Data e postimit: 2015-03-12 17:52:30
Lexime: 94845
"Prinderit"
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Emri me i vequar ne familje.
Autori: Armonda
Shkolla: "Emin Duraku"Dragobil
Klasa: 8
Qyteti: Malishev
E-mail: armonda-monda@outlook.com


Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te veshtira per te miren ton,por disa nuk ua din vleren atyre.
Ata japin nje kontribut shume te madh qe ne te kemi nje jet me te mir ,me te miren e mundshme.
Kur nuk i kemi ata ndihemi si te padukshem,pasi qe jan prinderit ata te cilet na bejn te dukemi me mir ,ata madje sakrifikohen per femijen e tyre ,por edhe ne duhet te veprojm njejt ,ata jan emri me i vequar ne familje.
Disa nuk kan prinder dhe nuk mund te marrin keshillat e tyre ,ata deshirojn qe te pakten nje her te ken nje keshill nga ta ,kurse ata qe i kan i kundershtojn ata .
Jata pa ta nuk ka kuptim,jan prinderit ata qe e bejn jeten ton me me shum kuptim,kur i kemi ata kemi nje arsye per te jetuar.Mbeshtetja e tyre kalon qdo kufi ,qdo sfid mund te perballohet me mbeshtetjen e tyre.
Dashuria e prinderve vlen me shum se qdo gje tjeter ,kur e ke dashurin e tyre duket se e ke dashurin e ter botes.
Jeta pa ta esht si toka pa bim ,si bota pa njeri ,tamnam si nje shkretetir .Ata jan si dielli qe lind qdo mengjes dhe si hena qe ben drit ne mes te nates .
E vetmja breng e tyre esht gjendja e femijes . Edhe nese ke pasurin e gjith botes nuk je asgje ,pasuria jote jan prinderit e tu.Nese nik i ke ata do ndihesh si i varfer,pasi qe ata jan gjeja me e vlershme qe mund te ket nje njeri.
Ai qe ia din vleren prinderve te vet zoteron me shum se ai qe esht i pasur dhe kundrershton prindrit e vet.Ti duhet te besh ata krenar duke ndjekur nje rrug te drejt nga e cila nuk do te pendohesh .
Nese prinderit e tu jan krenar me ty ,shperblimi i vetem eshte shpinden mos me ia kthy .
"Prinderit" gjeja me e vlershme per qdo njeri

Vepra te ngjashme
Autori: Artiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ~ Prinderit - modeli me i mire qe dua te ndjek ne jete ~
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te miren. Jane ato persona qe te mbeshtesin ne rrugen qe ti zgjedh. Vetem ato na keshillojne ne rrugen e drejt dhe asnjehere nuk na mendojne te keqen tone. ...
Autori: dela ahmetaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: rreth prinderve
Prinderit jane mbeshtetja me e madhe e femijeve.Ata i mbeshtesin femijet e tyre sepse duan qe te marrin vendime te duhura ne jete.Mbeshtetja e prinderit i duhet cdo femije.Prinderit jane dy njerez qe nuk i shprehin problemet ne syte tane,nuk duan qe te na...
Autori: elda mustafa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: nëna
nëna. "Ështe gjeja me e vlershme per, mua po se ashtu edhe per te tjeret Sepse ajo kujdeset per ne shum na meson na edukon Ajoo esht gjeja me e vlershme per mu kur nje dit Edhe ne do te behemi prinder si pindrit tan dhe Ne duhet ti edukujm femij...
Autori: Iva · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Une Kam Nevoje Per Mbrojtjen e Prinderve
Ne jete njeriu meson te lind,meson te jetoje dhe gjate gjithe jetes se tij,ai ka nevoje te dije kuptimin e vertete te jetes.Por c’do njeri lind ne nje familje,ku aty meson te edukohet,meson te eci ne rruget e jetes,qe shpesh here na ve ne prove.Dhe ket...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi dashurie · Tema: PRINDERIT E MI
DASHURIA QE KAM PER PRINDERIT ESHTE SHUM DASHURI E ZJARRT ATA JAN JETA IME TA BEJN QDO GJE PER MUA PO ASHTU EDHE UNE BEJ PER ATA ATA ME MESUAN QDO GJE ATA ME TREGUAN PER GJERA TE MIRA DHE TE KEQIJA ATA ME KESHILLUAN TE MOS TE SHKOJ NGA RRUGA E KEQE TE MOS...
Autori: lirigzona bunjaku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: I dua prinderit
DASHURIA QE KAM PER PRINDERIT ESHTE SHUM DASHURI E ZJARRT ATA JAN JETA IME TA BEJN QDO GJE PER MUA PO ASHTU EDHE UNE BEJ PER ATA ATA ME MESUAN QDO GJE ATA ME TREGUAN PER GJERA TE MIRA DHE TE KEQIJA ATA ME KESHILLUAN TE MOS TE SHKOJ NGA RRUGA E KEQE TE MOS...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kujdesi per prinderit e moshuar-3 Sugjerime
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere." Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdese...
Autori: odeta klosi · Lloji: Ese filozofike · Tema: prinderit
njeriu mesoi te linde dhe te jetoje. por njerezit qe e priten ne lindje ishin prinderit .te gjithe mbeshtetjen e pare e gjeni tek prinderit sepse jane te vetmit persona ku gjen mbeshtje .prinderit jane gjeja me e bukur qe zoti na e dha .femija pa prinder ...
Autori: erza zejnullahu · Lloji: Thenie · Tema: thenje per jeten
Thenjet jane pjes e jetes sone,ato na kshillojn ,na mesojn te ecim ne nje rrug me te drejt . Shum her ndodh kur permes tyre e gjejm dhe vetveten....psh..1. kur numroj gjerat me te vlershme ne jet NENEN TIME numroj dy her..2. njeriu i mir eshte kur gabon k...
Autori: ansi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: njeriu im i preferuar
cdo mengjes ngrihem dhe shikoj ate ne youtobe.cdo mengjes mendoj per te.syte e zinj qerpiket e gjate floket si mendafsh fytyra e saj engjellore te ben te dashrohesh me shume me te e ardhuroj.e dua pa mase.ajo esht engjelli i jetes time.nuk e kuptoj si mun...
Autori: alesia · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: pse jemi ndryshe
po te pyesesh nje njeri te varfer per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet kam nevoj per ushqim po te pyesesh nje njeri te vetmuar per ca ke me shum nevoj ai do te pergjigjet /kam nevoj per disa shoke qe te me duan nese do te pyesni dike qe ka ft...




Komentet e fundit!

Emri: BJORDI
Email: bjordi.bici@gmail.com
Komenti: SHUM BUKUR FLM SJUM MORA 10❤️😍👑🇦🇱

Emri: Miu
Email: Kika@live.com
Komenti: Te lumshin kembet

Emri: Kika
Email: Kika@live.com
Komenti: Flm shume.

Emri: Kika
Email: Kika@live.com
Komenti: Flm shume.

Emri: senide
Email: senide@edines.com
Komenti: bravoo

Emri: senide
Email: senide@edines.com
Komenti: Ke dhene nje nje fjalim shume te bukur !Te lumte1

Emri: megi
Email: alsikurajbr@gmail.com
Komenti:

Emri: megi
Email: alsikurajbr@gmail.com
Komenti:

Emri: megi
Email: alsikurajbr@gmail.com
Komenti:

Emri: megi
Email: alsikurajbr@gmail.com
Komenti:


Emri: megi
Email: alsikurajbr@gmail.com
Komenti:

Emri: megi
Email: alsikurajbr@gmail.com
Komenti:

Emri: megi
Email: alsikurajbr@gmail.com
Komenti:

Emri: megi
Email: alsikurajbr@gmail.com
Komenti:

Emri: ersi
Email: hbghjghj@live.com
Komenti: bukur

Emri: ANIBOSS
Email: shpendikurti1@gmail.com
Komenti: mORA 10+ NGA KJO

Emri: Leona
Email: princessleona@gmail.com
Komenti: Bukur !!

Emri: Anna
Email: Annagreen@gmail.com
Komenti: 💙💙💙💙💙💙💙❤❤❤❤❤❤❤ greetings from London love u so much

Emri: Anna
Email: Annagreen@gmail.com
Komenti: Cool

Emri: bahrie
Email: bahriaaa@hotmail.com
Komenti: shume bukur


Emri: Tinahah
Email: Hahahahaha@hotmail.com
Komenti: Shumë bukur eshte kjo faqe .

Emri: alban
Email: alban@hotmail.com
Komenti: bravoooo

Emri: eha
Email: ehaaaaa@gmail.com
Komenti: kot fareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!

Emri: soniii
Email: sonii@gmail.com
Komenti: Shuuumm bkr e ke be flm shuuumm me ka ndihmuar ne gjuh shqipe

Emri: pretty
Email: pretty@hotmail.com
Komenti: soo sex

Emri: bardhi
Email: bardhi.rrahmani@hotmail.com
Komenti: Shumeeeeeeeeeee falimindelit me ke ndihmuar shume nuk po dija se cfare te shkruaja.Mora 10 ne Gjuhe Shqipe.E ke bere shume te bukur.THANK YOU!!!

Emri: DoraE
Email: De @hotmail.com
Komenti: Moraaaaaaaaaaaassaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 10 sa qejf flm shume bukur

Emri: arbesa
Email: besa.gashi12@hotmail.com
Komenti: Shum ee mir ☺

Emri: anika
Email: anika.mulleti@hotmail.com
Komenti: shum e bkr kjo eseja. mora 10 n gjuh . sh flm

Emri: lina
Email: lina@gmail.com
Komenti: shme bukur


Emri: kika
Email: kika@live.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com