Data e postimit: 2018-03-18 20:26:44
Lexime: 60521
Nje faqe ditari
Lloji: Leter
Tema: Ditari
Autori: Andi Hibroj
Shkolla: Aristoteli
Klasa: XB
Qyteti: Tiranw
E-mail: andihibroj21@gmail.com


E hënë
19/03/2018

I dashur ditar

Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. Besoj se e di arsyen që nuk të kam shkruar për kaq shumë kohë...
Koha fluturon dhe ne rritemi, por ti, ti je përsëri i njëjti. Nuk e kisha menduar kurrë se do të takoheshim përsëri, por çuditërisht diku mes librave u gjende ti, miku im i vjetër. Më mungojnë ato kohët e fëmijërisë kur kisha kohë pa limit, tani koha është shumë e pakët dhe shumë e vyer në të njëjtën kohë. Eh, kujtimet...
Ups, se për pak harrova të të tregoj për ditën e sotme. Ishte një ditë e thjesht gjimnazi nuk kishte ndonjë gjë interesante. Si çdo ditë tjetër dëgjoja shpjegimin e mësueses, të paktën kështu e lija atë të mendonte, por në fakt mendja ime kushedi nga fluturonte. Dhe kështu i përhumbur në imagjinatë i kalova ato gjashtë orët e mësimit. Tani më duhet të shkoj pasi koha kalon dhe më duhet të përgatitem për ditën e nesërme, shpresoj që t'ia kaloj sa më mirë. Nuk e di nëse fati na bashkon përsëri ndonjë ditë, por gjithsesi deri atëherë shpresoj që t'ia kalosh sa më mirë. Mirupafshim ditari im i dashur!

(Follow on instagram is andi_hibroj 😉)

Vepra te ngjashme
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Florjan Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Koha Kalon Shumë shpejt koha kalon Bëhet ditë,bëhet sekondë Vitet ikin i merr era Mbesin kujtimet në mendje ...
Autori: Sara Hyso · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujtoj me mall dhe nostalgji atë moshë të humbur të fëmijërisë sime të hershme”
Fëmijëria! Çfarë mund të thuash për fëmijërinë? Shume gjëra sepse është një nga periudhat më të bukura të jetës. Që nuk ka dhimbje, por ka vetëm gëzim,lumturi dhe hare. Në moshën e fëmijërisë ke kohë të bësh çfarë të duash d...
Autori: Orgita · Lloji: Leter · Tema: Për mikeshën time.
17.04.2020 E dashur Meri Sa e lumtur jam që të shkruaj përsëri.Sa dua të di se si ja ke kaluar këto kohë .A e di se sa malli më ka marrë për...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Diamant Bajra (db) · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: QËLLIMI I JETËS
Sa do të doja që te njoftohësha me qëllimin e jetës? Kështu ishte pyetja që ja beja vetës her pas herë, por asnjëherë deri para ca ditë, nuk kam marur një përgjigje të shëndosh lidhur më pyetjen? Mos vallë duhet që të argetohemi gjdoh...
Autori: Anna Cani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
U bënë ditë pa të shkruar Dhe besomë,malli më këput Ndonjëherë them : Duhet harruar Por harresa më bën me vujt Ndonjëherë them: Pranoje vuajtjen Se do ta kesh mikeshë në jet. E ndonjëherë them : Hiqe lutjen Për një dashuri ...
Autori: Florentina Dërmaku · Lloji: Pershkrim · Tema: Një ngjarje në jetën time
Nuk do ta kisha menduar kurrë se një ditë do të ndjehesha kësisoj siç u ndjeva sot, në këtë ditë fatkeqe për mua. Meqë faji është aq i padëshirueshëm, mbetet jetim pa askënd sepse nuk e pranon njeri në botë. Kësaj radhe u fajësova un...
Autori: Iva · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Doruntina dhe Konstandini
Në një fshat të largët jetonte një grua e re me 10 fëmijët e saj me 9 djem dhe 1 vajzë.Erdhi koha që nëna të martonte vajzën e saj të vetma Doruntinën.Doruntina ishte aq e bukur saqë bukuria e saj kishte marr zemrën e shumë djemve që kis...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Ergita Shkoza · Lloji: Te tjera · Tema: Mos thuaj nuk ja dal për sa kohë je gjallë!
Koha po ikën…Vallë jam e pafuqishme për ta ndaluar?Duhet ta kap.Duhet ta bëj.Kam një rrugë të mbushur me trëndafila të sapo celur për të kaluar. Piedestale frike më shoq...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...




Komentet e fundit!

Emri: Dejvis
Email: Udhxhxhdhdhdhdhdh@gmail.com
Komenti: Super😃

Emri: Donald
Email: Donaldshehu12@gmail.x
Komenti: Fuck you shum kot

Emri: AISHE DAUTLLARI
Email: esliblaceri@pogradecaret.com
Komenti: UNE JAM E VOGEL 8 VJEC SA SHOQJA IME ARTEMISA NE MBAJME DITAR NE E DESHIRONIM ATE SHUME E BUKUR KJO POEZIA KUSH E KA SHKROJTUR

Emri: mateo
Email: klarida.metaj12@gmail.com
Komenti:

Emri: mmd
Email: mmm1@yahoo.com
Komenti:

Emri: DOnald
Email: donaldshehu12@gmail.com
Komenti: /

Emri: DOnald
Email: donaldshehu12@gmail.com
Komenti: /



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com