Data e postimit: 2014-11-22 12:30:13
Lexime: 12526
QËLLIMI I JETËS
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: QËLLIMI I JETËS
Autori: Diamant Bajra (db)
Shkolla: Gjimnazi "Hamez Jashari"
Klasa: XII/2
Qyteti: Skenderaj
E-mail: diamanti.official@gmail.com


Sa do të doja që te njoftohësha me qëllimin e jetës? Kështu ishte pyetja që ja beja vetës her pas herë, por asnjëherë deri para ca ditë, nuk kam marur një përgjigje të shëndosh lidhur më pyetjen?
Mos vallë duhet që të argetohemi gjdoherë, e duhët që ta shfrytzojm gjdo qastë ne jetë, pasi që thojn që ka qaste në jetë që nuk janë të përseritshme, e unë duhët te jetojë ashtu sikur “sot është dita e fundit”
Po! Por jo në këtë menyrë. Qëllimet e jetës janë shumë, por pak prej tyrë arrijmë ti realizojm brënda minutazhës së frymarjes! Kjo ngase si njëri jemi te krijuar te gabojmë, mashtrohemi ne estetik duke mënduar që ajo që shohim është e bukur kaq. Gabimi është së nuk paska shije estetika, ose ma mirë në kohën kur duhët të shijohet, atëher i hum shija, pasi që gjithcka që ne e identifikojm si lumturi ose knaqësi që na ofron estetika është e qastit, pas pak kohë ajo shpenzohet.
Fillova të stresohem shumë, pas gjdo gjejë që po e beja me synim që ti ofroj knaqësi vetë jetës, ndihesha serisht i “uritur” nuk ishin gjerat e estetikes që po ma mbyshnin terë ate hapsir t’nevojshmë më knaqësi. Mungonte gjdohër dicka..
Natyrshëm me erdhi në kokë përkushtimi ne fe. Fillimisht fillova të lexoj Kur-anin ku aty edhe e gjeta qëllimin e jetës. “Njeriu lindë, rritet, dhe një ditë vdes, por është ne favor të ti të vdes me biletë në xhep”.
Pas pak kohë fillova të fal namaz, dhe këtë e fillova me faljen e 1 kohë (sabahin) dhe pastaj vazhdova keshtu disa ditë, por sërisht fillova te ndjejë ate “urinë” që po e ndjeja me herët por jo aq sa atëher. Sikur qokoladën që ta ngrensh, nga një cope, nga një cope ashtu edhe unë nuk ndjehsha knaqësi, dhe pastaj fillova që te fali edhe kohë tjera të namazit.
U largova nga knaqësit estetike, u largova nga rruga, u largova prej një shoqrie që nuk ish në binar të jetës, fillova që të perkushtohem ne studime, fillova të planifikoj të ardhmen time si asnihër me parë, fillova të shoh ndryshe nga ajo që isha mesuar ta shohë.
Për të jëtuar me ndërshmeri, dhe për tu berë shembull pozitiv për shumë të tjerë që kan qenë të knaqur nga ajo që isha edhe unë e bera ndryshimin. Dhe kështu arrita që ta gjej qëllimin e jëtës.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 1
Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qënd...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Vendlindja"
....."Lamtumir vendi im"...... Nga një nën un, u linda...Në një vënd, un jetova.. E aty u rrita,me kalimin,e kohës! Më sfidoi jeta: Me shum ,sfida.. Kur isha i ,vogël. Asgjë ,nuk dija. Pas disa, kohësh: Kuptova, që gjëja, M...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Kujtim Gashi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Fillova ta kërkoj dike, dike që do me dojë, dike që me të mund të flas lirshem, dike që ta fillojm nje jetë të re, nje jetë nga fillimi e deri ne fund. Çdo natë e enderroja njerën, ishte me trup të gjatë,  flokë te bardh e sy te kalter ...
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Shqipe · Lloji: Analize letrare · Tema: Ënderr ti jeto
Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë e bardhë me ngjan me parajsen disi por nganjëher me ngjan me ardhmërin që ëndërroj ta kem.E di se ne kto momente të gjithë jeni kurreshtar te dini...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Pavarsia
17 shkurti URIME SKENDER DITËLINDJA, GËZIMI I NANES JETA IME ZEMRA IME I GZOFSH EDHE 100 TE LUMTURA, ME KNAQËSI TË MADHE, E SHKRUJ KETË POEZI SE KOSOVA U BA SHTET I RI, ME TY PAVARSI DITËLINDJA E JOTE MË BËN TË SH...




Komentet e fundit!

Emri: romina balla
Email: romina.balla.521@gmail.com
Komenti: bravoo ishte me vertet shum e bkr kjo ese ... kishim per teme ne letersi ese argumentuese dhe un kete kam shkruar .. te betohem mesuesja me tha se kjo ishte eseja me e bkr qe kishte ppare

Emri: hjguhgjhgh
Email: hjguhgjhg@hotemail.com
Komenti: ghjxflfg

Emri: madalena
Email: anxhela_leshi@yahoo.com
Komenti: te them te verteten nuk e kuptova dhe shume por mos e ver shum re komentin tim se ndoshta nuk kam aq eksperience ne ese sa ta kuptoj kete qe ke bere ndoshta duhet dikush me i madh per ta gjykuar.gjithsesi me aq sa kuptova un bukur

Emri: estelna myka
Email: inas@gmail.com
Komenti: bravo te qoftee

Emri: Stivi
Email: stivi272@gmail.com
Komenti: bravoo

Emri: Aurora
Email: aurora.cerova@yahoo.com
Komenti: Shm e bkr dhe bindese

Emri: anonim
Email: marina.palla@yahoo.com
Komenti: shm bkr po une su binda fare dele

Emri: daila gjata
Email: dailavl@yahoo.com
Komenti: e vecante dhe shume bindese

Emri: Ersian Xibrraku
Email: ersianxibrraku1@gmail.com
Komenti: Shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com