Data e postimit: 2018-09-12 21:01:59
Lexime: 3537
30 fjalë të urta botërore
Lloji: Fjale te urta
Tema: Bota do të ishte më e begatë nëse ne do ndiqnim këto mësime të urta
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 10
Qyteti: Kukës
E-mail: Kevin.cika@live.com


Merre jetën ashtu si të vjen.
😊
Paraja është e rëndësishme,por jo më e rëndësishmja në jetë.
😊
Mendimi i vonuar nuk vlen për asgjë
😊
Me një lule s'vjen behari.
😊
Fillimi i mbarë,gjysma e punës.
😊
Argumentat duhen peshuar e jo numëruar.
😊
Më mirë të humbasësh një çast të jetës,se jetën në një çast.
😊
I duruari,i fituari.
😊
Jo çdo hap që hedh pa vend,mund të kthehet në vend.
😊
Është shkalla më e lartë e marrëzisë,kur mendon se je maja e mençurisë.
😊
Bashkimi bën fuqinë
😊
Feneri i gënjeshtarit shuhet edhe kur nuk fryn erë.
😊
Bukuria e shthurur është trëndafil pa erë.
😊
Njeriu pa dashuri është kufomë që shkon me leje.
😊
Fati kurrë nuk të hap një derë,pa mbyllyr një tjetër.
😊
Miqësia dyfishon gëzimet dhe përgjysmon brengat.
😊
Këshillën më të mirë e jep përvoja.
😊
Njeriu është i fortë,kur ai kupton dobësitë e tij.
😊
Ujkun e godasin jo se është i murrmë,por se ha delet.
😊
Të flasësh pa u menduar është si të zbrazësh pushkën pa goditur në shenjë.
😊
Fjala është veç një frymë,por kjo frymë trondit botën.
😊
Mëso shumë të kuptosh sesa pak di.
😊
I mençuri gëzohet kur mëson,ndërsa budallai kur shet mend.
😊
Natyra ti jep arrat,por nuk ti thyen.
😊
Secili pëlqen gjithmonë shëmbëlltyrën e vet.
😊
Njeriu i arsyeshëm hesht kur nuk duhet folur dhe flet kur nuk duhet heshtur
😊
Vetën të vdekurit nuk shpresojnë.
😊
Me veten të luftosh-betejë e vështirë.Mbi veten të fitosh-fitorja më e madhe.
😊
Lapsi është më i mprehtë se shpata.
😊

Vepra te ngjashme
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjes...
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Dina · Lloji: Poezi personale · Tema: jeta personale
Jeta Jeta është lojë, luaje, Jeta është ëndër, ëndërroje, Jeta është gënjeshter, kuptoje, Jeta është thesar, ruaje, jeta është mësim, mësoje, Jeta është sfidë, sfidoje, Jeta është realitet, përballoje, Jeta është lexim,...
Autori: Nedreta Fetahi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Të gjithë të vërtetat kuptohen,por e vërteta e jetës është një enigmë e vërtetë.Është fakt se së pari duhet ta kalosh erësirën për ta parë dritën,duhet ta provosh të hidhurën për ta kuptuar të ëmblën,duhet të lëndohesh për ta ...
Autori: Sibora Huda · Lloji: Poezi personale · Tema: Personale
E di..... E di, Ti mendon se i di të gjitha Por jo miqësinë e vërtetë, Ti nuk di ta formosh, Ti nuk di ta mbash, Ti nuk e di se ç'është miqësia e vërtetë. Po a nuk e ke pyetur veten Se ç'është jeta, Pa një miqësi të vërtet...
Autori: albi · Lloji: Fjale te urta · Tema: fjale e urta
Kush ka vdekur për atdhe, nuk ka vdekur por ka le. Shqipe Jetoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S...
Autori: Shqiponja · Lloji: Analize letrare · Tema: Vetmia
Ka gjëra në këtë jetë të cilat nuk mund t'i përkufuzosh me fjalë, nuk do të mjaftonte as një faqe, as një libër, e tillë është jeta. Nëse ti ngrihesh në mëngjes me një motiv atëherë ti po jeton, po merr frymë, po e ndjen dritën e ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...




Komentet e fundit!

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Bravoooooooooooooo! Ti e meriton nje 10 ne gjuhe! Te lumte dora zemer! Bravo1 Por cfare ti bejme atyre njerezve te cilet nuk i ndjekin? Ata jane te keqinj dhe prandaj nuk e bejne. Se po ta bejne bota do te ishte me e begate sic e the edhe me pare. Kam bere dy vepra nqs deshiron mund ti shohesh edhe mund te besh komente. Shume bukur e ke bere!

Emri: Kevin Çika
Email: kevin.cika@live.com
Komenti: Postimi më i ri me 30 fjalë të urta. Shikojeni!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com