Data e postimit: 2012-07-10 06:54:50
Lexime: 6619
Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan
Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak here nuk qe i mjaftueshem. Ndonjehere te dielen zonjat e shtepive zienin pak mish, zakonisht ne raste festash. Nje pasdite gushti, zonjat ndodheshin ne shtepi ndersa femijet kishin dale te luanin ne fushen e zbardhur nga pluhuri. Papritur aty kalon nje karroce dhe zonjes se re e cila e drejtonte i bene pershtypje femijet. Ndali karrocen dhe rendi me vrap drejt femijeve, ngriti me te voglin prej tyre dhe e puthi ne faqet e zhuritura nga pluhuri e vapa. Qe prej asaj dite filloi te kalonte me shpesh duke u dhuruar femijeve dhurata e embelsira. Nje mengjes, familja de Hubjere shkon te familja e Tuvakeve per tu propozuar qe te biresonin femijen e tyre me te vogel. Tuvaket pasi degjuan propozimin, u indinjuan dhe e refuzuan. Atehere gruaja e re filloi te qaje, por nuk i humbi shpresat dhe vendosi te shkoje te familja e Valineve. Valinet nuk pranuan fillimisht, por pasi degjuan shperblimin dhe pensionet mujore vendosen qe ta jepnin femijen per biresim. Pas veprimit te Valineve marredheniet midis dy familjeve u ftohen. Pas njezete vjetesh Sharli qe mjaftueshem i rritur. Ate dite shfaqet nje karroce nga ku del nje zoteri i veshur mire dhe nje zonje e vjeter. Zoteria futet ne shtepine e Valineve dhe takon te atin me te emen. Ata u entuziasmuan dhe shperthyen ne lote gezimi. Sharli vuri re skenen dhe nje mbremje ne darke ai qortoi prinderit per veprimin e tyre e i ofendoi ata. Prinderit e befasuar shperthyen ne lote. Sharli u largua nga shtepia, duke lene vetem prinderit dhe motren. Ndersa tek familja tjeter gezohej per ardhjen e Zhanit.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: ifshehur · Lloji: Analize letrare · Tema: vendi im
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: paola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: familja
familja gjeja me e shtrenjte per te gjithe ,cdo femije duhet te ket perkrahjen e familjes .familja eshte gjithcka ,ajo na gjendet pran sa here qe kemi nevoj apo jemi ne nje problem .familja eshte vendi ku cdo gje duket bukur ,por te jesh pjese e nje famil...
Autori: Silec · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femijet
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam rritur aq sa duhet per te kuptuar prinderit aq mire. Une gjithsesi e kuptoj mire rendesine e tyre ne jeten time ashtu sic ne jeten e gjithsecilit. Sot po...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: bleona.thaqi · Lloji: Ese informuese · Tema: faamilja
familja eshte proces i vecante ne familje lulezon bukuria,dashuria,dhe gezimi i nje familje.femijet e faliminderon allahun qe erdhe ne kete bote,dhe qe shikuan kete bote kaq te madhe.!te gjithet familje kur femija e pare lind gtezohen me se shumti,ate f...
Autori: lone · Lloji: Tekst vleresues · Tema: Familja
Familje do të thotë të mos jesh kurrë i vetmuar . Shtepia ime eshte aty ku eshte familja ime , familja eshte trungu femijet dhe lulet . Edhe nese shkon do mbetesh gjithmon pjese e familjes tende.




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com