Data e postimit: 2020-05-03 14:46:12
Lexime: 4973
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta
Autori: Elmedina
Shkolla: Eqrem Çabej Buricë
Klasa: 8C
Qyteti: Podujevë
E-mail: elmedina-deda@hotmail.com


Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa e padrejtë me ne?Pse ndonjëherë mendojmë vetëm nga ana negative? Pse ndihemi sikur jemi të vetëm e të palumtur? Kjo ndodh ngase nuk e duam dhe nuk e vlerësojmë qa sa duhet jetën.
Jeta është sikur një lule, po u kujdese për të ajo do rritet, po s'u kujdese ajo do vyshket.Asnjëri nga ne nuk duhet të lejojmë që një ditë e keqe që kemi kaluar të na bëjë sikur kemi një jetë të keqe.Ne jetojmë në një ëndërr e cila kur një ditë do zgjohemi do përfundojë,do nise një kapitull i ri në të cilën do jemi të përjetshëm e që do shpërblehemi për të mirat e këqijat që kemi bërë
Nga kjo jetë besoj se të gjithë kemi parë të mirën e të keqen e duhet ta kemi kuptuar se asgjë në këtë jetë nuk është e përsosur, të gjithë bëjmë gabime por nëse arrijmë ta kuptojmë gabimin që kemi bërë duhet të mundohemi që ta përmirsojmë.Në jetë asnjëherë mos u mundo të bëhesh si "çdokushi" të përpiqesh të shtiresh si "shumëkushi" sepse do demaskohesh e do quhesh "askushi." Jini gjithmonë vetvetja, bëni atë që ju dëshironi dhe asnjëherë mos ktheni kokën mbrapa, kënaquni me zgjedhjen që ju bëni.

Vepra te ngjashme
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: ideali
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rrëzon,na bën të ndihemi keq nuk do të thotë që s'duhet të ngrihemi përsëri. Është një libër që flet pak,thjesht me tri etapa e që duket sikur...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Qëndro në rrugën e drejtë mos bëj asnjëher asnjë mëkat që tët ngeli barr për jetë"
"Udhëzona Në Rrugën E Drejtë" Allah tlutna na jep forcë që ti bëjmë ball ,çdo problemi fatkeqesie lufte dhe sfide, në këtë jetë. Të jemi të zotë dhe t'ia dijmë vleren çdo gjëje që kemi , dhe të mundohemi të fitojmë e...
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ështÃ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Arsimi dritë e pashuar
Arsimi është shtylla kryesore e një vendi, e një kombi të tërë. Pa arsim edhe vetë kombi do të rrezikonte zhdukjen me asimilim. Duke përqafuar të huajën e duke harruar atë të tijën. Mes vitesh, dekadash, shekujsh, kombi shqiptar ka qenë...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com