Data e postimit: 2014-03-02 13:35:15
Lexime: 22601
Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Autori: Iva
Shkolla: 9-Vjecare Kuqan
Klasa: 9A
Qyteti: Elbasan
E-mail: Bezhani_iva@yahoo.com


Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe keto prova jane teper te veshtira per tu kaluar vetem.Prandaj jeta na dhuroi nje gje shume te cmuar familjen,prinderit tane.C’do gje qe kam bere mbeshtetja e pare me ka ardhur nga prinderit e mi.Sepse c’do hap qe une kam hedhur,dhe do te hedhne te ardhmen,prinderit e mi gjenden aty prane meje qe nese rrezohem dora e pare qe zgjatet te me ndihmojne eshte dora e nenes dhe babait tim.Jane te vetmit qe nuk do te me braktisin ne kete bote te eger,te mbushur plot padrejtesi.Kjo bote te cilet jemi te destinuar te jetojme,ku do te ndertojme bazat e te ardhmes tone,eshte kthyer ne nje top me gjemba tek e cila duhet te kesh shume kujdes se mos shpohesh.Ja pse ne te gjithe kemi nevoje per mrojtjen e prinderve tane.Une kam nevoje per mrojtjen e tyre sepse ajo mburoje e fuqishme,eshte e vetmja qe mund te me mbroje nga stuhite shkaterruese qe mund te me sjelle fati.Prandaj,ilaci I vetem ne kete bote,streha e vetme ne kete udhetim eshte mbrojtja e prinderve te mi,e cila I reziston cdo vrubulle qe krijon ironia e fatit.Ne fund te fundit sado I rritur qe te jesh per prinderit do te jesh gjithmone I vogel,I cili ka nevoje per mbrojtjen e tyre.Eshte ilaci magjik qe se lejon te keqen.Per keto arsye prinderit e mi jane thesari me I cmuar qe kam ne bote.

Vepra te ngjashme
Autori: erizarta zera · Lloji: Ese vleresuese · Tema: une kam nevoj per mbrojtjen e prindit
ne jete meson te lind ,meson te jetoj dhe gjat gjith jetes time , une kam nevoj te di kuptimin e vertete te jetes. por cdo njeri lind ne nje familje ku aty mesoj te edukohem mesoj te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here me ve ne prove. dhe keto prova jan ...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese informuese · Tema: Si dueht te na ndihmoje familja,shkolla,rrethi shoqeror per tu perballuar me realitetin dhe veshtiresite qe ekzistojne ne te ?!
Jeta!Nje realitet me veshtiresite e medha qe gjnden ne te.Keto veshtiresi te medha qe gjenden ne cdo vend perreth nesh,por nuk eshte dicka e thjeshte,e lehte per tu perballuar.Kjo eshte menyra e te jetuarit.Te jetuarit nepermjet parapergatitjeve te shumta...
Autori: leon lera · Lloji: Ese krahasuese · Tema: marrdheniet
Karakteristika kryesore e fazes se adoleshences eshte kalimi nga femije ne nje te rritur. Papritmas gjithcka filon te ndryshoje pak nga pak dhe keto ndryshime shoqerohen me luhatje humori qe ndihmon shume ne marredhenien me te tjeret. kur permendet fjala ...
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: A.S.P · Lloji: Ese informuese · Tema: Te perballojme veshtiresite ne jete me ndihmen e shkolles,familjes dhe shoqerise.
Edhe realiteti ka veshtiresite i tija.Keto veshtiresi gjenden perreth nesh cdo dite dhe cdo nate.Nuk eshte dicka e lehte per ta perballuar prandaj na duhet ndihme qe te kalojme ate oqean edhe pse nuk dime not,prandaj ekzistojne prinderit te na japin mbesh...
Autori: Armonda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emri me i vequar ne familje.
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre. Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme. K...
Autori: Amanda Sadikllari · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per te gjithe femijet e Botes kudo qe ndodhen, Bota per femijen. Si mund te jete ajo?
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: ANXHELA MAHO · Lloji: Ese argumentuese · Tema: problemet e femijeve ne bote
Prinderit,familja,mjedisi si dje dhe sot e ne te gjithe kohet kane ndryshuar.Ata u japin femijeve dashuri ,kujdes ,mbrojtje.Ne familje femija ritet dhe meson shume norma e vlera .Por a mjaftojne keto?Nje femije e zbulon boten me syte e atyre qe e duan dhe...
Autori: klara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vit...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Loris Mehmeti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Prinderit
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe prane familjes se tij. Familja eshte ajo qe na mbeshtet gjithmone ne kete udhetim te gjate qe na pret. Udhetimi me i gjate eshte jeta,nje loje sfiduese e vi...
Autori: dela ahmetaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: rreth prinderve
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na...




Komentet e fundit!

Emri: kati
Email: kati@yaho.com
Komenti:

Emri: enkelejd
Email: enkelejd@yaho.com
Komenti: u shprehe shume bukur . pershendes te dashuren time megin dhe e puth fort.jam shum fatlum qe e kam dhe nuk do ta le kurre.

Emri: megi
Email: megi@yaho.com
Komenti: nuk di çfare te them ti i ke thene te gjitha.

Emri: megi
Email: megi@yaho.com
Komenti: nuk di çfare te them ti i ke thene te gjitha.

Emri: marinela
Email: marinela@yahoo.com
Komenti: eshte shume e verete gjithçka qe ke shkruar te vleresoj shume dhe mendoj se ti do te behesh nje dite dikushi ne jete . me preken pa mase fjalet e tua . nuk kam lexuar kurre nje ese te tille dhe shfrytezoje ne maksimum talentin qe ke.

Emri: sindi
Email: sindi@gmail.com
Komenti:

Emri: lalalala
Email: lalala@yahoo.com
Komenti:

Emri: redi rediana
Email: rediana123@hotmail.com
Komenti: jo shum e bukur por megjithate e mire ne pergjithesi

Emri: emireldaa
Email: emy@hotmail.com
Komenti: sh.bkr gjithcka qe k.i.s.h.e s.h.k.r.u.a.j.t.u.r eshte e vertete!!!

Emri: mia
Email: mia@gmail.com
Komenti: super


Emri: IVA
Email: Bezhani_iva@yahoo.com
Komenti: Ju falenderoj shum per komentet tuaja edhe per ato te mirat edhe per ato te keqijat por ju lutem shume jini te qyteteruar dhe mos perdorni fjalor banal.

Emri: DanielFrr
Email: danielfrrokaj@yahoo.com
Komenti: He mo ja qr se ne Internet e ka marre.. Poete thone, edhe une kete detyre kam tani dhe e gjeta ne internet dhe ne faqe te tjera

Emri: ema
Email: ema@yahoo.com
Komenti: Je 1 me emocionoi shum.besoj qe do behesh poete

Emri: andi
Email: andishkoza1@gmail.com
Komenti: Bukur

Emri: nardi
Email: nuri72@live.com
Komenti: shume e bukur

Emri: vetem e jotja
Email: ilda23@gmail.com
Komenti: mua me pelqen me te vertet shum nuk e di por komentet negative mua nuk me pelqejn por ti bravo shkrimtare mendoj qe do behesh respekte nga un

Emri: linda
Email: linda@gmail.com
Komenti: shum shum bukur! bravoooo

Emri: ervin
Email: ervindoda@yahoo.com
Komenti: jo gjdo njeri lind ne familje sepseka familje qe e lindin nje fenmi por ata nk e marrin dhe len ne jetimore

Emri: eljo
Email: ana.ana@2fieri.com
Komenti: /

Emri: steisi
Email: steisi@me.com
Komenti: shum shum bukur je vertet shum e talentuar mendoj se do te behesh nje shkrimtare e zonja nje dite


Emri: albina
Email: albina@me.com
Komenti: te lumte kjo eshte eseja me e bukur qe kam lexuar e mora per detyrat dhe mora 10

Emri: Enida
Email: Enida@yahoo.com
Komenti: Shuuuuuuuuuuum e bukur eshte naajs je nona

Emri: eni
Email: alidara@yahoo.com
Komenti: sh bukur ^_^

Emri: giovanni
Email: giovvani@me.com
Komenti: je nje shkrimtare e vertete dhe per komentet e keqija mos e caj koken fare

Emri: giovanni
Email: giovvani@me.com
Komenti: je nje shkrimtare e vertete dhe per komentet e keqija mos e caj koken fare

Emri: alkida
Email: kidavogel@outlook.com
Komenti: Shum e bukur bravo

Emri: Gzhgc
Email: Edxid@live.com
Komenti: Hhaaaaaa

Emri: skam
Email: kartal@gmail.com
Komenti: nk m plq fare kjo eseja je nj shkrimtare koti IVAAA TE TRAPE

Emri: amles
Email: emagashi123@hotmail.com
Komenti:

Emri: Ana
Email: anakothi@yahoo.com
Komenti: Sh. sh. bukur


Emri: shkot
Email: shkotshkot@gmail.com
Komenti: Shume bukur

Emri: alessio
Email: aliessioserjani@gmail.com
Komenti: Shum kot.pse duhet ta nisje ne fillim me jeten. Cfare te ka bere jeta ty.apo jeta ka fjet me babin tat

Emri: blendi
Email: asri@yahoo.com
Komenti: ishte me shume dashuri bravoo per mua ,po te behej nje festival [per ese ju do te fitonit

Emri: eje
Email: ase@yahoo.com
Komenti: pjea e fundit sh.bukur me bete te qaj

Emri: sonia
Email: serena.s@gmail.com
Komenti: Dashuria e prinderve nuk duhet te shteroje kurr.Te lumte.

Emri: Elis
Email: Elis_is@yahoo.com
Komenti: Shum bukur :*

Emri: Niki
Email: Remina.kambo@yahoo.com
Komenti: Shume bukur bravo

Emri: un dhe ti
Email: aicuni526@yahoo.com
Komenti: :

Emri: Une
Email: Unedheune@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur te lumte .

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti:


Emri: viktoria
Email: lepurushi1111@hotmail.com
Komenti: ju lutem mund te e ndihmoni me nje ese me teme jeta ne qytet apo ne fshat plzzzzzz

Emri: enisa
Email: edisa@yahoo.com
Komenti: po shume vertet por nuk me plq shum



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com