Data e postimit: 2019-04-02 13:02:42
Lexime: 9280
Vlera e jetes njerezore
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Jeta
Autori: Armando Gega
Shkolla: 11 Deshmoret
Klasa: XII
Qyteti: Elbasan
E-mail: armando.gega21@gmail.com


Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime. Kjo është e vërtetë se jeta na jep situata pozitive dhe negative. Ajo që është me të vërtetë e rëndësishme është se si ne përgjigjemi.

Ne duhet të përballemi me problemet tona në një mënyrë që veprimet tona të pastrojnë shpirtin tonë. Trupi ynë është tempulli ynë. Duhet ta mbajmë atë një mjet të shëndetshëm për shpirtin tonë. Ata që heqin jetën e tyre e bëjnë frymën e tyre të bien. Një pjesë e madhe e karma negative i shton shpirtit të tyre. Ata e thyejnë betimin e tyre te i Plotfuqishmi. Ata që vazhdimisht reagojnë negativisht në situata të ndryshme të jetës, e vënë shëndetin e tyre në rrezik. Ata gjithashtu nuk e kuptojnë vlerën e gjetjes së një jete njerëzore. Kur nuk ndjekim ligjin e shpirtit, problemet duken më të mëdha se ato në të vërtetë.

Kur kemi goditur pikën më të ulët në jetën tonë, Si njerëz, duhet të kujtojmë se është provë e forcës sonë. Të gjithë ne duhet të bëjmë është - një hap pozitiv për të treguar se ne kemi guximin dhe vullnetin që të mos heqim dorë. Sapo të paguajmë karma dhe të kalojmë provën, rrethanat tona do të ndryshojnë.

Mos harroni, lutjet janë një aspekt i rëndësishëm i jetës sonë. Ato na ndihmojnë t'i rezistojmë tundimit. Lutjet na udhëheqin për të vënë njohurinë shpirtërore në veprim. Lutjet ushqejnë shpirtin. Kjo fjalë përbëhet nga fjala 'RAY', një rreze pozitive e dritës. Kur lutemi, përjetojmë shumë forcë të brendshme për të bërë zgjedhjet e duhura në jetën tonë të përditshme.

Mos jini të mendimit se jeni në këtë Tokë të vuani. Po, ju duhet të paguani borxhet tuaja karmike. Por gjithë udhëtimi juaj do të vazhdojë të jetë i gëzuar. Sa herë që ndihemi të lidhur me shpirtin, ndihemi, "Gjithçka është në rregull". Ne gjejmë një arsye për të buzëqeshur edhe përballë rrethanave negative. Ne mbledhim aftësinë për të dhënë një kthesë pozitive për çdo situatë negative.

Sa herë që dikush të pyet:
"Si po bën"?,përgjigjuni në afirmim
-Shumë mirë,
-Faleminderit,
-Shëndeti im është i mrekullueshëm.
-Portofoli im është plot....Pra, buzëqeshni dhe bota do të buzëqesh me ju.

Vepra te ngjashme
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Armando Lekaj · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Drejtësia
Drejtësia është rruga, e vërteta dhe jeta. Është personifikimi i të duhures që lind në hapsirë e kohë dhe që kurr nuk vdes, për tu kthyer kështu në një nga themelet e jetës njerëzore. Gjendemi, pra, para një të vërtete të madhe që q...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Ai njeri qe i ben te lehta gjerat e veshtira!
Arsimi konsiderohet si arma më e fuqishme e jetës për të fituar fitore dhe sukses. Kjo përgjegjësi e madhe dhe punë u jepet mësuesve për të ushqyer dhe formuar jetën e të rinjve dhe të ardhmen e vendit të tyre. Mësuesi luan një rol të mad...
Autori: Gabriel Laloshi · Lloji: Ese informuese · Tema: Ushqime te shendetshme dhe jo te shendetshme
Shëndeti është pasuri më e madhe që mund të kemi. Të mbash trupin tënd të shëndoshë është një përgjegjësi e madhe që duhet t'i kushtojmë vëmendje të veçantë. Në këtë ese, do të shqyrtojmë faktorët kryesorë që ndikojnë në nj...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Shprehje frymezuese nga Nënë Tereza
1. Të duash do të thotë të bësh gjëra të vogla me dashuri të madhe. 2. Mos i prisni kryetarët. Bëjini gjërat vetë, njëri për tjetrin. 3. Fjalët e mira mund të jenë të shkurtra dhe të lehta për t’u thënë, por jehona e tyre ës...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjes...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com