Data e postimit: 2012-07-10 04:41:14
Lexime: 8581
Permbledhja e tregimit “Ne fshat” te Gi De Mopasanit
Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Erimelda Karaj
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin edhe Valinet qe banonin ne shtepizen tjeter. Te gjithe sa ishin e nxirrnin me mundim supen me patate ne ajer te paster. Nje mbasdite gushti, nje karroce ndaloi perpara dy shtepive. Nje grua e re u hodh nga karroca e i drejtua drejt femijeve, mori njerin prej familjes se Tuvakeve dhe e puthi. Ajo u kthye javen e ardhshme dhe e mbushi femijen topolak me karamele, ndersa burri i saj e priste ne karroce. Zoterinjte quheshin De Hubjere. Ne mengjes sapo mberriten, burri dhe gruaja qytetare zbriten nga karroca dhe hyne ne shtepine e fshatarit. Filluan ti shpjegonin arsyen pse kishin ardhur. Ata kundershtonin t’ia jepnin femijen e tyre duke refuzuar parate qe do ti jepnin zoterinjte. Fshatarja i largoi zoterinjte nga shtepia e saj.
Zonja Hubjere e merzitur pa djalin tjeter dhe shkoi menjehere tek shtepia e tij. Shkuan atje dhe i gjeten duke ngrene. Ia bene propozimin, por ne fillim ata nuk pranuan. Kur znj. Hubjere i propozoi pagen mujore prej njeqind e njezete franga, fshatari e fshatarja pranuan ta benin kete gje me noter. Fshataret nuk i kishin punet mire me komshinjte sepse per to ajo qe bene ishte nje veprim i felliqur e i korruptuar. Keshtu Shorli filloi te ndihej superior. Me vone djali i madh i Tuvakeve shkoi ushtar ndersa Shorli mbeti vetem me te atin plak. Kishin kaluar njezet vjet kur nje zoteri i ri hyri ne shtepine e Vonineve. Nena plake ishte duke lare rrobat. Ne fillim ato nuk po e njihnin djalin e tij. Me pas e nxorren per te takuar priftin e mesuesin. Aty lindi nje diskutim mes tyre sepse ai filloi ti qortonte ata per djalin e shitur. Nena filloi te shqetesohej duke qare. Ai nuk mundi me te fliste. Kur vendosi te ikte prej andej hapi porten degjoi festen qe po behej per djalin e kthyer te Vonineve. Shorli aty filloi te ofendonte prinderit dhe u zhduk ne erresire.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: ifshehur · Lloji: Analize letrare · Tema: vendi im
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Dorentina dhe Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Hansel dhe Gretel
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
Autori: chrisstin · Lloji: Tregime dashurie · Tema: Historia tyre¡!
Ishte nje vajze qe donte dike.Ajo gjithmon kishte nje fije shpres qe mund ti fliste apo te kishte dicka me te.Nje dite per vajzen ishte dita me e bukur dita kur cdo gje do te merte nje rrjedhoj krejt tjeter.Ate dit ajo filloi te fliste me ate qe donte dit...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: anonim · Lloji: Tregime dashurie · Tema: B......
kjo hitori filloi dhe mbaroi ne nje rruge....ajo e bukur e gjate me sy jeshil e flok kaf kurse ai flok e sy kaf dhe i gjat.kishin 2 vite diference.Djali ishte pak gankster .Vetem ajo e dashuronte ate.Ai nuk donte tja dinte.Shoqet i thane djalit se ajo e...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...




Komentet e fundit!

Emri: baftiar
Email: baftiar@gmail.com
Komenti: love is something important



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com