Data e postimit: 2017-02-07 18:03:52
Lexime: 3295
Ënderr ti jeto
Lloji: Analize letrare
Tema: Ënderr ti jeto
Autori: Shqipe
Shkolla: Haxhi Zeka
Klasa: 12-6
Qyteti: Istog
E-mail: shqipe_10@hotmail.com


Mengjes është sot!Dielli zbardhi mengjeset ,nje hije paska rënë mbi malet me deborë.Kjo natyrë e bardhë me ngjan me parajsen disi por nganjëher me ngjan me ardhmërin që ëndërroj ta kem.E di se ne kto momente të gjithë jeni kurreshtar te dini se per cfarë behet fjal....do ju tregoj por njëher do fillojë me një këeshillë.Shumica nga ju tashmë e kan provuar ndjen e dashuris dhe disa nga ju janë djegur nga ky zjarrë qe të pervelon e ta shkrumon zemren.Edhe une isha e dashurar ,e doja nje person cmendurisht , e doja me krejt qienien time,e doja si askë tjeter e doja ,e doja....por pse e doja atë njeri?E doja dikë qe sdin qka është të duash dhe kjo ësht njesoj si te provosh ti japesh ushqipm nje foshnje te sapo lindur.Me thoshte te dua sikur te me thoshte jam i uritur ,nuk kishte ndjenja nganjeher me shqetsonte si ka mundsi nje qenie supreme te jet aq i ftohtë dhe pa ndjenja.Dita ditës gjerat behëshin veshtirë e më veshtirë ,stuhia po afrohej,ai vullkan qe ishte mbrenda tij një ditë shperthej dhe me tha se nuk me donte mua dhe e vetmja gjë qe e shtyri te ishte me mua ishte sepsee....oh ...si ta them ....une i ngjasoja asaj qe donte ai.Sa e thyera qe isha ,vuaja dhe dikur u bera shoqja me e ngusht e vuajtjes,ndjena dhimbje te pafund as vdekjen se kisha shpetim.Urreja mbremjet ,urreja mengjeset,urreja shoket ,urreja shoqet,urreja familjen dhe mbi të gjitha urreja librat.Një ditë vendosa ta harroj ,mora vendimin me të vështirë ne botë hoqa dorë nga ai dhe hoqa dorë nga ëndrra ime sepse ai me frymzonte dhe pa të asgjë nuk kishte kuptim.Largova nga mendja qdo dije qe kisha,i grisa te gjitha shenimet e shkolles dhe i dogja gjitha dorshkrimet e mia ,më nuk doja te kem te ardhme sepse atë ditë që ne u ndam edhe endrra ime iku bashkë më të .Viti perfundoj ishte viti i parë në gjimnaz dhe une isha një e deshtuar .Po kaloja pushimet dhe papritmas me ra një sy një liber qe ishte duke mesuar motra ime.Hapa libren diku ishte mesi i libres dhe pashë një thenje"Si mundë të thuash se ke jetuar kur nuk ke një histori për të treguar" e mbylla menjeher librin sepse ndjeja neveri nga këto thenje qe lidheshin me jeten time.Kaluan tri ditë prap ishte mengjes ,nuk mund ti hapja syt sepse kisha ndenjur zgjuar deri vonë duke menduar.Prap diqka e bardhë mi hapi sytë ,ishe mantila e motres dhe ajo ishte duke u bërë gati te shkojë ne spital sepse punonte aty.E veshte me aq krenari dhe lumturi dhe me tha me dukej se po vishem me ari dhe une fillova te qeshem ....Ne mbremje kur u kthye la mantilin tek shtrati im dhe hyri te pastrohej e shikoja me nje veshtrim te cuditshem ,me pelqente por sodja tja pranoja vetes këtë mandje vdisja nga dëshira per ta veshur ,diqka me terheqi dhe fillova ta vesh ,per derisa e vishja humba tërsisht me dukej si nje fustan i bardhë dhe unë duke vallzuar mbi lulet e parajses ,isha humbur ne mendime dhe perjetoja kënaqesin e asaj mantile .Nuk e kisha vrejtur se motra kishte dal nga banjo dhe me shikonte kur e pashë fillova ta zhveshë më tha mos e zhvesh te ka më hije se mua.Dal nga dal fillova ti rikthehem jetes ,ti kthej ndjenjat dhe ti dua gjërat përsëri,ndoshta une kam vdekur por ëndrra ime po jetonte ,ende i kisha ato njenjat e flakta qe një ditë të jem mjeke jo vetem mejke por mjeke me plot kuptimin e fjales .Nga ajo ditë kuptova se dashuri nuk quhen vetem ndjenjat ndaj gjinis së kunder ,dashuri e vërtetë është ajo qe edhe nese vdes ti ajo jeton dhe dashuri e vërtet per mua është të jem mjeke .Nuk më bëhet vonë edhe nëse vdes Ëndërr ti jeto!

Vepra te ngjashme
Autori: Anonime · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta um mallkoj
Çfarë të bëjmë kur gjendemi në mes të një mjegulle, një mjegull që shoqërohet me erëra të forta që lehtë ma prekin fytyrën , nuk po mundem ti hap sytë ose ndoshta nuk lo i hap ndonjëherë por nga era më mbyllen menjëherë dhe shpejtë ...
Autori: Eriola Muzaqi · Lloji: Hartim · Tema: Shoqes time
-Ne ishim shumë të afërta por një ditë çdo gjë ndryshoi.Ajo filloi të mbante distancë e unë nuk e dija arsyen.Një ditë erdhi e më tha:pse ti,shpalose sekretet e mia ,unë nuk të besoj më ty .Unë duke u munduar ta qetësoja i thashë:nuk ka...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Ora e matematikës
Sot ishte dita e parë e shkolles.Ora parë ishte matematikë.Atë orë kishim përseritje. Kisha mësuar mirë dhe isha e sigurtë qe do i kuptoja të gjitha.Në këtë moment erdhi mësuesja.Duartë e mia filluan të dridheshin dhe zemra kërcente.Ajo ...
Autori: Z.B · Lloji: Leter · Tema: Dashuri,munges,shprese
Nuk di se cka te shkruaj me perpara kam aq shum gjera brenda vetes te cilat kam nevoj ti zbras diku andaj po ja le te gjitha kesaj letre,perderisa po shkruaj kete kam shpirtin shume te lodhur dhe syt te mbushur me lot. Ishe nje njeri qe erdhe ne jeten t...
Autori: Greta · Lloji: Rrefenja · Tema: Ëndrra e keqe
Një ditë isha duke shkuar në pyll me familjen.Papriturnjë pjesë e pyllit mori flakë.Më saktë kishte marrë flakë me parë.Mua më kapi paniku.Isha e tronditur në ato çaste nuk dija çfarë të bëja.Fatmiresisht kisha telefonin me vete në atë...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Të jesh inspirim
Jo gjithmonë bëhemi ata që mendojmë .. Jo gjithmonë janë sfidat ato që na shtyjnë të bëhemi dikush . Qëllimi im është që një ditë të bëhem mjeke. Qëllimi im nuk është që të marrë emrin mjeke apo një post tjetër por ta meritoj kÃ...
Autori: KristaS · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Sa do te doja...
Sa do te doja nje zane te isha Dhe nje shkop magjik te kisha Te floturoja ku te doja E gjith boten te shikoja Sa do te doja nje sirene te isha ne nje oqean do t'isha te Ludroja e vallezoja E oqeanin te eksploroja Sa do te doja nje princesh te...
Autori: Arbenita Gecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kujtimet
Kur fillova isha perplot emocion , emocionet me te mira qe mund te kishte njeriu e doja gjithqka e doja cdo cast ne ate vend , me ata njerez me ate pamje ndjeja se zemra ime cdo dite po hapej . Une gjate gjithe kohes ndryshoja gjithe ate qka perjetova ish...
Autori: Diamant Bajra (db) · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: QËLLIMI I JETËS
Sa do të doja që te njoftohësha me qëllimin e jetës? Kështu ishte pyetja që ja beja vetës her pas herë, por asnjëherë deri para ca ditë, nuk kam marur një përgjigje të shëndosh lidhur më pyetjen? Mos vallë duhet që të argetohemi gjdoh...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: florida bufati · Lloji: Poezi dashurie · Tema: do te doja ta ktheja kohen pas
Nje dashuri qe nuk harrohet lehte,nje dashuri te clen nuk e kisha ndjere kurre.Erdhi ne klasen time ne klase te 6 une nuk e njihja dhe nuk i flisja.Ne klasen e shtate fati deshi qe ne te beheshim shoke.U beme shume shoke kur nje dite shoqja ime me rrefeu ...
Autori: Fejz demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
" Ditet e Javes " Dita e parë është e Hënë Më ka treguar një Nënë E marte është dita e dytë Më ka treguar një djal Duke ngrënë picë E mërkurë është dita e tretë Thoshte një plak që pinte duhan Ishte i veshur me xhamada...
Autori: Rinora Mehmetaj · Lloji: Tekst filozofik · Tema: dashuria e rinis
E di, ne si njerez qe jemi apo si krijesa me e persosur ne bot gabojm dhe mesojm urrejm e dashurojm, tradhtojm e falim. Ndersa une sonte ne kete nat te bukur me henen e shendritshme ,yjet vezullues dhe me nje got vere afer meje edhe nje qiri te vendosur m...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com