Data e postimit: 2021-03-31 20:04:23
Lexime: 3895
Sakrifica
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Për çfarë arsye ne do të sakrifikonim ?
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com


Njerëzit,ashtu si të gjitha gjallesat e tjera,lindin të lira,pa kufizime morale ose ekonomike.Ajo është në formën më të përkryer dhe rrezaton jetë.Ama liria humbet për disa arsye. Në situatën ku individi bëhet pjesë integrale e sistemit me bazë të tij,obligimin,mungesën e lirisë.E cila zbatohet në forma nga më të ndryshme.

Ama njeriu,e gjen veten të obliguar ndaj familjes,me vetë dëshirën e tij.Sepse familja është ajo që i dhuron atij dashuri të paskajshme e pa kushte.Dhe i jep kuptimin jetës.Është e vetmja që i përafrohet hyjnores dhe energjisë së universit.Sepse mjedisi hyjnor dhe energja e universit mbështeten nga dashuria dhe mungesa e egoizmit.Prandaj,njeriu në rastet kur i cënohet familja,është i gatshëm të bëjë çdo gjë.Kjo gjë është e dallueshme te sakrificat e panumërta,madje edhe absurde që prindërit tanë bëjnë për fëmijët e tyre.

Duke u ndalur te vetja,pak më shumë se të tjerët,doja të shtoja se ende nuk jam bërë prind.Që do thotë se e kam të vështirë të flas mirë për sakrificat që një prind bën për fëmijën e tij.Ngaqë ende nuk e kam provuar.Ama mund të flas si vëlla.Sakrifica për mua është e pranueshme si një rrugë për të mbrojtur atë që dua,veten në aspektin shpirtërtor dhe për të mbrojtur jetën e brendshme.Të dyja janë komponentë për lidhjen e njeriut me hyjnoren dhe energjinë e universit.Sakrificat që do bëja unë për vëllezërit e mi, janë të shumta,pse jo dhe sakrifikimi i jetës fizike.

Ekziston një ndjenjë empatie,e cila më shtyn drejt sakrifikimit të vetes për vëllezërit.Ajo është kultivuar çdo ditë,në çdo moment.Ndjen se familja bëhen një pjesë e pandashme e vetes tënde.Ata me dashurinë e tyre,të japin gjithashtu dhe forcë e shpresë.Janë tuneli që ndriçojnë në tunelin e errët të frikës,vdekjes shpirtërore dhe absurdit.Kështu ne lipsemi të bëjmë sakrifica që të mbajmë këtë dritë të mrekullueshme ndezur.

Sakrifica,sado e hidhur të jetë,e sado e rëndë të peshojë në shpatullat tona,ajo do jetë e pranishme në formimin e karakterit të njeriut.Si rrugë për të ruajtur të pastrën,të bukurën,në këtë univers.Një jetë pa sakrifica dhe sprova nuk mund të përkufizohet si jetë.Por thjesht është një interval monoton dhe i pakuptimtë kohor

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ështÃ...
Autori: ana ana · Lloji: Tekst argumentues · Tema: maredhenia prind femije
Familja, gjithnjë e më pak vendimtare në zgjedhjet e adoleshentëve Jo më fëmijë, por as të rritur, ende. Është kjo faza e tranzicionit, nëpër të cilin enden adoleshentët, të cilët jo vetëm për shkak të moshës, por edhe për shkak tÃ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Mbrojtja e idealit ne histori dhe letërsi
Në bazë të formimit intelektual dhe shpirtëror dhe edukatës së marrë,njeriu krijon një sërë idealesh,me të cilat e konstrukton jetën.Ato janë gjëja më e vyer për të dhe drita që i ndriçon mendjen dhe shpirtin.Edhe pse koncepti i idealit...
Autori: Big G · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese, ese filozofike, te jesh a mos te jesh, te jesh a te mos jesh
Të rrosh a të mos rrosh është një nga monologjet më të famshme të letërsisë botërore dhe një nga alternativat më dramatike në jetën njerëzore. Njeriu i gjendur përballë fatit të vet që nuk i ofron asnjë rrugëdalje. Në këtë moment ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqërore
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Që nga dita kur njeriu fillon të egzitojë ,si qenie ende e vogël e pa formësuar ,zhvillohet si një barrë mbi supet e dikujt. Dashuria dhe respekti p...
Autori: anamika · Lloji: Analize letrare · Tema: droga pluhuri qe vret
Adoleshenca është një fazë në të cilën duhet të bëhen eksperienca të reja, kështu që provimi i alkoolit dhe i drogës gjatë kësaj peruidhe është e zakonshme. Adoleshentët përdorin alkool dhe droga të tjera për shumë arsye, përfshirÃ...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, toleranca
Qysh në hapat e para të jetës, prindërit i edukojnë fëmijët e tyre me rregullat e para të edukatës, rregulla të cilat përforcohen e vihen në zbatim në rrugën e jetës. Të jesh tolerant do të thotë të jesh njeri i ditur mbi bazat e së ci...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
Autori: Adriana Ramadani · Lloji: Analize letrare · Tema: Për familjen
Familja është grupi i parë që ne i takojmë. Familja është mbështetja e parë , që na japin këshilla, të drejtën e çdo gjëje. Edukata që ne e marrim është nga familja që nga lindja e gjrë në vdekje . Si çdo herë ne i kuptojmë, respek...
Autori: Dajana Ndoj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: adoleshenca
Adoleshenca ështe ajo faze e jetës që çdo njeri në këtë moshë preket nga pasojat e saj. Të jesh një adoleshent do të thote të jesh si ajo lulja e sapo çelur e cila sado ti hedhësh ujë asnjëherë nuk ngopet. Adoleshenca shoqërohet me ...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Librat
Të ikësh larg e larg nga realiteti me të cilin përballemi,të udhëtosh në një përrallë të bukur të humbasësh pas bukurisë së rrallë që ka,të humbasësh e të mos dëshirosh për tu kthyer më,të përjetosh qetësinë të cilën kemi n...
Autori: Daris · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkruajmë bukur gjuhën shqipe
Në mëngjes kur zgjohem, dëgjoj nënën time që më thotë – Zgjohu zemër. Në rrugë kur dal e shkoj në shkollë më thonë shokët – Mirëmëngjesi. Sa herë dua të kem diçka, sa herë të tjerët më kërkojnë diçka gjithmonë në mënyrë...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com