Data e postimit: 2021-12-02 19:50:38
Lexime: 3261
E bukura dhe e shemtuara
Lloji: Ese filozofike
Tema: E bukura dhe e shemtuara
Autori: Elion Hasa
Shkolla: Ibrahim Muca
Klasa: 11a
Qyteti: librazhd
E-mail: elionhasa36@gmail.com


Cili është përkufizimi i bukurisë? A ekziston një përkufizim i tillë? Apo secili prej nesh ka shpjegimin e tij? Ndoshta një person që unë mendoj se është i bukur, dikush tjetër e konsideron të shëmtuar. Ju mund të gjeni defekte te një person që ndoshta nuk ekzistojnë, ose dikush mund ta konsiderojë veten të shëmtuar pa asnjë arsye.
nëse gjithçka që Zoti krijoi është e bukur, atëherë pse ekziston "e shëmtuara"? Ne mund të mendojmë për të gjitha gjërat që quhen të shëmtuara. Për shembull mund të mendojmë për qytete të caktuara, ndërtesa, makina, rroba dhe objekte të tjera estetike. Ne gjithashtu mund ta quajmë "të shëmtuar", një pikturë, muzikë, fjalë dhe qëndrime, ose disa njerëz mund të duken të shëmtuar. Por pa ndryshim, kjo listë tregon se "e shëmtuara" është në një farë mënyre e lidhur me llojin njerëzor. Ekzistenca e vullnetit të lirë, e cila është karakteristike për njerëzit, shpjegon pse "e shëmtuara" ka të bëjë vetëm me njerëzit. Kjo shëmti rezulton nga veprimet tona të keqdrejtuara dhe të pazhvilluara.

Bukuria është një term abstrakt, çështjet e të cilit lidhen me shijet e njerëzve. Estetika është një fushë e filozofisë që ka si objektiv kryesor konceptin e së bukurës. Në Psikologji dhe Sociologji, "shija" e së bukurës varet nga karakteri psikogjenetik apo social. Koncepti i së bukurës ndikohet nga një kompleks ndjenjash të krijuara nga mjedisi shoqëror dhe psikika individuale. Veçanërisht bukuria në art, letërsi dhe muzikë ndikohet fuqishëm edhe nga edukimi, ideologjia dhe mjedisi shoqëror. Gjatë historisë, kriteret e vlerësimit të bukurisë, përsosmërisë, harmonisë dhe linjave të ngjyrave kanë ndryshuar. Bukuria e vërtetë është, nga natyra, e brishtë dhe unike, si një pikturë në një afresk. Bukuria do të thotë shëndet, thjeshtësi dhe është shumë e rëndësishme të kujtojmë se tiparet tona janë të trashëguara dhe jo të fituara.
Ky term “bukuri”, me një përkufizim të vështirë, ka ndjekur evolucionin e shumë shekujve nën sytë e tij të kritikës. Bukuria është premtimi i lumturisë dhe është gjëja kryesore që ka frymëzuar artistët në mbarë botën. Për shekuj me radhë, bukuria mbetet një kusht ideal në modë. Në ditët e sotme bukuria shpesh përshkruhet si një luks; si diçka pa të cilën njeriu mund të jetojë, por ne nuk mund të heqim dorë realisht nga bukuria. E kundërta është gjithashtu e vërtetë. Pra, është shumë e rëndësishme të vlerësojmë bukurinë në të gjitha degët e jetës: në qëndrim, në mënyrën e të folurit dhe në veshje gjithashtu.

Vepra te ngjashme
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
Autori: ornida · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Bukuria e kalit është ne vrapim Bukuria e lules është ne lulzim Bukuria e borës është në natyr Bukuria e diellit është në ngrohtësi Bukuria e Jon është në dashuri
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: moda,te rinjte,
Moda është një një term I përdorur zakonisht për të përshkruar një stil veshjeje,I cili është mjaft I përhapur në pjesën më të madhe të popullsisë.Një stil veshjeje qëndron popullor zakonisht deri në tre vjet,dhe më pas ne themi se ...
Autori: Ajshe Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Natyra
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjes...
Autori: no.name · Lloji: Analize letrare · Tema: nje dite ne natyre
Shëtitja në natyrë është kënaqësi por edhe me familje të dalësh në piknik të kalosh ditën në një ambient të bukur është mrekulli.Ne për natyrën duhet të kujdesemi shumë ta mbajmë pastër prej mbeturinave.Natyra është një pjesë ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Bukuria femërore
Introduksioni: Bukuria femërore është tema e diskutimit tonë, një temë e gjithnjë pranente dhe intriguese. Ajo shënon një cilësi të veçantë të femrës dhe ndikon në mënyrë të madhe në perceptimin e shoqërisë ndaj saj. Në këtë ...
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, filozofi, rendesia e filozofise
Filozofia na ka pajisur me disa nga idetë më të rëndësishme dhe me më shumë ndikim në histori. Idetë më të rëndësishme në historinë e filozofisë konsiderohen si një pikë kthese në sferën e mendimit. Ideja apo citati tregojnë shumë pa...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Tregim · Tema: Jemi te ndryshem por te barabarte
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve për tani, por do të kthehemi në këtë më vonë. Të gjithë personat janë të barabartë. Kjo duket e qartë për mua. Tani, unë jam i vetëdijshëm...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Big G · Lloji: Ese informuese · Tema: ese, vetmia, frika nga vetmia
Vetmia. Një prej ndjenjave të cilave njeriu u trembet më shumë. Një njeri i vetmuar nuk është vetëm ai që nuk ka asnjë pranë. Dikush mund të jetë i rrethuar nga njerëz, por gjithsesi, mund të ndihet i vetmuar në shpirt, sikur s’mund t’...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: Gabriela Haxhi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Rutina e Perditshme
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, në thelb, janë zgjedhje. Edhe heshtja përballë një situate të rëndë është zgjedhje. Gishti me të cilin mbajmë lapsin, po i njëjti gisht që pë...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shprehu
E sot po e filloj me një shkrim të ri dhe shpresoj se do mund ta gjeni veten në këtë tekst. Mund të ju ket ndodhur ndonjëherë,të përballeni me ndonjë person e të thoni me vete: "unë jam zero në krahasim me atë?"E të mendoni se ai apo ajo...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com