Data e postimit: 2022-01-17 18:19:53
Lexime: 9413
Liria e fjalës
Lloji: Analize letrare
Tema: Liria e fjalës
Autori: Erisa Janku
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tiranë
E-mail: erisajanku5@gmail.com


Liria e fjalës
Liria është një dritare e jetës.
Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme.
Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të jap argumente të forta,të jap opinionin tim,por edhe të shpreh pakënaqësitë e mia në lidhje me tema e ngjarje të caktuara.Kjo liri nuk do të thotë të them gjithçka që mendoj apo të cënoj lirinë e shprehjes së mendimit të dikuj tjetri.
Në kohën e diktaturës,liria e fjalës ishte një yll që nuk lejohej të shndërrinte.Nëse dikush do të shprehte hapur mendimin e tij,ai do të dënohej.
Cënimi i kësaj lirie nuk ishte vetëm në një vend diktatorial,por është edhe në një shtet demokrat.
Mungesa e lirisë së fjalës nuk është aspak e drejtë,pasi secili prej nesh ka emrin e tij në tablonë e quajtur "Liri".
Është shumë e rëndësishme që njerëzit të guxojnë për lirinë e fjalës.Kjo i bën më të dobishëm për veten dhe shoqërinë.Kjo e drejtë ka shumë ndikim në përmirësimin e një vendi,sistemi,shoqërie dhe për të përcjellë mendime të reja.
Liria e fjalës është një e drejtë që lind me njeriun,për njeriun.

Faleminderit!

Vepra te ngjashme
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: liria
LIRIA liria pa dashuri si nëna pa fëmijë. Dashuria pa takim , si pranvera pa lulëzim. Ne mes natës, jam e pikëlluar. ...
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Ese e Maturës Shtetërore 2021
Qenia njerëzore,si e vetmja me logjikë,ka mundur të zhvillohet e të krijojë qytetërime madhështore.Ajo i është përshtatur vazhdimisht ndryshimeve të botës.Kjo e ka bërë njeriun pjesë të botës.Ndonëse kemi përparuar në përmasa galopant...
Autori: anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: liria
liria eshte mirqenja e gjithsecilit. ajo eshte gjeja me e vyer dhe me e shtrenjte per te gjithe njerezit. liri do te thote te mendosh,te besosh, te flasesh, te veprosh me vullnetin tend te lire. liria nuk eshte e lindur ne e fitojme ate gjat jetes. kur ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria në krijmtarinë letrarë është e rëndësishme
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së unit të brendshëm të autorit.Shpreh gëzimin e tij deri në ekstazë.Po ashtu shfaq vuajtjen e tij deri në agoni.Poezia me vargjet e saj shkrihet me bot...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 75 vjetori i çlirimit
Liria është ajo ndjenjë që na formëson dhe na bën këta që jemi.Ajo zgjon shpresë dhe dashuri të paskajshme.Dhe arrin të shërojë shpirtin nga çdo vuajtje.Kur të gjithë ne si popull kemi liri,ne ndihemi kryelartë.Dhe më të fortë për sfi...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria e njeriut
Ne vijmë në këtë botë si qenie krejt të lira dhe të pafajshme.Kemi ardhur në jetë pa asnjë zinxhir a prirje,pavarësisht nga feja,raca dhe kombi.Me kalimin e kotës,vetëdija jonë fillon të zhvillohet.Dhe me fillimin e jetës shoqërore,njeri...
Autori: Fiona Nikqi · Lloji: Te tjera · Tema: Liria dhe Deshmoret
Kalojnë vite, kalojnë edhe shekuj e kujtimi për dëshmorët mbetet i freskët prore në mendjet tona, në kujtesën tonë historike. Brezat që vijnë do t’i mbajnë në zemër dëshmorët, për t’i bërë ata flamuj në valim rrugëve e shesh...
Autori: I.H. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Liria
Ne zemren time jeton fjala liri -Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshtire per tu artikuluar,por qe cdo kush e di se cka do te thote. Ajo perjetohet ne cepat me te thella te trurit,zemres dhe shpirtit tone dhe manifestohet me b...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të ...
Autori: Uendi · Lloji: Poezi personale · Tema: Nenes
Nënës Fjalën me të bukur kush munet me e gjet Është fjala nene që me solli në jetë Veç ajo quhet dashni e vërtetë Veç tu mendu se sa shumë të du Malli ka për të me marrë kudo që kam për të shku, Se fjala e parë është fjala...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kush jam une?
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes. Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe t...
Autori: eduart · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ese liria
fjaia liri dhe fjala deshmore eshte shüme e bukur. Nuk eshte e lehte te shkruash fjalen liri. Liria eshte aq e shtrenjet,dhe eshte aq veshtire te shkruash per lirine dhe deshmoret,nuk erdhi ne rrugen e shtruar me lule,erdhi ne token e mb...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com