Data e postimit: 2013-11-26 19:16:25
Lexime: 107286
Shoqes time
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shoqes se ngushtt
Autori: Besarta Ibrahimi
Shkolla: Enver HAdri
Klasa: VIII2
Qyteti: Vushtrri
E-mail: rona.syla.14@hotmail.com


Do të doja që këtë tekst ta filloja kështu: FALEMINDERIT QË EGZISTON! Ndonjëherë jeta është aqë e bukur me ne saqë na i fal disa njerëz të veqantë siqë je ti,për mua dhurata më e bukur nga Allahu janë miqtë që din të duan dhe vlersojn njëri-tjetrin! I kaluam aqë shumë gjëra së bashku e sod mua më duken si një film. Ishe ajo që më përkrahe në ditët më të vështira kur mendoja që vetmia po më kaplonte,dole si një dritë në fund të tunelit duke ngjallur shpresë në mua dhe duke më perkrahur edhe atëherë kur isha gabim! Ndoshta ty nuk të kujtohet kur filluam të njoheshim më mirë dhe u bëmë “shoqe” te pandashme por unë nuk do ta harroj kurr sado që koha mundohet t’I mbuloj me pluhur harrese andaj ato ditë mbetën pjesa më e bukur e jetës sime. Ndonjëherë mendoj mos ndoshta je engjëll…? Jo pse jeta nuk më duket reale por në shekullin që po jetojmë vështirë të gjenden persona si ti.Vazhduam të jetojmë si çdo ditë tjetër përkrahë sfidave dhe dallgëve pambarim,e ato që godasim më shumë janë nga personat e zemrës.As unë si të gjithë të tjerët nuk dua të marr këtë goditje prandaj nuk dua të ndahem kurr nga ti.
Nëse mundem të të përshkruj do të ndjehesha shumë e lumtur por fatkeqsisht as fjalët nuk mund ta shprehin realitetin dhe qiltërsinë e zemrës tënde.Ishe,je dhe do të mbetësh përherë në zemrën time që çdo herë e më shumë futet thellë në atë pafundësi që patën fatin të jenë vetëm disa persona e njëri nga ata je edhe ti.Nuk janë mjaftë te shkruhen edhe me miliona romane por nëse është e nevojshme do t’I shkruj sepse atë që bëre ti për mua nuk krahasohet as me një ujvarë të pashterrshme dhe me diamantet më të qmuara të shkretëtirës së Saharës. Perla është shumë e vogël,bota është shumë e vogël por edhe universi është shumë i vogël përkundër shpirtit tënd.Definitivisht ajo mbrëndësia jote e shkrin edhe hekurin. Mua me fale më shumë se lumturi,është më shumë se fat që të takova ty dhe e di është shoqria më e shëndetshme që mund të njoh njeri.Prandaj nëse egziston diqka më shumë se lumturi unë ta dhuroj,nëse egziston diqka që është më shumë se fat ti do ta kesh dhe nëse është diqka më e rëndësishme se shëndeti-AJO JE TI!
Per:Festina Uka

Vepra te ngjashme
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Simona Shalcanj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Çdo natë të ëndërroj edhe pse ende s’të kam parë, apo ndoshta të kam parë sa e sa herë dhe nuk e kam ditur që je ti, ai që kërkojë. Po nuk ka gjë, këtë do ta mësoj me kohë. Ne mund të kalojmë pranë njëri - tjetrit e të mos përsh...
Autori: s.sh · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nje mik i vertete
Secili prej nesh ka shokë e shoqe. Marrëdhënia jonë me çdonjërin prej tyre është e ndryshme. Vetëm me disa ose me dikë ndihesh më i afërt dhe u beson më shumë. Një shok i vërtetë është gjëja më e bukur që mund të ndodh në jetën e ...
Autori: Marisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i kafshes sime
Kafsha ime e parapëlqyer është qeni. Unë kam një qen vetë dhe ai është shumë I bukur. është ngjyrë portokalli të errët, ka sy kafë, një hundë të vogël, një gojë që I shkon vesh më vesh sa herë që më shëh mua, veshë të mprehtë...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Nëna" - ♥
Nëna është drita e syve të mi ,është gjëja më e bukur në Botë . në mes të natës dhe ke sakrifikuar orët e gjumit për tu kujdesur për mua.♣♣♣ Ti me atë dashurinë tënde të ëmbël,më ke veshur, më ke zhveshur, më ke larë dhe...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Përshkrim rreth vetes
Mua më pëlqen shumë shkolla,ndonëse është e lodhshme.Sepse ajo di të përgatisë njerëz të aftë për jetën dhe thellon njohuritë për botën tonë.Lëndët që preferoj më shumë janë matematika dhe letërsia.Mendoj që kam arritur të përb...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi nevo...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Ambra Muça · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Zemra
Pa titull Nisi që ktu, në këtë pjesë të vogël e të padukshme, pikërisht këtu në zemrën time. Aty nisi të rritej dicka, më saktë të mbinte dicka, pa i hedhur një farë, pa i dhënë një arsye. Aty fillo...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...




Komentet e fundit!

Emri: jdhhfg
Email: akfsyfg@hotmail.com
Komenti: sa keq

Emri: ajla
Email: meriajla@live.com
Komenti: / eshte gje e mire te kesh nje shoqe si ajo

Emri: bleona
Email: bleona981@outlook.com
Komenti: motra ime

Emri: Nela
Email: Ornela@gmail.com
Komenti: Waaaw kjo eshte nje suuupeeeer leter te ciles ia dedikon nje shoqeje qe te don me te vertet ashtu si e don dhe ti ate. BRAVO

Emri: anita sylejmani
Email: anita_sylejmani@hotmail.com
Komenti: bravo loqkii je e mrekullueshme I love you

Emri: ELSA
Email: elsaTMAVA@HOTMAIL.COM
Komenti: SHUME ESE E BUKUR

Emri: fhhserfvcd
Email: olaart99@gmail.com
Komenti: bkr

Emri: eda
Email: edamuca@hotmail.it
Komenti: Bravo

Emri: eda
Email: edamuca@hotmail.it
Komenti: Me pelqeu jashte mase shume te lumte bravo meqe ra fjala ku jeton ti.

Emri: lalala
Email: erina2009@live.se
Komenti: Shume bukur te lumte!


Emri: mili
Email: 25@outlook.com
Komenti: /55175u

Emri: fatbardh sala
Email: fatbardh@sala.live.com
Komenti: hhha sa bukur

Emri: qendresa
Email: qendresa@13outlook.de
Komenti: te lumte ti qe e ke shkruar me kreu pume gjithashtu edhe me preku ne zmr

Emri: eda
Email: edamuca@hotmail.it
Komenti: Mua nuk me pelqeu sepse une jam e keqe dhe e poshter dhe per kete gje qe e kam shkoru dua qe e te komentoni mir

Emri: anabel
Email: anabel@outlook.com
Komenti: uaaaaa kjo po qe ishte nje leter fanastike bravo

Emri: Elif
Email: Elif@gamel.com
Komenti: Super👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Emri: Nora
Email: Nora_127@gmail.com
Komenti: A mund te di se ku jeton kjo festina uka ??? Pasi e me dukeni te dyja te njofshme edhe ti qe e ke shkru kete edhe kjo festina uka a mund te me thuash se si quhesh ti dhe kujton por ku jeton edhe kjo shoqja jote festina uka??Sa per tekstin ishte u mrekullushem

Emri: doni
Email: doni@hotmail.com
Komenti: ec more ti lazdrajk te koke ti qikjo posht meje me komentet bllablla blla blla !

Emri: lazdrajka
Email: lazi@hotmail.com
Komenti: shum e mir amooo mue um folin krejt kshtu sum vyti kurgjo hahahaha tung jam ma e mira une zemer bitch

Emri: lona
Email: lona@hotmail.com
Komenti: SHumë shumë shumë shumë shumë emocionuse po t"ju tregoj te verteten unë jam hidhruar me shoqen por te hanen do te pajtohemi pasi me motivoi kjo leter kaq emocionuse!!!!BRAVOOOO!SHUM FLM PER MOTIVIMIN!!!! love you zemer shum shum e mir tanat t'mirat ne jet love zemer zemer shum shum shum e mir je love zemer veq vazhdo m'puc!!!


Emri: wjosa
Email: wjossaa12@hotmail.com
Komenti: pom pelqen qysh e ke bo ket ese veq vazhdo e suksese kis kis

Emri: dadush
Email: linda1bukuri@hotmail.com
Komenti: Shum keqa zoti ju craft amin💀😝😝😝

Emri: saida
Email: saida_love@hatmail.com
Komenti: /

Emri: dafina
Email: dafina_1@live.com
Komenti: SHUM BUKUR ZEMER

Emri: dafina
Email: dafina_1@live.com
Komenti: kam pasur deshira te sinqerta per shoqen time eltiren i duaa shuummm i dashuroj te gjith flm per kete ese te dua shum BESARTA IBRAHIMI

Emri: dafina
Email: dafina_1@live.com
Komenti: kam pasur deshira te sinqerta per shoqen time eltiren i duaa shuummm i dashuroj te gjith flm per kete ese te dua shum BESARTA IBRAHIMI

Emri: mirlinda
Email: mirlinda_linda@hotmail.com
Komenti: shum e mir

Emri: Artira
Email: Artia@outlook.com
Komenti: Me ja niss me fool per shoqninn tonn qe e kem pass na dyjja s ka funnd Tyy tkomm shoqe matt mirenn pi kejtwee tkom moteer Zemmer Shpirt Synn Loqkk Dredhzz Princesh Mbretresh Lajthii pa tyy sjomm e plott Je gjysmma ime pa tyy s kom jett Budallakina qe i kem bo na dyjja wazhdojn halaa. Pomm kujtohett ditta e paar kur u njoftumm mu dokke menemadhe po s ish kon qashtu masnejj ja nisemm me foll me njona tjetrenn si u pass njoftu ma herett.O sdii sdi.A t kujtohett wjett weres kur kem shku n bazentt kur t nguckke ajj djalii qe ta ngjita emrinn edhe mo s ta hjeka OMGG. 140 ero per ni jaww tu ble senne me wesh Maicca+Patika+Pantolla t shkurtt Menzii pe pres werenn mu pa prapp me wazhdu qaty ku kem mett.neisse s pe zgati mashum Teduaa Pandushi jemm /

Emri: jolaa
Email: inva.addadi@gmail.com
Komenti: Shum swper brv

Emri: jetmire
Email: jeta.ram@hotmail.com
Komenti: shoqe


Emri: Fatlinda
Email: Fatlinda-Mema@hotmail.com
Komenti: Bravooo!... Je shume e menqur dhe besoj se keto i ke shkruar me ndjenja te verteta per shoqen tene te ngushte... Best friends

Emri: tina linda
Email: tina_linda2009@hotmail.com
Komenti: shum bukur te lumt ti me ndimove shum me qiken e halles te gjejm letra te pershendesim; tina linda nita dita dardani arjeta arditi

Emri: tina
Email: tina@hotmail.com
Komenti: te lumte..me pershtattet mua

Emri: xhoela
Email: enedaok@live.com
Komenti: shm e mirke kjo!!!

Emri: cool
Email: bena_pz_7@hotmail.com
Komenti: cool its not bad or ait

Emri: elsa
Email: bleona.kololli@hotmail.com
Komenti: you are the best

Emri: lang
Email: lang.soki@live.com
Komenti: Ta hongsha trunine shpifur te qkruar nga hungaria-budapest fush kosov tu repovat e tu ta shty trunin e peshkit te pershendes fort dhe me dashuri hatmoni me dhshurin

Emri: Lila
Email: Lilakusha@live.com
Komenti: Awaw esht fantastike ^_^ Bravo te qoft Besarta por pse spo behesh poete ? Do tia kalosh te gjithve ;) Definitivisht shum me pelqeu.Te kiss fort nga larg Lila

Emri: Qaush
Email: qaush.sadrija@live.com
Komenti: Nuk me pelqeu aspak ishte nje ese e merzitshme.Kjo ta shpif jeten dua te ik ne hungari te dajt

Emri: Lyra
Email: lyra.1@live.com
Komenti: Shum me pelqeu bravo te qoft je njesh!!!!!


Emri: Dafina
Email: dafina_1@live.com
Komenti:

Emri: Dafina
Email: dafina_1@live.com
Komenti: te lumte besarta definitivisht e perkryer ka qene do t'ia dergoj shoqes sime per ditelindje jam shume e lumtur per shoqen time flm shum qe e shkruat

Emri: gresa
Email: gresa_1@live.com
Komenti: shume e mire ju lumte

Emri: anila
Email: anilagashi@hotmail.com
Komenti:

Emri: eltina
Email: eltina-gashi@live.com
Komenti: shume shume e bukur me pelqeu shum

Emri: renata
Email: renata@hotmail.com
Komenti: shume bukur te lumte

Emri: eda
Email: edamuca@hotmail.it
Komenti: me pelqen shume kjo faqe dhe dua te anetaresohem dhe une gjithashtu!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com