Data e postimit: 2015-02-17 17:38:15
Lexime: 7373
Nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare
Lloji: Ese shpjeguese
Tema: Demtimi i biodiversitetit dhe i siperfaqes se gjelber
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@gmail.com


Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti eshte demtuar nga prerja e pyjeve e bimesise perreth qendrave industriale e te banuara,nga zjarret ne pyje,aq te shpeshta dhe te medha,sidomos ne vitin 2006-2007,perdorimi tej normave i kimikateve ne bujqesi,nga ndotjet e ajrit,ujit dhe tokes,nga degradimi,shkreterizimi i peisazheve etj.Per pasoje eshte degraduar mbulesa bimore e zvogeluar siperfaqja e pyjeve.Tek ndikimi i njeriut mbi bimesine dhe boten shtazore ne Shqiperi jane zhdukur lloje te ndryshme gjallesash,ndersa shume te tjera jane rrezikuar qe te zhduken.Si pasoje e bonifikimeve e shkripezimeve te tokave u demtuan habitate te bimeve higrolife,halofile etj.Biodiversiteti dhe ne teresi e gjithe bota e gjalle duhet te mbrohet me cdo kusht,sepse sigurojne burimet e jetes se njeriut dhe larime e produkteve ushqimore.Prej pyjeve merret lenda e drurit,bimet mjekesore,bime dekorative etj.Ata krijojne mjedise per clodhje dhe turizem,mbrojne token nga erozioni,perbejne mjediset ku jetojne shume kafshe te egra,permiresojne klimen dhe rrjedhjet ujore,ndihmojne ne pastrimin e ajrit te ndotur me pluhura e bloze.Ndaj ata quhen edhe "mushkerite" e nje vendi.Te demtosh pyjet dhe bimesine,eshte njesoj sikur te demtosh mushkerite e tua.

Vepra te ngjashme
Autori: INA DENA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: natyra
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyres dhe mjedisit nga ndotja eshte ndergjegjesimi i popullsise.Avancimi i shkaterrimit te natyres dhe atmosferes se tokes,ndotja emjedisit tokesor,ajror,deta...
Autori: Willi gam · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte ambienti ku ne jetojme,lindim,rritemi dhe vdesim.Ajri qe thithim eshte dhurate e natyres dhe ne e pranojme kete.Ne e dime se cndodh rreth nesh cdo dite,shkaterrimi i zonave me gjelberim,prerjen e pyjeve,ndotjen e ajrit,tokes etj e deri tek h...
Autori: Fabiola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te lejohet ekspeimentimi ne kafshe?
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ndryshme.Shumica e ketyre ekspeimeneve behet nga universitetet,kompanite farmaceutike dhe shkollat mjekesore. Keto eksperimente behen per te studiuar sjel...
Autori: ersa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pylli i masakruar
Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet per interesat e tyre.Me kete veprim ato prishin habitatain e shume gjallesave qe jetojne aty.🌲☘️🍀🌳🌿🍃.Ne nuk duhet ti presim pyjet por te ...
Autori: Barbie projects · Lloji: Ese argumentuese · Tema: mjedisi ku ne jetojme
Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk ke...
Autori: Ida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati Dardhe
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse ndodhet mes pyjeve ,madje edhe se ka ajrin te paster.Lulet ,gjelberimi ,ndertesat e larta e te bukura ,rruget e shtruar me kalldrem e gjallerojne edhe me ...
Autori: ADRIAN MARDODAJ · Lloji: Ese informuese · Tema: reformat arsimore
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dhe nivelet e arsimimit? SI DO TE ORGANIZOHEJ BOTA DHE SI DO TE DREJTOHEJ AJO? A DO TE ISHIN GJERAT ME TE THJESHTA APO ME TE VESHTIRA? A DO...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: Mane Caushi · Lloji: Thenie · Tema: Shiperia
Asgje nuk mund te krahasohet me jeten e njeriut vec familjes e cila duhet te mbrohet ne cdo kusht , aspekt dhe nese eshte e nevojiteshme te mbrohet edhe me jete.
Autori: Adela Cela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Valbona
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish interesante,si e gjithe pjesa tjeter e Alpeve Shqipetare,qe mberthen bashke kuptimet e te bukures.Valbona te tregon madheshtine e saj permes maleve hijerenda,t...
Autori: medina shijaku · Lloji: Pershkrim · Tema: qeni
qeni eshte kafsha ime e preferuar ai eshte kafsha me besnike e njeriut ai nuk te le ne balt dhe te mbron qeni don ti japesh dashuri dhe ta ledhatosh shpesh qent jane ne rraca te ndryshme ata kane tipare te bukura pamja e tyre fizike ndryshon shpesh nga r...
Autori: Melisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Uji
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta eshte e pamundur.Uji eshte pjesa specifike e siperfaqes se tokes.Sasia e madhe e ujit eshte ajo qe na bene qa quajm token "PLANETI BLU".Meqense jemi perdorues...
Autori: Vanesa Progni · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Fshati apo quteti
Ne fshat ka nje jete me ajer te paster, me me pak makina, ka shtepi private dhe vila personale, me nje shkolle, me disa njerez qe punojne me bujqesi dhe jane me pak te kulturuar por me nje jete te qete . Ka dhe me shume gjelberim . Ndersa qytet eshte krej...
Autori: Eda · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Fshati i gjyshit tim
FSHATI I GJYSHIT TIM Nese do me duhej te zgjidhja te pershkruaja nje teme ku un e gjej veten me se miri do te ishte pershkrimi I fshatit te Gjyshit tim dhe kjo ndodh pasi emocioni,dashuria dhe kenaqesia qe gjyshi trasmentonte ne momentet kur fliste per...




Komentet e fundit!

Emri: samanta
Email: samantagryka@gmail.com
Komenti: bkr

Emri: sana
Email: sanakullolli@gmail.com
Komenti: Shume mire eseja.BRavo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com