Data e postimit: 2017-03-24 15:26:34
Lexime: 7837
mesuesja dhe doktoresha
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: mesuesja dhe nje doktoreshe
Autori: anisa
Shkolla: gjergj vate martini
Klasa: 8
Qyteti: shkoder
E-mail: adna@123hotmail.com


mesuesja me shume dashuri na meson per te ardhmen dhe me dashurine dhe me vullnetin e saj merr persiper qe te na beje dikushin secilin prej nesh. dhe atehere kur ne mendojme se asgje nuk mund te na ndihmoje na vjen ndermend nje fjale e mencur e mesueses dhe na e zgjidh problemin qe ne e kemi.
doktoresha me guxim ,kurajo dhe me shume vullnetna ndihmon ne castet e veshtira e jetes sone . pavaresisht te gjithave ajo na merr persiper dhe ne momentin kur mendojme se gjithcka eshtee pamundur me ndihmen e nje doktoreshe arrijme me te miren e mundshme .

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Ne lidhje me hobet, deshirat, nuk eshte se ndryshoj shume nga shumica e moshatareve te mi. Me pelqej shume te lexoj dhe e gjej nje nder menyrat me relaksuese dhe qetesuese per mua. Ne lidhje me perzgjedhjen e titujve, autoreve jam bere selektive. Krahas l...
Autori: Dionis Mullalli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria per njerezit.
Mjafton te shohim perreth nesh dhe shume mire mund te kuptojme se cila eshte ajo gje per te cilen shume njerez kane nevoje. Pak dashuri. Esht kjo fjala qe perkufizon cdo shqetesim dhe problem qe shohim Brenda shpirtit te njerezve apo qofte dhe ne syte e...
Autori: parid teuta naska · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DUHET te pershkruajme shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: Gindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: duhet te pershkruajm shokun e ngushte
Shoku im i ngushte quhet Andri.Ai ka sy bojeqielli dhe floke te verdhe,eshte i gjate dhe pak i shendoshe.Andri eshte djale shume inteligjent,lexon shume libra.Atij i pelqen te degjoje muzike, dhe te luaj ne internet.Andri me ndihmon shpesh te zgjidh ushtr...
Autori: sndi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjithe jeten rendim te realizojme endrrat tona
ka raste kur ulemi e mendojme sesa shume sakrifikojme per te realizuar endrrat qe kemi. gjate gjithe kohes ne mendojme per ate c'ka do te vije ne te ardhmen jo per ate qe jetojme.ka njerez qe kane shume endrra ,deshira por nuk mund t'i realizojne per shk...
Autori: Marinela Nikolli · Lloji: Ese informuese · Tema: Jeta
sot te pash te merzitur ka disa kohe qe nuk me dukesh mire. cfare ka ndodhur?perse po vuan?kaq shpejt u lodhe nga rruga e jetes?cfare mendove ti se jeta eshte nje rruge e drejte pa pengesa dhe veshtiresi?jo miku im po mendon gabim e ke harruar qe ajo esht...
Autori: valentina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Misteri I vdekjes eshte ai qe na fut ne panik, padituria
Vdekja eshte ajo qe na tremb me shume, me shume se cdo gje ne kete jete. Kujt I trembemi me shume, vdekjes tone, apo vdekjes te njerezve tane me te dashur? Cfare eshte me e dhimbshme te mendosh, qe diteve tona do I vije fundi, apo qe ne ditet tona nuk ...
Autori: Ornela Sinan · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Jeta
Te jetojme cdo dite,qofte ajo me diell,me re ose me shi. Vetem keshtu mund te rrefjme se kemi jetuar. Jete… Ndoshta ne dukje te pare duket thjesht nje fjale me kater shkronja por ne thelb permban me shume se aq. Shume prej nesh I adhurojne dhuratat p...
Autori: sara · Lloji: Leter · Tema: leter mesueses sime
E dashur mesuese, Si keni qene me shendet?Degjova se ju keni marre cmimin MESUESJA ME E MIRE,me behet vertet qefi per ju sepse ju me te vertete e meritoni ate cmim.Ti na ke mesuar shkronjat,numrat sa here kemi pasur nevoje per nje keshille apo per ndihme...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...
Autori: A.S.P · Lloji: Ese informuese · Tema: Te perballojme veshtiresite ne jete me ndihmen e shkolles,familjes dhe shoqerise.
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk eshte dicka e lehte per ta perballuar prandaj na duhet ndihme qe te kalojme ate oqean edhe pse nuk dime not,prandaj ekzistojne prinderit te na japin mbesh...
Autori: Evi · Lloji: Ese krahasuese · Tema: ese per nenen
"Ne prehrin tende Cdo dhimbje harroj, Ne gjoksin tende si zog dritheroj..." Nene!Nje emer i pashuar.Njeriu me i dashur.Ajo qe fal jete,se eshte vete jeta,qe dhuron paqe e dashuri e qe nuk kerkon asnjehere,asgje ne kembim.Gojem...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Hartim · Tema: Korona Virus
Korona Virus! E rrethuar nga frika,merzia dhe ankthi! E stepur pa asnje shpjegim! Mendojme ,ngreme pyetje por kete here eshte ndryshe! Behet fjale per jeten.Jeta e cila na eshte falur si thesari me i cmuar! Ky thesar eshte vene ne rrezik.Ky thesar es...
Autori: Denada · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Endrrat e humbura
Endrrat jane gjithcka ne femijet kemi. Por kur endrrat tona vidhen atehere gjithcka merr fund. Dikush mund te doje te jet rrecituese por kur asaj ia ze vendin dikush tjeter gjithcka merr fund. Dikush kengetar e aktor por ne nuk duhet te dorezohemi dhe per...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com