Data e postimit: 2022-12-25 18:25:37
Lexime: 4167
Dashuria për dijen dhe për jetën janë krahët e shpirtit për bëma të mëdha
Lloji: Analize letrare
Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: xhonderri@gmail.com


- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të suksesshëm sepse ata e përdorin kohën e tyre në mënyrën e duhur. Ata janë të suksesshëm sepse ata mësojnë gjatë gjithë kohës. Ata marrin përsipër të mësojnë gjëra të reja çdo ditë.
- Warren Buffett, një nga njerëzit më të pasur në planet, është i famshëm, sepse lexon më shumë se 5 orë ditë për ditë. Bill Gates lexon 1 libër për javë. Oprah, po, ajo është e fiksuar me librat. A vërehet diçka e ngjashme këtu? Njerëzit e suksesshëm nuk ndalojnë së mësuari.
- Unë mendoj vazhdimisht për këtë: Ne kemi vetëm 86400 sekonda në një ditë dhe shumica e njerëzve e marrin si të mirëqënë. Shumica e njerëzve e lënë këtë kohë të zhduket pa u menduar për asnjë sekondë. Ne nuk marrim dot mbrapsht këtë kohë të humbur! Ne duhet ta përdorim atë me zgjuarsi! Duhet të jemi produktiv! Ne duhet ta shpenzojmë këtë kohë me gjërat që na pëlqejnë, ose ta përdorim për të ndërtuar jetën tonë! Kështu që mund t’a përdorim të ardhmen tonë për të bërë më tepër gjëra që duam t’i bëjmë. Në vend që të humbasim kohën me gjëra pa kuptim, e përdorim atë për të mësuar gjëra të reja! Koha që ne kalojmë duke luajtur video – lojra ose nëpër festa, nuk do të vij më. Pasi ta harxhojmë atë kohë, ka ikur. Përgjithmonë! Duhet ta përdorim kohën tonë me zgjuarsi, si p.sh të lexojmë libra. Të studiojmë fortë dhe të mësojmë sa më shumë të mundemi.
- Shumë njerëz heqin dorë nga ëndrrat e tyre sepse bëhet shumë e vështirë për t’i ndjekur ato. Shumë student ndalojnë së ndjekuri ëndrrat e tyre sepse ata dështojnë në një test. Faktikisht, pjesa më e madhe e studentëve nuk mundohen të japin më të mirën e tyre kur bëjnë testin sepse në mendjet e tyre, ata tanimë kanë dështuar. Ata ndalojnë së besuari në vetvete, dhe nëse besimi ka humbur, ëndrra është vrarë. Më e rëndësishmja mbi të gjitha është se nuk ka rëndësi sa herë humbasim, por se sa fortë ngjitemi sërish lartë. Unë personalisht i konsideroj dështimet si shkallë që vijnë njëra pas tjetrës dhe ku në fund të tyre qëndron suksesi.
- Gjithsesi njeriu është pjesë e pandashme e botës që e rrethon dhe sigurisht është kurioziteti që e shtyn atë të dijë më tepër rreth ambientit ku ndodhet. Çdo njeri, përgjatë rrugës në jetë, gjen një pasion dhe është ai pasion që i jep njeriut frymëzim dhe motivim ditë për ditë.
- Do të rekomandoja që të punonim në veten tonë. Çdo ditë. Kjo është jeta jonë që ne po flasim. Asgjë nuk është më e rëndësishme.

Vepra te ngjashme
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, dija, dija eshte pushtet
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura që ne aspirojmë. Me fjalë të tjera, të dish çfarë të bësh, në çfarë kohe, në cilin drejtim dhe cilët janë parametrat që rezultojnë në li...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....
Autori: Milena · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vlera e kulturës tek njeriu
Kultura tregon indentitetin e një personi.Kultura nuk fitohet vetëm nga ata që janë të shkolluar,por edhe nga njerëz të tjerë që janë të pashkolluar,por që e marrin kulturën nga përvoja e jetës së tyre.Një njeri i kulturuar është ai nje...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Unë ekzistoj përmes filozofisë e parimeve të mia për jetën
Ti vlen për atë që je dhe jo për atë që provizorisht je i detyruar të bësh. Prandaj përball njerëzve dhe kohëve ti duhet të përcaktosh qartë idetë e tua dhe pozicionin tënd. Ezistojnë dy mënyra për të vlerësuar njerëzit dhe kohët, d...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com