Data e postimit: 2020-11-08 16:38:51
Lexime: 6201
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Autori: Arlinda Beqo
Shkolla: Hasan Koci
Klasa: 8A
Qyteti: Durres
E-mail: arlindabeqo2@gmail.com


Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 2007.Jam lindur dhe jam rritur ne nje qytet bregdetar me nje klime mesatare.Jam femije i vetem dhe i shume kerkuar nga te gjithe dhe ja pse te gjithe kane pasur syte nga mua.Si trashgimtarja me e madhe.Une kam patur shume momente te bukura ne femijerin time,por edhe te keqia si cdo person tjeter dhe ja pse nuk mund t'i vecoj dot.Por mund te zgjedh disa prej tyre si:Ditelindja ime e 10.Sapo kishte hyre muaji gusht.Ishte nje dite me diell dhe e nxehte.Pikerisht ate dite para 10 vitesh familja ime u bekua me nje femije.Ate dite te gjithe ishin te zene me pergatitjen e ditelindjes time te 10.Une kisha ftuar miqte e mi disa dite perpara.U mblodhem ne shtepine time dhe ja kaluam shume me lojera,argetime,kenge dhe kercime.Pasi mbaruam nga ora qe une kisha lindur u mblodhem ne lokal.Ishte nje suprize shume e bukur per mua.Ajo ishte ditelindja me e bukur per mua.Nje moment tjeter eshte:"Udhetimi per ne fshat"Nje moment tjeter shume i bukur per mua.Ishte hera e pare qe shkoja ne fshat te te afermit e mamit tim.Nga fundi i gushtit ne udhetuam nga Durresi per ne Korce.Rruge e gjate por shume e bukur.Kam takuar shume njerez qe nuk i njihja dhe kam shikuar bukurite natyrore.Kam luajtur me miqte e rinj dhe kushurinjte e mi te larget.Kam kaluar javen me te bukur jashte qytetit tim.Pikerisht te vendlindja e mamit tim.Nje nga momentet tjeter ka qene ardhja ne jete e pasardhesit ne familje.Ne vitin 2015 mami im ishte shtatezane.Ishte nje dite me diell.Une isha vetem 8 vjece kur ddegjoj mamin te bertiste.Me vrap lajmeroj babin dhe shkojme ne spital.Mendova se vellait tim do i ndodhte dicka dhe po qaja shume.Kur vajtem ne spital pas 10 minutash doktori me mori ne nje dhome ku mbante ere ilac dhe mami im ishte e shtrine ne krevat.Vajta perqafova mamin kur vjen nje karroce kur brenda ndodhej vellai im.Me ne fund gezimi ishte shume i madh pasi si cdo familje tjeter shqiptare edhe familja ime e ka kete zakon:Djali pasardhesi i familjes.Per mua ishte hera e pare qe shikoja nje qenie shume te vogel qe ndodhej ne krahet e mi.Ishte pikerisht vellai im i vogel.Ajo dite ishte nje ndryshim total per mua.Nga nje femije i vetem ne familje ne nje vajze me nje vella te vogel.Qe ate dite kane kaluar plotesisht 5 vite dhe une akoma kujdesem per vellain tim 5 vjecar.Me besoni eshte nje mrekulli nga zoti.

Vepra te ngjashme
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: ENDRRAT
Te gjithe kane endrra ne ditet e sotme .Disa enderrojne te bejne nje ushetim apo te kene nje kompjuter,endrra te cilat nje dite do te behen realitet me pak mund e perpekje.Endrra ime eshte shume e vecante dhe e bukur njekohesisht.Per disa persona mund te ...
Autori: Anonimi · Lloji: Analize letrare · Tema: ndihme nga shoku
Ishte dite e merkure.Sapo kisha mbaruar detyrat dhe kisha dale per te luajtur me mikeshen time. Zhvilluam shume lojera te ndyshme por pas pak topi na rra nga ana tjeter e murit ku po luanim. Une kembengula qe ta merrja. me shume kujdes kalova nga ana tjet...
Autori: anonim · Lloji: Tregime erotike · Tema: Me shoqen time
Isha nje dite une vetem ne shtepi. Nuk kisha cfare te beja dhe vetem rrija kot ne kompjuter.Dhe ne ate momonet hap nje adres brazzers.com.Duke pare S*x me shkoi edhe mu mendja per te bere s*x. Meqe isha vetem ne shtepi mora ne telefon nje shoqen time qe e...
Autori: Tedi Totojani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjyshja
E kam titulluar kete ese “E paharruar”, sepse ne te do te tregoj per nje person te tille. Ndoshta nuk e kam njohur shume, por edhe ato pak kohe qe e kam njohur kane vlejtur shume per mua. Çdokush ka nje person shume te dashur jashte familje...
Autori: lorina karemani · Lloji: Poezi personale · Tema: babi
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pas nuk la vetem forcen ai me la edhe mua pastaj familja, per te me bere te lumtur filluan te me rotullohen ne te kater anet nuk me mendonin mua fare ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: esmi · Lloji: Tregime dashurie · Tema: nje dite nga shoqja
Nje dite e kisha lene te vija nga shoqja per te bere nje projekt. U bera gati dhe u nisa. Ne shtepi ndodhej vetem ajo dhe vellai i saj. Pasi punuam rreth 20 min. ate e telefonoi dikush dhe iu desh qe te dilte, por me tha se mund te rrija sa te mbaroja pro...
Autori: Siri · Lloji: Pershkrim · Tema: XXXidk
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga shtrati dhe hengra buk.Dielli sapo kishte lindur Me manim dhe babian shkuam ne panair.Aty kishte shume persona te panjohur por papritur takova shokun tim ...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: leona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
U zgjova heret ne mengjes dhe shikova oren,isha bere vone per ne shkolle.Cdo gje filloi keq.Per pak sa su rrezova rruges duke vrapuar,kisha fat qe mberrita pothuajse 1 minute para se te fillonte mesimi.Me vone me veshtiresi pergatita mesimin per lenden tj...
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...




Komentet e fundit!

Emri: Bad Lil
Email: badlil@gmail.com
Komenti: Super



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com