjetimi I autorit realiz...




Komentet e fundit!

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: ESE SHUME E BUKUR ME NDIHMOI SHUME

Emri: ANA
Email: ana.ana@hotmail.com
Komenti: shume ese e bukur.Bravo

Emri: anxhela
Email: anxhela_rrapi@hotmail.com
Komenti: shume kot.DEBILA

Emri: ida
Email: idahasa@hotmail.com
Komenti: shume ese e bukur

Emri: Xhuli
Email: xhulianaleka15@gmail.com
Komenti: Shume ese e bukur dhe e sakte.Kjo ishte ajo qe une po kerkoja.Bravo

Emri: lola
Email: lola@live.fr
Komenti: bukurrrrrrrrrrrrr

Emri: aajogoccaaaa
Email: high@hotmail.com
Komenti: shume ese e bukur dhe e sakte

Emri: Sara
Email: Stelasweet2@hotmail.com
Komenti: Bravo ^_^

Emri: Naim Frasheri
Email: _____-@gmail.com
Komenti: na cave koken me keto ese

Emri: ela
Email: idaorti@live.com
Komenti: shum bukur


Emri: Luna
Email: Lonneylovegood@live.com
Komenti: Shm e bkr vertet....qenkeni i talentuar

Emri: ami
Email: rea_cela@live.com
Komenti:

Emri: aldaalda
Email: anto.divina@yahoo.com
Komenti: me pelqen shum

Emri: klara
Email: klara@live.com
Komenti: shume ese e bukur me te vertete

Emri: jana hysa
Email: janahysa@yahoo.com
Komenti: ese idiote



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com