Data e postimit: 2012-07-10 06:59:43
Lexime: 10317
Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan
Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbriti nje grua fisnike dhe e pasur. Ajo filloi te luante dhe defrehej me femijet si te ishte vete nje e tille. Karroca fisnike shfaqej cdo dite dhe gruaja gjithashtu. Ajo i falte femijeve dashurine e saj, por jo vetem. Cdo dite i mbushte me karamele dhe embelsira.
Familja de Hybjer, gruaja fisnike dhe burri i saj, vendosen te adoptonin Sharlin, vocerrakun e Tuvakeve. Nese Sharli do te behej djali i tyre, atehere ai fitonte trashegimine ndersa prinderit aktual do te merrnin nje page mujore prej njeqind franga, por ata nuk mund te pranonin te shisnin djalin e tyre. Zonja de Hubjer u largua e zhgenjyer, por ne pragun e portes pa vocerrakun e Vanileve.
Ajo kerkonte me cdo kusht te biresonte nje femije, dhe kete here kerkonte ate te Vanileve, te cilet ishin lakmitare. Ndryshe nga Tuvaket ata pranuan t’ua jepnin djalin de Hybjereve, madje kerkuan edhe me teper. Vanilet u treguan mendjelehte dhe lakmitar dhe per kete arsye Tuvaket i perbuznin. Marredheniet e dy familjeve u prishen. Sharli u rrit dhe pas njezete vjetesh ne pragun e deres u shfaq perseri nje karroce fisnike prej te ciles zbriti nje djale i pashem, i veshur mire, i cii shoqerohej nga nje grua e moshuar. Ishte Zhani, djali i Vanileve. Ai krenohej dhe llastohej ne rrobat e tij te reja dhe luksoze, ndersa Sharli e veshtronte xheloz dhe i mbushur me urrejtje. Nuk ndihej krenar per jeten qe bente, apo per vendimet qe kishte marre familja e tij, do te kishte preferuar te vdiste dhe kete ua tha qarte prinderve te tij. Nuk mund te qendronte me aty, ku ndihej i poshteruar, ndaj u largua, per te mos u kthyer me kurre.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: ifshehur · Lloji: Analize letrare · Tema: vendi im
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Jo cdo gje eshte INTERES! Ekziston edhe DASHURIA!
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne klasa te ndryshme.Djali e donte shume vajzen dhe ishte i gatshem te bente gjithcka per dashurine qe ndjente per vajzen.Vajza ishte shume e pasur por djali...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Kjara hoxha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkrimi i Ema Bovari
Nje nga personazhet letrar qe me ka lene me shume mbresa eshte Ema Bovari.Me ka bere pershtypje se ne kohen e saj ishte nje nder vajzat theu tabu,dhe u perfol gjate ne menyren e te te jetuarit. Ema Bovari ishte nje vajze shume e bukur.Syte I kishte te...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: ismail kadare · Lloji: Tregim · Tema: Permbajtja
Perballe njera-tjetres jane dy familje qe jetojne ne rrafshin e dukagjinit,ne pjesen veriore te shqiperise.Ne ate kohe mbizoteronte ligji I kanunit dhe familjeve berishajve ishte vrare djali I tyre nga familja kryeqyqeve dhe sipas ligjitte kanunit kerkoh...
Autori: megi hasrama · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pasqyrat
para pasqyres mund te shohesh ghithcka qe ti deshiron ne jet te jeteve.nje pasqyr e thjesht ti shikon shembellimin tend ndersa pasqyra magjike ti shikon ate qe te mungon.psh.rejsi nje djal 8 vjecar e kishte humbur familjen gjate luftes ne kosov dhe kish m...




Komentet e fundit!

Emri: arlinda
Email: vera_kolgeci@hotmail.com
Komenti: Mua me ka pelqyer shum ky tregim oh sa komm kesh e sa kom kajt per ketee tregim

Emri: arlinda
Email: vera_kolgeci@hotmail.com
Komenti: Mua me ka pelqyer shum ky tregim oh sa komm kesh e sa kom kajt per ketee tregim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com