Data e postimit: 2022-12-25 18:05:39
Lexime: 919
Ese: Forca e lirisë, sa aktuale aq universal
Lloji: Analize letrare
Tema: ese, liria, forca e lirise
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 10D
Qyteti: Fier
E-mail: xhonderri@gmail.com


Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim.
- Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është respektimi i të drejtave njerëzore, aftësia, mundësia e njeriut për t’u shprehur e për të vepruar. Është e vetmja që nuk ka çmim, fjala “Liri” por jo të gjithë ia dinë vlerën.
- Më pëlqen të mendoj se jam i lirë, kam aftësinë për të bërë zgjedhjen time. Pra, të gjithë kanë të drejtë të mendojnë e veprojnë, pozitivisht ose negativisht.Jeta është një sfidë e vazhdueshme; të përball aty ku ndoshta imagjinata jote nuk do të kishte dashur kurrë të përballej.
- Ekziston një lidhje relative midis lirisë së mendimit dhe veprimit, pasi nuk zotërojmë liri absolute për gjithçka. Një njeri i lirë nuk ka frikë të shprehë individualitetin e tij. Rruga drejt lirisë nuk është e lehtë për ata që sot ndoshta ndodhen të izoluar pas hekurave. Është realitet që s’mund të përjashtohet; është një pjesë e jetës dhe është shumë e vështirë që sërish t’a shqiptosh me plot gojën fjalën “Liri”.
- Por, gjithmonë është shpresa ajo që vdes e fundit, është ajo shpresë që diku qëndron fshehur e gjallë, ndoshta e fikur në fund të humnerës.
- Të tjerë që e kanë lirinë, nuk ia dinë vlerën asaj. Nuk ka më të bukur se fjala “Liri” ku bota përmban gjëra të vështira, të ngjit, të zbret, të ngre e të rrëzon, por gjithmonë njeriu gjen forca brenda vetes dhe kurrë nuk dorëzohet edhe pse fati mund ta ndëshkojë atë.

Vepra te ngjashme
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Emira Buçi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: "Thesari i çmuar i fshehur në një ishull te braktisur"
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë që e humb.Familja bëhet fjalë,e shtrejnta në këtë botë por për disa është fshehur se e ka humbur për qëllim të kotë.Nga zoti u krijove,e nga ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: LH · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Ese “Sikur të kisha edhe unë një jetë…” Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta ...
Autori: Dina · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, kuptoje, Jeta është thesar, ruaje, jeta është mësim, mësoje, Jeta është sfidë, sfidoje, Jeta është realitet, përballoje, Jeta është lexim,...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Fjale te urta · Tema: Bota do të ishte më e begatë nëse ne do ndiqnim këto mësime të urta
Merre jetën ashtu si të vjen. 😊 Paraja është e rëndësishme,por jo më e rëndësishmja në jetë. 😊 Mendimi i vonuar nuk vlen për asgjë 😊 Me një lule s'vjen behari. 😊 Fillimi i mbarë,gjysma e punës. 😊 Argumentat duhen p...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Për çfarë arsye ne do të sakrifikonim ?
Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo është në formën më të përkryer dhe rrezaton jetë.Ama liria humbet për disa arsye. Në situatën ku individi bëhet pjesë integrale e sistemit me...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gruaja ne shoqerine bashkekohore
Të jesh femër do të thotë shumë. Por shumë pak dinë ta vlerësojnë atë! E kosiderojnë si një qënie të dobët, që mund ta ndrydhësh e thyesh lehtë. Para saj vënë bllokadën e rëndomtë e të pashmangshme “Hesht”. Po ku vallë e gj...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...
Autori: Elion Hasa · Lloji: Ese filozofike · Tema: E bukura dhe e shemtuara
Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një per...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com