Data e postimit: 2022-02-09 18:50:44
Lexime: 1156
17 shkurti
Lloji: Analize letrare
Tema: Pavarsia
Autori: Saide pnishi
Shkolla: Hajdar dushi
Klasa: 8
Qyteti: Demjan
E-mail: Fatlumpnishi@gmail.com


17 shkurti

URIME SKENDER DITËLINDJA,
GËZIMI I NANES JETA IME
ZEMRA IME I GZOFSH
EDHE 100 TE LUMTURA,

ME KNAQËSI TË MADHE,
E SHKRUJ KETË POEZI
SE KOSOVA U BA SHTET I RI,
ME TY PAVARSI

DITËLINDJA E JOTE MË BËN
TË SHKRUEJ E TË LEXOJ,
PER GJDO VIT ME BAN
TA UROJ DITËLINDJEN,

TA GËZOFSH ME PAVARSI
NË KOSOVEN E LIR.


URIME!!(:♡

Vepra te ngjashme
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Per ditelinjen
Urime skender ditelindja Gzimi i nanes jeta ime Zemra ime i gezofsh Edhe 100 te lumtura Me kenaqesi te madhe E shkruaj kete poezi Se kosova u ba shtet i ri me ty pavarsi Ditelindja jote më bën të shkruaj te lexoj Per qdo vit ne ban Ta uro...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Pêr pavarsin
Pavarsi Urime përvjetori Sa me knaqesi E pres kete ditë Si u ba Kosova Shtet i ri me ty pavarsi 17 Shkurti Pavarsi ështe ditelindja e djalit ton E fesofshim me skenderin Përgjithmon pavarsin Sa e lumtur jam Qe e shkruj kete poezi M...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Urime Ditëlindja Ditëlindjen ta uroj Fat dhe lumturi Të dëshiroj Njëqin vite të jetosh Paq gëzim dhe shëndet Dëshira tu bëftë realitet...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per pavarsin
Pavarsi Mirse erdhe ne shtetin ton, Urime per shumë mote Se je shteti ma i ri ne botë, Urime Kosova nan Pavarsia. Edhe Skender Begi E ka ditlindjen bashk me Pavarsinë Urime me jet Të gjatë e te lumtur Per shumë vite suksese ...
Autori: Edison Ragip Hasanaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Pavaresia e Kosoves
Gzo Kosovë Urime ky pervjetor Kosovë Urime kjo ditë e lirisë Kjo ditë që për të luftuan bijtë Bijtë e tu Kosovë, Bijtë e Shqiperisë U derdh gjaku i trimave që ti gezojmë kto ditë Gjaku i bijve e bijave Shqiptare U derdhen lotët e ...
Autori: Fisnik Osmani · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Kjo veper e imja permban karakter emocionues,sepse tregon per Kosoven ne periudha te veshtira per te. Kjo veper ose kjo poezi me mire ta quaj eshte bere vetem per Kosoven dhe prandaj titulli i saj eshte " KOSOVA IME ". Faleminderit. KOSOVA IME ...
Autori: Fortesa Jeliqi · Lloji: Analize letrare · Tema: nje urim
Sot nje dite e veqant per ty,eshte dita kur ne kete bote erdhi nje engjull,eshte dita kur kesaj bote iu shtua nje YLL qe shendrit ne menyren me te mir te mundshem ne jeten ton.Shpresoj qe fati lumturia ,dhe sukseset te te percielli ty ne qdo hap te jetes ...
Autori: Valton Islami · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 28 nëntori
Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën e pavarsisë së SHQIPËRISË.Pas shumë shekuj përpjekje e mundi ëndrra më e madhe e gjithë shqipëtarëve u bë realitet. Në karrocën e vjetër tÃ...
Autori: Valton Islami · Lloji: Poezi lirike · Tema: 17 shkurti
Në këtë ditë të lumtur Kosova feston Në fytyrat e shqipëtarëve Gëzimi mbretëron. ...
Autori: gentiana sopaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: Amerika qe na ka dhene ndihme kosovos dhe i ka ndihemu ushtris qlirimtare per te gjitha ato masakrime dhe per shpalljen e Pavarsis.
17 SHKURTI 17 SHKURTI ME 2008 SOT KOSOVA SHPALLPAVARSIN E VET. ERDHI DITA E LIRIS, ERDHI DITA E PAVARSIS,ME RESPEKT, AMERIKA SDEL PREJ FJALE.
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: 28 Nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Besart Lamallari · Lloji: Hartim · Tema: 28 nentori
Urime Festa e 28 Nëntorit të gjithë shqiptarëve kudo që janë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Kj...
Autori: Elisa Qerimi · Lloji: Analize letrare · Tema: Dita e neses
8 Marsi eshte dita e nenes me kete dit nenat jan shum te lumtura kjo dit eshte dita me e veqant e nenave gjdo nene ka nje urimë nje dhurat te flasesh per nenen eshte pak sepse nena meriton me shum meriton me shum dashuri dhe me shkum respektim sepse nen...
Autori: Orjeta Koca · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
Kosova ime oh sa shum te dua gjakun ti ma bere mua te pervluar dhe shqiponja jone fluturoi thell ne kaltersi shliroi kosoven shpalli pavarsi. Sot ne jemi te lumtur dhe te gezuar na lirove ti per jeten qe jetuam. Adem jashari trim luftetari e shli...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com