Data e postimit: 2020-08-07 13:33:01
Lexime: 1982
Bukuria e jetës më bën të lumtur
Lloji: Analize letrare
Tema: Pjesa 1
Autori: Anonime
Shkolla: Xxxxc
Klasa: XI
Qyteti: Xxx
E-mail: anonime-edd@hotmail.com


Një ditë më pyeti dikush, nëse isha e kënaqur me jetën. Pa menduar fare i thashë po. Më pyeti pse duke qeshur,gjoja se për të isha personi i vetëm që nuk ankohesha për jetën. Atëherë më kapluan disa mendime rreth kësaj pyetjeje .Po qëndronim së bashku në kopshtin e shtëpisë sime ulur në një tavolinë ngjyrë kafeje mu në mes të atij kopshti. Përballë kishim një lule të madhe mesa e di i thonë luleshenje por nuk jam fort e sigurt, sipër na binin rrezet e forta të diellit e ndonjëherë një erë e lehtë, e butë na sillte verdalle disa fije floku që lëshoheshin nga vapa e anash kishim lule ohh aroma e tyre të kënaq shpirtin me të vërtetë të bën të lumtur. Herë herë ndonjë bilbib kalonte aty rrotull por nuk po këndonte kushedi ndoshta edhe ai kishte vapë. Solla disa pije të ftohta por jo edhe aq shumë sepse më pëlqen ta shijoj ngadalë. Atëherë teksa po mendoja fillova ti shikoj këto detaje për të cilat po ju flisja më lart. Dhe fillova të flisja me të lidhur me pyetjen që më bëri. E pyeta:A i sheh këta zogj, këto lule, këtë diell që po shendrit mbi kokat tona? Më tha po. Nuk prita dhe iu pergjigja menjëherë shpejt. Këto mund ti shohin të gjithë, por jo të gjithë munden ti kuptojnë, sepse nëse do i kuptonin do shihnin se jeta është më shumë se të thuash çdo ditë ohh çfarë dite koti , smë rrihet e gjëra të tilla. Po më shikonte me habi. Ai shikim më bëri të flas edhe më shumë. Ndoshta mendoj kështu sepse jeta nuk është treguar gjithnjë e mire me mua, jo çdoherë më ka dhënë gjërat që unë doja, gjërat që pelqeva mirepo mendoj se më mirë është kështu sepse ne këtë mënyrë më mësoi se duhet të luftosh që te jesh fitimtare qoftë edhe për gjërat më të vogla siq ishte çanta vjollcë me rrota që më pëlqente në fëmijëri, ata lapsa me kukulla , ato fletore me hello Kitin. Kishte raste Kur njerëzit më kanë ulur poshte , më kanë ofenduar, më kanë nënçmuar e pErfundomi , ishte se në jetë duhet te flasësh të thuash mendimet idetë e tua....

Vepra te ngjashme
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Dolores Alla · Lloji: Rrefenja · Tema: Autizmi
Unë jam një fëmijë me autizem. Jeta ime ka qenë e mbushur me situata të pakuptueshme dhe ndoshta edhe të çuditshme. Gjithmonë jam ndjerë ndryshe, pavarësisht pamjes time fizike që është thuajse e njejtë me atë të moshatarëve të mi. Kam ...
Autori: Besarta Ibrahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqes se ngushtt
Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersoj...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Hartim · Tema: Vendet e cmuara ne femijerine time
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo ish hera e parë qysh mbas shpërnguljes se saj katër vite më parë në qytet. Kjo shtëpi ngrihej krenare.Porsa kalova gardhin e harruar bojë hiri jo s...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrim rreth vetes
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të aftë për jetën dhe thellon njohuritë për botën tonë.Lëndët që preferoj më shumë janë matematika dhe letërsia.Mendoj që kam arritur të përb...
Autori: Alisa Aliaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Kuptimi i jetes
Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vog...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Përqafimi
Përqafimi -Sa i mirë që je! – i tha mami Benit, ndërsa po shëtitnin në park në buzëmbrëmje. –Je shumë i mirë dhe shumë i këndshëm, s’ka në botë si ti! -Vërtet s’ka në botë si unë? – pyeti Beni. -Sigurisht që jo, - iu p...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: V.D · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BOTA E FEMIJEVE DHE AJO E TE RRITURVE
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do të ishte një kopësht shumëngjyrësh, ngjyrat ja japin lulet të cilat simbolizojnë femijët. Por cfarë do të thotë të jesh fëmijë? Nëse do të t...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Sara Hyso · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...
Autori: serdashehu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Delja e zeze
Njerëzit kanë tendencë të shohin dallimet mes njëri-tjetrit duke dashur të diferencojnë njëri tjetrin si nga pasuria , statusi social, apo edhe perceptimin e tyre në lidhje me konceptin e “normales. Të gjithë jemi të ndryshëm por të gji...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com