Data e postimit: 2023-02-21 14:10:01
Lexime: 685
Ne jemi ketu ne Toke per...
Lloji: Ese filozofike
Tema: Kuptimi i jetes
Autori: Alisa Aliaj
Shkolla: At Zef Pllumi
Klasa: VIII
Qyteti: Shengjin
E-mail: alisa_aliaj@yahoo.com


Sa herë kam qenë e mërzitur dhe i kam bërë vetjes një pyetje: “Pse jetoj unë?”, sa herë kam menduar t’i kthej përgjigje asaj pyetje, por çdo herë kam mendime të ndryshme. Jam e sigurt që jo pa qëllim u lindëm në këtë planet të vogël, jo pa qëllim jemi njerëz.
Çdokush ka misionin e tij në jetë. Sikur yjet që zbehin errësirën ashtu janë edhe njerëzit në Tokë. Njerëzit janë ndryshe nga gjallesat e tjera, sepse Zoti na dha aftësinë e të folurit dhe të menduarit, për të shprehur mendimet tona, për të përmirësuar botën, për të ndihmuar të tjerët. Ne nuk lindim vetëm për të jetuar dhe për të vdekur, por vijmë në këtë botë dhe krijojmë miqësi, krijojmë familje, mësojmë dhe ndjekim ëndrrat tona. Në një farë mënyre ky është misioni ynë, por ai nuk është i njëjtë për të gjithë.
Ashtu sikur disa njerëz janë të mirë në Matematikë e disa janë të mirë në Gjuhë, ashtu ndryshon edhe misioni ynë, sepse të gjithë kanë aftësi dhe talente të ndryshme. Si do të ishte Bota sikur të gjithë të kishin qëllime të njëjta? Do të ishte e pakuptimtë!!! Ja pra, pse ne jemi lindur me një mision të veçantë. Disa bëhen biznesmenë e disa jo, disa bëhen të pasur e disa jo, disa i arrijnë ëndrrat e tyre e disa jo.
E di që ka raste që misioni ynë bëhet i vëshirë dhe na duket sikur bota përmbyset,megjithatë ne sërish jetojmë, jetojmë por shpresa nuk humbet kurrë. Mbase në të vërtetë është KY misioni dhe qëllimi ynë, të jetojmë me shpresë dhe të gëzojmë çdo moment. Ndonjëherë jeta mund të na duket aq e shkurtër dhe e vështirë, prandaj nuk ka kohë ta harxhosh duke u mërzitur apo duke qarë, por qesh, qesh sepse buzëqeshja të zgjat jetën.
Një shprehje e urtë thotë: “Nëse s’mund të luftosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse s’mund të ecësh, përpiqu dhe mos e humb kurrë shpresën". Unë e shkoj këtë shprehje si qëllimin tim dhe e di se nëse besoj te vetja ime, gjithmonë ia dal.
Ja pra ne jemi në Tokë për një MISION, për misionin më të bukur në botë, për të dhuruar dashuri dhe shpresë. E kuptuat më në fund pse të gjithë kemi misione të ndryshme?! Sepse të gjithë e shohin botën me një sy tjetër. Mjafton të mos harrojmë kurrë që jemi ne që i vendosim qëllimet tona, jemi ne që e zgjedhim misionin tonë dhe jemi ne autorët e historisë sonë, prandaj e kemi ne në dorë të jemi të lumtur çdo ditë.

Vepra te ngjashme
Autori: Armela Reshiti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Të ndryshëm , por gjithëashtu të barabartë
A është e vërtetë që të gjithë jemi njësoj? Apo jemi të gjithë të ndryshëm? Njerëzit duket se argumentojnë pafund për këtë temë. Merrni parasysh skenarët e mëposhtëm: “Ai thotë se nuk dëshiron vëmendje. Por a ia shikonit f...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Jozef · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne kete bote jemi per te..?
Në këtë botë jemi për të...? Kjo është një pyetje të cilën çdo njeri ja bën vetës.Disa thonë se në këtë botë jemi per të zbuluar,krijuar gjëra të reja.Disa të tjerë thonë se në këtë botë jemi për te krijuar një brez të ri ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Melisa Preçi · Lloji: Analize letrare · Tema: E ardhja ,pushteti i saj mbi mendimet tona
Pyetjet : Si do të jetë e nesërmja ? Çfarë më pret pas disa vitesh ? A do mund ti realizoj qëllimet e mia? Ku do të jem pas disa kohësh ? ,janë ato që na bëjnë të ëndërrojmë dhe të mendojmë kaq shumë për të ardhmen .Madje shpesh her...
Autori: Orgita · Lloji: Ese filozofike · Tema: ”Te rrosh a te mos rrosh”
Të rrosh a të mos rrosh…është një nga monologët më të famshëm e më të komentuar të letërsisë botërore dhe një nga dilemat më dramatike në jetën njerezore,duke të vënë në dilemën mes jetës dhe vdekjes.Kjo jetë është dhurata m...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Botë me probleme
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh jetën që t'i e endërron ose të themi më mirë jetën që ti zgjedh për ta ëndërruar . Në jetë egzistojnë vetëm dy gjëra me dëmethënie të ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com