Data e postimit: 2017-02-23 20:21:54
Lexime: 7015
Sikur te kisha edhe une nje jete...
Lloji: Ese pershkruese
Tema: gjakmarrja ne Shqiperi dhe menyra si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin.
Autori: LH
Shkolla: Feridun Xhindoli
Klasa: IX
Qyteti: Lushnje
E-mail: lll@gmail.com


Ese
“Sikur të kisha edhe unë një jetë…”
Një jetë më ndryshe, me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua në këtë botë. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj. Jeta më është mohuar dhe duket se kam ardhur në jetë vetëm për të qenë një mundësi më shumë për gjakësin tonë. Fati im është i paracaktuar nga një gabim i praardhësve të mi para afro 100 viteve dhe unë jam dënuar të paguaj këtë gabim.
Pse vallë është kaq e padrejtë kjo botë? Pse duhet të rri ngujuar kur te gjithë bashkëmoshatarët e mi marrin frymë lirisht jashtë? Nejse, duftin tim nuk mund t’ia shfryj dot askujt, nuk bëj fajtor askënd, madje as gjakësin se dhe ne kemi qenë në pozitën ku është ai tani. Thjesht duhet që të gjithë fëmijët të jenë të lirë, të mos përzihen në çështje të tilla, të jetojnë. Ata janë të pafajshëm dhe s’e meritojnë një jetë të tillë.
Do të doja vtëm një jetë pa gjakmarrje, ku të isha e lire dhe të jetoja pa frikë. Nuk dua që mbrëmjeve kur të bie për të fjetur të kem frikë se mos dëgjoj zhurmën e hapave të dikujt apo ndonjë të shtënë arme. Fakti që ajrin e freskët të barit mund ta ndiej vetëm prej flladit të erës është i tepërt për mua. Nga një dritare shumë e vogël përpiqem të shoh hapësira të pafundme edhe pse e di se është e pamundur. Dëshirat e mia janë ato të gjithë fëmijëve të tjerë: të studio, të luaj, të buzëqesh e të argëtohem. Në fund të fundit çdokush ka të drejtë të jetë i lumtur. Megjithatë këta hekura dhe këto mure të ngushta s’mund ta kufizojnë shpirtin, imagjinatën dhe dëshirat e mia, por dhe të gjithë fëmijëve të tjerë. Çdo herë që shoh yjet në qiell mendoj vetëm të kisha një jetë tjetër.E pra, kjo është jeta ime, ëndërroj të pamundurën dhe jetoj duke pritur për të. Thonë që jeta është e bukur, ndërsa për mua kjo është thjesht një klishe. Jo, jeta është e bukur vetëm kur është e ndërthurur me lirinë, pa të është thjesht një nocion pa kuptim.
Sikur të kisha një jetë tjetër do ta jetoja larg prej këtej, duke bërë gjërat që dua më shumë. Do të vrapoja nga mëngjesi në darkë duke dihatur ajrin e pastër, do të nuhasja aromat e luleve pa u lodhur, do të shikoja lindjen dhe perëndimin e diellit, do të rendja pas fluturave e xixëllonjave, do të kundroja borën e shiun kur binin, pemët ne lulëzim dhe fushat kur të bleronin, do ta shikoja kapolën e plotë të qiellit me yjet dhe hënën. Sikur…sikur vetëm kjo fjalë ekziston për mua, vetëm kjo fjalë më bën të ëndërroj.
Tani nga kjo kullë shpirtndrydhëse dua vetëm të bëhem ajër, të bashkohem me retë duke dalë lehtësisht nga dritarja. Do të shijoja lirinë time dhe do të shëtisja qiellin e pafund si një re…e lirë. Vetëm kaq dua unë dhe askush s’ma jep dot. Vetëm LIRI.

Vepra te ngjashme
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ësht...
Autori: Armando Gega · Lloji: Leter · Tema: Ajo
Vetëm ty të dua...,me dashuri dhe sinqeritet sonte do të shkruaj për ty...,ty që zemrën ma rëmbeve,ty që ma ndryshove jetën time,ty që të dua dhe do të dua për tërë jetën. Ndoshta me këto fjalë nuk dot mjafton që të tregoj se të d...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Hartim · Tema: Jeta ime , e jotja dhe e të tjerëve
-^Kur të të bezdisë arroganca e dikujt duhet të pyesësh veten menjëherë : A është e mundur të mos egzistojnë nëpër botë njerëz arrogantë ? '' Nuk është e mundur , kështu që mos kërko të pamundurën ..! Koha është e kthjellët , ...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Femijeria
Fëmijëria , shpirti im rebel . Fëmijëria është stacioni më i bukur në udhën sa të gjatë por dhe të shkurtër të jetës. Është pranvera e shpirtit, është përjetimi më njerëzor i kësaj bote , të cilën e kujto...
Autori: Endrina Hajdini · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: Botë me probleme
Mos , mos , mos . Mos bëj ashtu , mos bëj kështu ..!Sa keq apo jo ?! Nuk je i lirë të jetosh jetën që t'i e endërron ose të themi më mirë jetën që ti zgjedh për ta ëndërruar . Në jetë egzistojnë vetëm dy gjëra me dëmethënie të ...
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Zgjidhni nje mekat, vendoseni ne njerin nga rrathet e ferrit dhe denimin vendosjani ju.
Ferri, vendi ku të gjithëve i vjen drejtësia që meritojnë për mëkatet që kanë bërë në jetë kur ishin të gjallë. Secili prej nesh, ka bërë një mëkat në jetën e tij, por gjithashtu për secilin prej nesh, një mëkat qëndron mbi të...
Autori: Xhesilda Paja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Nëna ! Vetëm fjala “NËNË” të mbush me një pozitivitet që nuk mund ta shpjegosh. Ka kaq shumë gjëra për të thënë, sa nuk di nga t’ia filloj, por dicka është e sigurtë , nuk ka fjalë që mund ta shprehë mirënjohjen që...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: evropa,shoqeria,shqiptaret
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillim...
Autori: Xheni Miho · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuri midis njerzve
Vijmë në këtë botë te madhe si qenie shumë te vogla. Krejt të paditur, hedhim hapat ngadalë. Buzët fillojnë e flasin fjalët e para që zemra i krijon me dashuri. Shikojm qiellin plotë re duke i quajtur pambuk që rrin në ajër, kupën qiellor...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria e njeriut
Ne vijmë në këtë botë si qenie krejt të lira dhe të pafajshme.Kemi ardhur në jetë pa asnjë zinxhir a prirje,pavarësisht nga feja,raca dhe kombi.Me kalimin e kotës,vetëdija jonë fillon të zhvillohet.Dhe me fillimin e jetës shoqërore,njeri...




Komentet e fundit!

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti:

Emri: Sayda Büyüküstün
Email: ketjonalepri@gmail.com
Komenti: kkkkkkkkkkkkkooooooooooooooott fare po te them 100 here e permende se doje liri.aty ti nuk flet fare se si e perjeton nje vajze adoleshente ngujimin



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com