Data e postimit: 2012-07-10 07:07:42
Lexime: 20000
Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan
Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: stafi@numernje.com


Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje hera-heres edhe i ngaterronin femijet e tyre. Problemi qendronte se ata kishin nje jete te mjerueshme e te varfer ku ezi shtynin dreken. Por nje pasdite gushti papritur perpara shtepive zbriti nje karroce me nje cift te rinj. Gruaja e entuziasmuar ju afrua femijes me te vogel te familjes, Sharlit dhe e puthi me nje fryme. Per shume dite me radhe cifti vinte cdo dite dhe sillte shume embelsira e para. Nje mengjes sapo arriten burri Henri dhe gruaja zbriten te dy nga karroca e hyne ne shtepine e Tuvakeve.
Cifti De Hubjere u beri nje propozim Tuvakeve duke u dhene nje shume mujore parash ne kembim te Sharlit te vogel. Por gruaja fshatare gjithe vendosmeri nuk pranoi. E trishtuar gruaja De Hubjere hyri ne shtepine e Vanineve. Familja e nxituar dhane me te voglin e familjes ne kembim te nje shume parash. Kishin kaluar disa dite dhe gruaja e Vanineve filloi te ndihej ne faj dhe pendim. Te gjithe komshinjte filluan ta gjykonin per veprimin e nxituar e keshtu linden edhe mosmarreveshjet e para.
Kishin kaluar njezet vjet kur nje mengjes e njejta karroce qe kishte zbritur dikur erdhi perseri, por kesaj here ne karroce ishte nje djale i pasur me nje plake me floke te zbardhura. Gruaja e Vanineve e njohu menjehere Zhanin dikur te vogel. Per te u shtrua nje darke e nga ana tjeter Sharli shikonte gjithe lakm. Ai filloi te qortonte ne menyre te padrejte prinderit e tij sepse nuk e kishin lene te behej i pasur me familjen De Hubjere. Prinderit qanin ne heshtje duke pare me dhimbje gjakun e tyre, djalin e tyre mosmirenjohes.

Vepra te ngjashme
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje aty kishte nga kater femije. Te ardhur aty nga stacioni termal i Raleportit, e para nga shtepite banohej nga Tuvaket qe kishin kater femije e po aq kishin ed...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy familje fshatare Tuvaket dhe Valinet. Ata punonin egersisht me token jopjellore per te siguruar jetesen e tyre modeste. Te dyja familjet kishin secila nga kater...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: ifshehur · Lloji: Analize letrare · Tema: vendi im
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty jetonin dy familje Tuvaket dhe Valinet. Secila kishte nga kater femije. Qene familje te varfera e mundoheshin shume per te siguruar ushqimin, i cili jo pak ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake. Te gjithe hanin te njejten supe, luanin ne te njejten balte, rriteshin bashke. Nje dite ne pragun e oborrit u shfaq nje karroce fisnike, nga e cila zbrit...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termale. Burrat e dy familjeve punonin vertete shume per te siguruar jetesen. Secila prej tyre kishte kater femije, qe ishin moshatar me njeri-tjetrin dhe kaloni...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familje...
Autori: Franci lasku · Lloji: Ese informuese · Tema: permbajtja
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare nje sekretare dhe me te do te martohet.mamaja e femijeve ben gati letrat e ndarjes me babain e femijeve .kur gjerat po shkonin shume keq vajza gjen nje gu...
Autori: Xhilda · Lloji: Tregim · Tema: dashuria...
Ajo ishte studente arkitekture ndersa ai ishte student mjeksie. Ata u takuan me njeri-tjetrin ne stacionin e autobusit ku po prisnin te dy per te ikur ne shtepite e tyre. Ajo kishte qene tek motra, ai tek nje shok. Pothuajse cdo dite shkonin tek i nje...
Autori: Medina Shijaku · Lloji: Rrefenja · Tema: aventurat e tre qenusheve
Na ishte nje here nje grua qe kishte nje ferme. Nje nate me shi gruaja degjoi disa te qara qenushesh dhe doli jashte,gjeti 3 qenushe te vegjel dhe i mori ne shtepine e saj.Emrat e qenusheve ishin Rajan Xhesi dhe Xheku. Kaluan 6 muaj dhe qenushet u rriten...
Autori: Arlinda Beqo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Trego nje histori nga femijeria juaj qe ju ka lene mbresa dhe ju ka ndryshuar jeten.
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura.Eshte peridha kur t'i ndihesh i lire nga bota reale.Je akoma nje femije qe nuk ja ka haberin se cfare do te ndodhi ne te ardhmen.Une kam lindur ne vitin 20...
Autori: Madita Syla 🦋 · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditelimdjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokite...
Autori: Madit Syla · Lloji: Analize letrare · Tema: Dhuratat e ditëlindjes
DHURATAT E DITELINDJES Na ishte nje mbret dhe nje mbretereshë ata kishin nje vajz te quajtur Dajana.Nje dite dajana kishte ditelindjen dhe prinderit vendosen qe ti ftonin te gjithe femijet e fshatit.Kur dajana hyri në dhomen e ndejes ata duartrokiten...




Komentet e fundit!

Emri: leon
Email: leonkajolli@outlook.com
Komenti: hahahhahha

Emri: klea
Email: klea@gmail.com
Komenti:

Emri: Ana
Email: ana@yahoo.com
Komenti:

Emri: ela
Email: ela.1@gmail.com
Komenti:

Emri: weg
Email: dg@yahoo.com
Komenti: efg

Emri: kritikusi
Email: kritikusi@yahoo.com
Komenti: ke mundesi qe ta permbledhesh me shkurt duke hequr mbiemrat

Emri: fitore berisha
Email: fitore_berisha@live.com
Komenti: sa mosmirnjohes vet e ke ber interesante

Emri: Geraldo
Email: geraldodj2@gmail.com
Komenti: flm qe me zgjidhet deyrat

Emri: hg
Email: gh@gmail.com
Komenti:

Emri: fatlinda
Email: ardi-linda@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com