Data e postimit: 2012-04-05 14:31:17
Lexime: 18741
Jeta reale e letersia……………………
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: krahasim
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


Jeta reale e letersia……………………

Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. Jeta eshte e vetmja cka ne nuk mund ta kundershtojme dot, sepse gjithcka ndodh per nje arsye… pa na lene ne te vendosim per te. Eshte vete REALITETI dhe nuk mund te marresh nje gome e te fshish gjithcka qe ke bere gabim me pare. Nese e ben dicka, e ben. Vetem ato qe do te besh ne te ardhmen mund ta “fshijne” disi ate.
Nga ana tjeter, letersia mund te quhet pothuajse e kunderta e jetes. Jo tamam, sepse ajo vete shpreh ate cka shohim nga jeta, por me ane te letersise, mund te harrojme te perditshmen tone te merzitshme apo te dhimbshme apo edhe te gezuar dhe mund te futemi ne nje bote krejt te re qe e krijojme vete. Ne nje bote ku lejohet goma dhe mund te fshihet gjithcka e gabuar. Nje bote ku mund te shkruajme cfardolloj gjeje qe na teket, pa ndalimin e normave te shoqerise se sotme. Eshte bota ku mund te krijojme cfare te duam e kur te duam!!!
Kjo eshte arsyeja pse shume njerez preferojne boten letrare per te shprehur nje pjese te realitetit, apo per te zbehur ate sa me shume te jete e mundur. Nese jeta na i tregon gjithcka sic eshte, pa devijime, ne mund te devijojme ne te gjitha menyrat e mundshme ne letersi, sipas rregullave te kreativitetit tone!!!

Vepra te ngjashme
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Jeta
Jeta!Epo c`mund te thuash per jeten kur ende nuk e di se c`do te ndodhe me ty neser.Fatin e jetes tende mund ta shkruash vetem ti,ti e di se si do te jete jeta jote.Jeta ka gezim,dhimbje,dashuri,hidherim ama jeta eshte jete dhe ti ke ne dore qe ta jetosh....
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Jeta
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: anonim re daku · Lloji: Analize letrare · Tema: di un
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben...
Autori: elona · Lloji: Ese argumentuese · Tema: reklamat
JETA ESHTE E BUKUR NESE E DO! Shikoni njehere perreth jush. Cfare shihni? Lule, peme, gjelberim e gjalleri? Apo TV, kompjuter e playstation? Mos valle shihni nxenes, banka e mesues? Ose familjen, ngrohtesine e dashurine…? Tashme mendoni: cfare e ben j...
Autori: Bajame Kullafi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Miqesia eshte nje nga vlerat morale me themelore.Ne ditet e sotme ka njerez qe e cmojne miqesine por ka dhe te tjere qe nuk u pelqen te krijojne miqesi.Mua me ka rastisur te degjoj njerez te cilet thone se mund te arrish gjithcka vete dhe nuk te duhet asp...
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: Paola · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Vlera e Nenes
Nuk e di se sa vler ka fjala "mami",ne jeten e shume persona te tjere,por ne jeten time vlen shume.Kur goja ime pershperit fjalen "mami",zemra ime mbushet me gezim.Mami eshte gjithcka per mua.Eshte universi im e cdo gje tjeter qe mund te ekzistoje ne ket...
Autori: Xhoeda Lluka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Nje nxenes, nje mesues dhe nje laps mund te ndryshojne boten
Bota eshte nje vend i madh i cili ka hapesire per ndyshime shume te medha.Secili nga ne eshte pjese e kesaj bote , prandaj duhet te kondribojme sadopak per ta ndryshuar ate , qofte vetem me nje laps e nje leter te shkruajme dicka ndergjegjesuese.Mesuesi...
Autori: Ardijona Tahiri · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ja Si eshte jeta
Thjesht Jeta Jeta mund te jet e shemtuar mund te behet e bukur. Jeta mund te jet zjarr por mund te shuhet. Jeta mund te jet e hidhur mund te behet e lumtur. Jeta mund te jet lule me gjemba por mund te beht lule e brisht. Jeta mund te jet e keq...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte enderrimi?
A eshte enderrimi shkas i gjerave qe ne krijojme dhe bejme?Ne qender te enderrimit eshte perjetimi paraprak i nje realiteti te mundshem,ose perjetimi i nje ngjarjeje te pritshme te trilluar prej vete individit.Disa prej enderrimeve ndihmojne qe cdo indivi...
Autori: Klarita Doci · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Skandalet e te famshmeve
Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendime...
Autori: Elvisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja ime
Te gjithe e dime se jeta eshte plot me te papritura dhe sfida. Askush nuk mund ta dije se cfare do te ndodhe te nesermen. Per nje gje eshte e sigurt, per nje te ardhme te lumtur do te duhet shume pune dhe vullnet. Edhe pse ndonjehere ndodh qe jo cdo gje s...




Komentet e fundit!

Emri: joana
Email: anadh989@gmail.com
Komenti: e bukur por duhet dhe dicka me shume

Emri: enxhi
Email: enxhiberdufi@gmail.com
Komenti: woww shshsh bkr

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: aww thanks

Emri: Anxhi
Email: dedaanxhela@yahoo.com
Komenti:

Emri: andrea
Email: emaalbo@hotmail.com
Komenti: shum bukur shpresojm qe te me ndihmoje per neser

Emri: ana
Email: ana_hot@hotmail.com
Komenti:

Emri: ahmadinexhad
Email: ahmadinexhadbinmasour@yahoo.com
Komenti: superrrr supppeeerrrr bravooooo

Emri: une
Email: une@yahoo.com
Komenti: kjo ese eshte me te vertet sh e bukur

Emri: ana ana ani ani
Email: ana@hotmail.com
Komenti: SHUME SHUME SHUME SHUME SHUME SHUME BUKUR BUKUR BRAVO :*

Emri: jala
Email: kala.jala@yahoo.com
Komenti: brvooooooooo yll fare te lumteeeeeee


Emri: Crayzi Hooligan
Email: crayzihooligan@YAHOO.COM
Komenti: Shume E Bukur! Bravo

Emri: gerta gerta
Email: gertalika@yahoo.com
Komenti: shume e bukur bravo

Emri: show gashi
Email: gashi-show@live.de
Komenti:

Emri: une gashi
Email: gashi-une@live.de
Komenti: bravoooo

Emri: dina
Email: kristinakostandina@hotmail.com
Komenti: woww mua m plq shhh dhe me ndihmoi jashte mase sot se kisha nje ese krahasimi ! te pergezoj

Emri: anna
Email: anna2012@hotmail.com
Komenti: KJO eshte e mrekullueshme TE lumte!!!!

Emri: lenda
Email: lenda0607@hotmail.com
Komenti: shum shum e bukur mund te me ndimoni me nje ese tema ndarjet regjionale ose me mir te themi raportet qytetar dhe fshatar ju lutem

Emri: ana
Email: anagangsta@yahoo.com
Komenti: yll fare na duhet ne detyra :P :P shum ese e bukur

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :)) :(( ??? :Pp

Emri: nildaa nilda
Email: brulindashkrepa@YAHOO.COM
Komenti: :(


Emri: nildaa nilda
Email: brulindashkrepa@YAHOO.COM
Komenti: :)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com