Data e postimit: 2018-01-27 21:05:44
Lexime: 14601
lamtumire guacka ime
Lloji: Ese informuese
Tema: permbajtja
Autori: Franci lasku
Shkolla: Naim Frasheri
Klasa: 7a
Qyteti: tirane
E-mail: franc.franci62@yahoo.com


Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje guacke,ne bregdet,e cila fliste.Guacka kishte qene femije si kto,por prinderit e kishin braktisur dhe kishin lene jetimore.Dita dites gjendja perkeqesohej ne jetimore duke u rrembyer femije.ajo u afrua afer bregdetit duke menduar per familjen e saj,kur nje peshk qe fliste I ofroi ti bashkohej botes nenujore,qe prej asaj dite ajo ishte kthyer ne nje guacke.Guacka I ndihmoi femijet edhe ne shkolle por dhe me problemin qe ata kishin ne familje.Ata u bashkuan por guacka ngeli perseri vetem .Vajza mendoi se dhe guacka duhet te kishte nje familje ajo I propozoi nje cifti pleqsh qe I kishte komshinj atyre I kishte vdekur vajza ,prandaj nuk u vonuan per te thene po.Guacka u kthye ne nje vajze shume te bukur dhe te gjithe jetuan te lumtur ne ate kohe.

Vepra te ngjashme
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Marina Reverte · Lloji: Hartim · Tema: Endrra qe u be realitet
Nje here e nje kohe ne nje shtepi e cila gjendej ne mes te nje fushe te gjelbert jetonte nje vajze e vetme 13 vjecare.Ajo nuk kishte familje.Prinderit dhe motra i kishin vdekur ne nje aksident tragjik. Pas vdekjes se tyre ajo kishte qendruar ne ate shtep...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: Elisa Kastrioti · Lloji: Tregim · Tema: Braktisja
Një herë një vajzë e quajtur Arta ishte braktisur të cilën e kishte larguar babai nga shtëpia,atë e largoi babai nga shtëpia që ku ishte e vogël sepse nuk dëshironte që fëmijën ta ketë vajzë por djalë. Babai i Artës i kishte thënë n...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Analize letrare · Tema: Princesha dhe ylli qe ra nga qielli
Shumë shumë kohe me pare ishte nje mbreteri me nje mbret dhe nje mbretereshe.Pas disa vitesh mbreteresha lindi nje femije dhe ata ja vuan emrin marina.marina u rrit dhe u be nje princeshe e perkryer e bukur dhe e shkathet por marina nuk kishte dale ndon...
Autori: Kasandra · Lloji: Tregime per femije · Tema: Nje dite pranverore
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj.Rruges pergjate parkut ajo pa nje zoge te lenduar te kemba.Zogu kishte rene nga foleja e tij dhe kishte vrare kemben.Mira e pa menjehere dhe e mori menjeh...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: MARSELA SINA · Lloji: Tregime per femije · Tema: FAMILJA
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE FAMIJLE ,POR KISHTE 2 SHOKE TE CILET I DONTE SHUME.SHOKU I 1:EMANUEL DHE SHOKU I 2:ADI.KY FEMIJA QUHESH LINDI ISHTE NJE FEMIJE I URTE ,SHKONTE NE SHKOLLE,...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...




Komentet e fundit!

Emri: Melisa
Email: Melisa@gmail.come
Komenti: kot

Emri: mire
Email: mire@gmail.com
Komenti: shume i bukur eshte libri...

Emri: Kleo
Email: kleantbajraktari2@gmail.com
Komenti: A keni mesuar gjuhe shqipe

Emri: Melisa
Email: melisa@gmail.com
Komenti: ME PELQEU SHUME KJO PERMBAJTJE POR RADHES TEJTER ME KUJDES ME MENYREN SE SI PERNDORNI SHKRIMIN SEPSE KA SHUME RENDESI.. KY ESHTE NJE LIBER SHUME I BUKUR SEPS E KAM LEXUAR EDHE VETE

Emri: Melisa
Email: melisa@gmalil.come
Komenti: Eshte nje liber shume i bukur dhe gjithashtu nje liber gje sjelle gjithe ato kuptime te bukura. Por rradhes tjeter pak me kujdes per shkrimin por gjithsesi me pelqeu shumee

Emri: Bebe rexha
Email: beberexha@yahoo.comm
Komenti: Ishte shume e bukur. bravo ju lumte shkruani edhe pjese te tjera te kesaj .Po titulli ilibrit orgjinal keshtu eshte dhe sa kushton ju lutem ktheni pergjigje shpejt.

Emri: Se mbaj mend
Email: sembajmend@yahoo.com
Komenti: Eeepo nuk ishte kushedi se cfare me ate te parin.Po ju nuk ditkeni te shkruani gjithe ato gabime.is boring.nese me lejoni me duhet te shkoj te vjell.hahaha

Emri: qamili
Email: bujarqamili@hotmail.com
Komenti: shum i bukur libri dhe permbledhja bravo

Emri: nuk e di
Email: nukedi@gmail.com
Komenti: a mundet dikush te me thoje se cilet jane persoazhet e ketij librit ?

Emri: sdi
Email: sdi@yahoo.com
Komenti: mua me pelqeujashtmase ky liber


Emri: sdi
Email: sdi@yahoo.com
Komenti: mua me pelqeujashtmase ky liber

Emri: Sekret
Email: sekret@yahoo.com
Komenti: mua me ka pelqyer shume ky liber qe nga titulli qe ishte kaq terheqes

Emri: RENIS
Email: renisalliu05@gmail.com
Komenti: ESHTE NJE LIBER FANTASTIK DHE MJAFT I BUKUR, E KAM LEXYAR DHE ME KA LENE MBRESA

Emri: Matilda
Email: matilda@live.com
Komenti: Une e kam lexuar edhe me pare kete liber dhe me ka lene shume mbresa.Do ia u rekomandoja te gjitheve kete liber.

Emri: kiara
Email: kiara@gmail.com
Komenti: ky eshte vertete nje liber shume i bukur une e kam lexuar me pare dhe me ka pelqyer shume ka nje teks fantastike e ke permledhur shume bukur

Emri: Ska shume rendesi
Email: skashumerendesi@yahoo.com
Komenti: Mund te them qe eshte e bukur por KUJDES gabimet drejtshkrimore dhe duhet rregulluar. Une aktualisht jam ne klase te gjashte te Naim Frasheri. Faleminderit per kohen tuaj dhe KEPP UP GOOD WORK bro!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com