Data e postimit: 2016-03-10 15:26:43
Lexime: 4174
te jesh individualiste
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: te jesh individualiste
Autori: igem jalam
Shkolla: marigo posio
Klasa: 8
Qyteti: vlore
E-mail: igem@gmail.com


Te jesh individualiste do te thote te krijosh nje bote larg te tjereve. Kjo ndodh per arsye se ka nga ata qe nuk e kuptojne boten tende por te shikojne me nje sy tjeter. Bota ime eshte larg zhurmave dhe belbezimeve.une qendroj individualiste kur duhet sepse eshte nje arme e cila te ndihmon te shprehesh idete e tua. Por te jesh mes shokeve kjo gje humb sepse je i lumtur mes se qeshurave te sinqerta. Une jam atehere kur te tjeret duan te shprehin idete e tyre. Bota ime e frymezimit per krijime eshte e gjere por asnjehere nuk e le pasdore shoqerine pasi me ndihmone te kem nje muze te re krijimi.

Vepra te ngjashme
Autori: Reila Shkupi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te shkruarit
C'do te thote te shkruash ? Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate qe ke perjetuar ,te shpalosesh imagjinaten tende ,te shkruash per tipe e karaktere qe ke hasur ne jete ,te shtjellosh natyren me dashurine e nje te apasion...
Autori: ornela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: dashuria
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh ndodh qe te linde edhe me shikim te pare. boten e sheh me nje sy tjeter. gjithcka duket shume e bukur, jeta te duket fushe me lule. per te ben gjera nga me...
Autori: hayat · Lloji: Fjale te urta · Tema: dashuria
>mund te jesh njeri i vetem ne kete bote por mund te jesh e gjithe bota per nje njeri >ngado qe shkoj sado qe njoh gra vec me teper bindem se si ti nuk ka sado sy te bukur syte e mi te shikojne shikojne ndryshe ndodh me te tute ato me hutojne s...
Autori: Sfr · Lloji: Ese filozofike · Tema: Njohja e vetes
Te jesh vetvetja do te thote te gjesh veten,ti japesh kohen e duhur vetes per te gjetur vlerat qe fshihen brenda teje.Te jesh vetvetja do te thote te flakesh tutje cdo mendim apo fyerje te njerezve te ndryshem.Te kuptosh qe askush nuk eshte perfekt.Ji i c...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota
Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e nj...
Autori: Nikoleta rondo · Lloji: Pershkrim · Tema: Nena ime e shtrenjt
Mamajaeshte nje engjell. Mamaja te ndihmon shume kur ti ke nje problem je e stresuar apo ke ndonje hall ajo eshte e gatesheme per te zhgjidhur problem apo per te te dhen nje perqafim. Mamaja per femijen le koken sepse femija per nenen eshte gjithe bota ve...
Autori: Orgita Shala · Lloji: Hartim · Tema: E vetmja rruge per te pasur nje mik eshte te jesh mik
Miku eshte dhurate qe ti ja ben vtvetes,nje mik i mire vlen sa nje thesar por te kesh miq te mir duhet te jesh mik i mire te jesh e drejt,e besueshme dhe e dashur per te tjeret,duht te japesh dhe te marresh nga miqesia. Kur je mik i mire per te...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: Filanja · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Toleranca
Sic e dim bota esht e mbushur me diversitet gje qe e ben ate akoma me interesante ose argetuese dhe e tere kjo eshte e krijuar per shkak te tolerances. Te jesh tolerant do te thot te respektosh mendime te reja duke vleresuar ndryshimet midis tyre e te mes...
Autori: Greselda Baci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
Ese: Adoleshenca I kuptoj te gjithe adoleshentet,dhe pse ? Sepse,une jam pjese e tyre,jam adoleshente me 5 milion deshira me 5 milion halle Koti . Periudha e cila te ben te urresh per gjene me te vogel dike, qofte dhe nje fjale qe ta degjon vesh...




Komentet e fundit!

Emri: igem jalam
Email: igem@gmail.com
Komenti: ti moj shiko veten tende ok mos m'korrigjo mua se jam sueperrrr ok dhe sa per djn justin biber kendon me bkr se ty soryyyyyyyyyyyyy cause i'm missin all things of your body...un po qe e imitoj mir

Emri: elanda
Email: elanda.anda@gmail.com
Komenti: megi malaj e paske emrin hehehehheheheh shume e zgjuar por jo me shume se une..... eseja ishte kot fare soryyyyy sa per djn me mire mos bej fare ese se s'je per kete pune sa keq qe s'kam kohe po do te trg nje ese superrrrrrrrr nejse bye bye megi malaj



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com