Data e postimit: 2020-07-07 21:53:25
Lexime: 9771
E vërteta e kësaj jete!
Lloji: Ese filozofike
Tema: Jeta
Autori: Nedreta Fetahi
Shkolla: "Sami Frashëri"
Klasa: IX
Qyteti: Tetovë
E-mail: nedreta.fetahi@gmail.com


Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta kuptuar të lënduarin.
Nuk kanë thënë kot "Një buzëqeshje e thjeshtë ndonjëherë vlen sa mijëra fjalë për një zemër të lënduar".Ndonjëherë njeriu mendon se e vërteta e kësaj jete po i bën padrejtësi,por në fakt është fati ai i cili vendos nëse ti e lejon që ai të mer timonin e jetës tënde.
Të gjithë kemi çaste kur mendja jonë thotë se jemi hidhëruar me jetën vetëm se nuk na u plotësua një dëshirë,por ne nuk mendojmë asnjëherë,që ka njerëz që të urritur i merr gjumi dhe thonë o Zot të lutem mos ma mer jetën nga varfëria,do të vrapojmë dhe do të gjejmë një rrugëdalje,asgjë në këtë jetë s'është e pa zgjidhshme.
Ja,pra kjo është e vërteta e kësaj jete me të cilën përballen një pjesë e njerëzve edhe në ditët e sotme.
Por kjo nuk do të thotë që ne duhet ti dorezohemi gjithkujt që mundohet të na mposht,ne duhet të ndjekim hapat e shpresës,qofshin ato edhe të një rruge pa kthim.
Albert Einstein ka thënë" Ai që nuk ka bërë asnjë gabim nuk ka provuar asgjë të re".
Nuk është e thënë që njeriu nuk duhet të gabojë,përkundrazi është e thënë që njeriu mëson nga gabimet.
Gabimi ndonjëherë mund të jetë si një pikë drite që tregon se pas errësirës fshihet e vërteta,e vërteta që ndonjëherë mund të bëhet shkak për ndryshimin e jetës tënde.
Ndonjëherë njeriu duhet të ulet dhe të kujtojë ditën kur lutej për gjërat që sot i ka arritur,t'ua kuptojë mirë vlerat sepse asgjë në këtë botë nuk qëndron përgjithmon,gjithcka vjen e shkon,poashtu si edhe ne njrëzit kemi ardhur,por nuk jemi të përjetshëm edhe ne do të shkojmë,por ne duhet të përpiqemi të lëmë pas diçka që dikush të kujtojë egzistencën tonë,siç kujtohen edhe në ditët e sotme filozofët e shquar,humanistja Nënë Tereza dhe shumë të tjerë.
Por askush deri më tani asnjë filozof,asnjë dietar nuk ka arritur ta kuptoj se ne pse lindim,pse jetojmë dhe pse vdesim thjeshtë kjo është jeta dhe të vërtetën e jetës nuk e ka kuptuar askush deri më tani.

Vepra te ngjashme
Autori: Enki · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari te degjojme nje genjeshter pasi ajo na ngushellon shpirtin sesa nje te vertet e cila per momentin mund te ma merzis , ama pritja eshte ajo cka te vret der...
Autori: Elmedina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta është kopertinë e librit në të cilën bën pjesë jeta dhe vdekja.Ne çdo ditë përballemi me nga një sfidë që mund të nxjerrim mësim nga ajo që kemi kaluar.Nganjëherë ndalemi e mendojmë a thua vallë, pse na duket që jeta është qa ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Unë nuk di asgjë përveç paditurisë sime
Unë nuk di asgjë, përveç paditurisë time Në ndërlikimet e jetës, e njohja e vërtetë fillon me një pranim të ndërgjegjshëm të paditurisë sonë. "Unë nuk di asgjë" është një deklaratë që na çon drejt një udhëtimi filozofik të t...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Qëndro në rrugën e drejtë mos bëj asnjëher asnjë mëkat që tët ngeli barr për jetë"
"Udhëzona Në Rrugën E Drejtë" Allah tlutna na jep forcë që ti bëjmë ball ,çdo problemi fatkeqesie lufte dhe sfide, në këtë jetë. Të jemi të zotë dhe t'ia dijmë vleren çdo gjëje që kemi , dhe të mundohemi të fitojmë e...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: ideali
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rrëzon,na bën të ndihemi keq nuk do të thotë që s'duhet të ngrihemi përsëri. Është një libër që flet pak,thjesht me tri etapa e që duket sikur...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....




Komentet e fundit!

Emri: t
Email: t@gmail.com
Komenti: shum e fort

Emri: t
Email: t@gmail.com
Komenti: t



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com