Data e postimit: 2014-05-01 21:01:42
Lexime: 170924
mjedisi ku ne jetojme
Lloji: Ese argumentuese
Tema: mjedisi ku ne jetojme
Autori: Barbie projects
Shkolla: Turgut ozal
Klasa: VI-a
Qyteti: durres
E-mail: projektdurres@hotmail.com


Mjedisi eshte ambjenti ku ne jetojme, thithim ajrin e perditshem ushqehemi dhe argetohemi.Te gjitha keto ose shumica e tyre jane dhurate e natyresn.Ne i pranojme me kenaqesi, duke pohuar se natyra apo zoti e ka per detyre te na i fale, dhe ne nuk kemi asnje detyrim.Cdo dite e me shume ne jemi indiferente per ate c'ka ndodhe rreth nesh, per shkaterrimin e ambienteve te gjelbra, per prerjen e pyjeve, ndotjen e detit, ndotjen e ajrit deri edhe tek flakja e mbeturinave nga xhami i makinave apo apartamenteve. Kjo do te vazhdoje deri sa nje dite semundje si ato qe se fundmi kane filluar te perhapen ne mbare rruzullin tokesor te jene aq te shpeshta sa te na bejne te ndergjegjshem te mendohemi dy here per gjera qe sot i bejme me indiference dhe kryenecesi.Une besoj se koha ka ardhur kur te gjithe ne si qytetare te mendojme me teper per jeten tone dhe te mbajme pergjegjesi per ate c'ka bejme vete por edhe te luftojme kunder cdo fenomeni qe sjell shkaterrimin e te vetmit vend te jetueshem qe kemi sot, tokes.

Ne kohet e sotshme njerezit nuk dine te mirembajne mjedisin.
Ne mjedis ajri eshte kryesor dhe nese ai eshte i ndotur nuk kemi shendetin e mire. Ujrat e zeza jane shume te demshem ne mjedis.Njeriu duhet te jete shume i kujdesshem per te mos e ndotur dhe te beje sa me shume gjelberime dhe lulezime por edhe te bej parqe te bleruara e gjera te tjera te mira per natyren. Mjedisi eshte qeshtje shume e rendesishme per femij, te rritur e pleq nga ai fitojm shendetin gjithashtu mjedisi duhet te jete i mbrojtur nga mbeturinat e ndryshme si ato te ngurta,te te lengeta dhe ato te gazta. Ne mjedis ka shum tymra nga fabrikat,makinat e shume tymra e ndotje te tjera. Mjedisi duhet te jete me i paster seq eshte, mbeturinat duhet te hedhen ne vendin e caktuar jo ne rrug apo ne parqe siq bejne disa njerz te pa edukat. Per mjedisin duhet te kujdesemi te gjithe dhe te vendosim sa me shume rregulla.
"Kur ne të bëhemi pjesë e diçkaje, atëherë ajo bëhet pjesë e jona." David Harold Fink
"Njeriu e formon vetveten përmes vendimeve që formojne mjedisin." Rene Dubos
"Njerëzit fajësojnë mjedisin e tyre. Por është vetëm një njeri për tu fajësuar -- dhe vetëm një -- ata vetë." Robert Collier
"Hapi i parë .." Mark Caine
"Ne nuk do të kemi një shoqëri nëse ne shkatërrojmë mjedisin."

Vepra te ngjashme
Autori: Willi gam · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte ambienti ku ne jetojme,lindim,rritemi dhe vdesim.Ajri qe thithim eshte dhurate e natyres dhe ne e pranojme kete.Ne e dime se cndodh rreth nesh cdo dite,shkaterrimi i zonave me gjelberim,prerjen e pyjeve,ndotjen e ajrit,tokes etj e deri tek h...
Autori: Egiol Hoxha · Lloji: Ese informuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte dicka shume e rendesishme per ne , ai eshte gjithckaa qe na rrethon.Mjedisi eshte vendi ku ne jetojm.Ai eshte dicka shume e bukur,njeriu ka nderhyr ne mjedis.Njeriu ne mjedis ka ndikuar per mir edhe per keq.Mjedisin duhet ta ruajme sepse p...
Autori: Blenarda Dikolli · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Tema : Une pro mjedisor.
Mjedisi apo ambienti, është tërësia e rrethanave përreth një organizmi ose grup organizmash, veçanërisht ndërthurja e kushteve të jashtme fizikore, natyrore që veprojnë dhe ndikojnë në rritjen, zhvillimin, dhe mbijetesën e organizmave. Ne s...
Autori: Lion Braka · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Mjedisi
Mjedisi Mjedisi eshte gjeja me kryesore ne jeten tone.shumë njerez nuk ia dijne vleren mjedisit asesi.disa e keqperdorin e disa jo por nje mjedis i pastert,eshte shumë i nevojshem Gjithashtu disa prej qytetareve dalin per ta shijuar mjedisin,disa dali...
Autori: Orgita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi dhe ne.
Mjedisi përbën burimin themelorë për jetën në tokë.E megjithatë ,ai është rrezikuar dhe rrezikohet vazhdimisht nga veprimtaria njerëzore .Brezat e ardhshëm do të trashëgojnë gjithnjë e më pak nga mjedisi i sotëm ,pasi ai po shfrytëz...
Autori: isabela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Mjedisi
E keni parasysh kur shume kohe me pare shikonit nje mjedis te gjelber e plot jete,dhe me pas nje shkatrim total. Si do ndiheshit? Une do ndihehesha e deshperuar sepse ai mjedis ku ne jemi “rritur” shkatrohet brenda minutit.Disa njerez nuk e kane probl...
Autori: KLAJDIMETA · Lloji: Analize letrare · Tema: TE MBAJME PASTER MJEDISIN
mjedisi eshte jeta jone . ne duhet ta mbrojme ate sepse po u ndot mjedisi jemi ndotur edhe ne .mjedisi eshte gjysma e jetes sone .disa rregulla per mbrojtjen e mjedisit jane= 1=te mos hedhim mbeturina ne toke 2=te mbjellim sa me shume peme 3=te mos p...
Autori: Daniela Toci · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHENDETI
A eshte shendeti i rendesishem per ne? Shendeti eshte shume e rendesishme per ne. Ne duhet te ruhemi shume te paster te bejme analiza 1 here ne gjashte muaj,te ushqehemi shendetshem,te bejme aktivitete fizike dhe shendeti jin do te jete shume mire.Per t...
Autori: X · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mjedisi
Mjedisi eshte gjithcka qe na rrethon.Ne duhet te kujdesemi per te.Nqs se mjedisi ndotet tek ne shfaqen semundje te ndryshm.Duhet te jetojme ne harmoni me natyren dge te shfrytezojme te mira qe ajo na ofron.
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Libri
- Thuhet se libri eshte miku me i mire i njeriut ! - Dhe eshte e vertete , sepse nga libri mesojme gjerat me te bukura, gjera qe ne te ardhmen do na nevojiten shume, gjera qe nuk duhet ti harrojme kurre etj... Libri na meson edhe shume e shume gjera te t...
Autori: Stikjano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Natyra
Krijimi i nje eseje me kete teme mendoje se eshte ese e lehte sepse ne me natyren takohemi cdo dite gjendemi prane saj cdo minute.'Natyra' ky term kaq i rendesishem per ne i cili mban brenda tij shume te mira per ne . Lind pyetja a dim ne ti vleresojme ke...
Autori: Igli Mehmetaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: imagjinata
njeriu per mijera e mijera vite ka fantazuar.Ato gjera qe jeta nuk ia jepte i enderronte.Sepse jeta keshtu eshte asnjehere nuk ti jepe te gjitha te gatshme.Jeta duhet formuar duhen gjetur shume copera te shperndara kudo ne cdo vend qe ti beshe nje te vetm...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mjedisi
Ne qytetari sot tema ishte “Mbrojtja e mjedisit” ku ne fund te ores mesuesja na dha si detyre te komentojme shprehjen e famshme te nje shkrimtari francez ne te cilen thuhet:”Ne nuk e trashegojme token nga paraardhesit tane,ne e kemi marre ate hua ng...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...




Komentet e fundit!

Emri: albin
Email: projektdurres@gmail.com
Komenti: mir so keq

Emri: albin
Email: projektdurres@gmail.com
Komenti: mir so keq

Emri: vagina
Email: vagina@live.com
Komenti: :

Emri: lko
Email: lko@aol.com
Komenti:

Emri: h
Email: klkk@gmail.com
Komenti:

Emri: gffffff
Email: bts@gmail.com
Komenti: shum e lezetshme por me pak gabime drejtshkrimore

Emri: cdsk
Email: mkskcq@gmail.com
Komenti:

Emri: ashli tagaj
Email: Ashlitagaj@gmail.com
Komenti: E papare Te lumte

Emri: ashli tagaj
Email: Ashlitagaj@gamil.com
Komenti:

Emri: sas
Email: sas@gmail.com
Komenti: SHUMË MIRË MË NDIHMOVE SHUMË


Emri: lena
Email: loti@gmail.com
Komenti: bravo shum bukur

Emri: haha
Email: erbionshatro@gmail.com
Komenti: kot fare

Emri: sara agolli
Email: sara agolli@gemail.com
Komenti: shume bukur

Emri: oib
Email: shek1988@hotmail.com
Komenti:

Emri: kiara
Email: kiarakadena@gmail.com
Komenti: /

Emri: 1234567891020
Email: tff123@gmail.com
Komenti: kot kot kot kot shume kot e shpifur e shpifur per faqe te zeze

Emri: bora
Email: bora@hotmail.com
Komenti: shume kot kjo nuk dini fare

Emri: huti
Email: huti@hotmail.com
Komenti: shuuuuuuuuuuuuuuum kot moo oj idiote se e ke bo

Emri: serxhio
Email: serxhio@gmail.com
Komenti: Mire por me shume gabime drejtshkrimore

Emri: jotem
Email: blaerisa@gmail.com
Komenti: na kalle daten


Emri: Lola
Email: lola@hotmail.com
Komenti: Shimë bukur pergezime te medha

Emri: 112
Email: 112.5@gmail.com
Komenti:

Emri: *******
Email: *******@YAHOO.COM
Komenti: bukur

Emri: ilda
Email: ilda@hotmail.come
Komenti: BRAVO:-*:-*:-):-):-)

Emri: stela
Email: stela@hotmail. come
Komenti: SHUMË MIRË MË NDIHMOVE SHUMË

Emri: ilda
Email: ilda@hotmail.come
Komenti: BRAVO:-*:-*:-):-):-)

Emri: ilda
Email: ilda@hotmail.come
Komenti: BRAVO:-*:-*:-):-):-)

Emri: ilda
Email: ilda@hotmail.come
Komenti: BRAVO:-*:-*:-):-):-)

Emri: stela
Email: stela@hotmail. come
Komenti: SHUMË MIRË MË NDIHMOVE SHUMË

Emri: stela
Email: stela@hotmail. come
Komenti: SHUMË MIRË MË NDIHMOVE SHUMË


Emri: stela
Email: stela@hotmail. come
Komenti: SHUMË MIRË MË NDIHMOVE SHUMË

Emri: Bleona
Email: Bleona@gmail.com
Komenti: Shumë bukurë bravo me ndimoi ne detyra 😍♥️😘 👑⭐️ 💟👏👏 👏👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏👏 👏👏👏👏👏👏 👏👏👏👏👏 👏👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏 👏👏👏 👏👏

Emri: Tartakuti
Email: Tarta_kuri@gmail.al
Komenti: 😂👑✌️😎❤️😝 👍🏼🦁😏😒😘👍🏻 😜😍😉💴💶 💷💸🐑💵😊 🖕🏻💨🙏🖕🏾🐶👆🏻 ☝🏻️😞😀😬😁😂😃😉😇😆😅😄😊🙂🙃 ☺️😋😙😗😘😍😌😚😜😝😛 🤑😶😏🤗😎🤓😐😑 😒🙄🤔😡😠😞😳😔 😕🙁☹️😣😖😫😩😤😮😦😯😰 😨😱😧😢😥😪😓😷🤐 😲😵😭🤒🤕😴💤💩 👻👿👹👺💀😸 😺🤖👽😻😹😼😽🙀👋🏻 👏🏻🙌🏾😾😿👍🏼👎👊🏻✊🏻✌️ 🙏💪🏻👐🏻✋👌☝🏻️👆🏻 👇🏻👈🏻👉🏻🖖🏻✍🏽💅🏻 👄👅👂🏻👃🏻🗣👃🏻👃 🏻🗣👥👤👀👁👦🏿👶🏻 👧🏼👨🏻👩🏻👱👴👵👲👳 💃👯👫👬👭🙋🏻🙆🏽🙅🏽💁 🏽🙇🏽👨‍❤️‍👨👩‍❤️‍👩💏👩‍❤️‍💋‍👩👨‍❤️‍💋‍👨 👨‍👩‍👧‍👧👨‍👩‍👦‍👦👨‍👩‍👧‍👦👨‍👩‍👧👪👩‍👩‍👦👩‍👩‍👧👩‍👩‍👦‍👦👩‍👩‍👧‍👧👨‍👨‍ 👧‍👧👨‍👨‍👦‍👦👨‍👨‍👧‍👦👨‍👨‍👦👕👖 👗👣💋👘👠👞👞👡 👒👒🎓👑🎓🎒👝👜 💼🕶🕶🌂🐶🐱🐹 🐰🐮🐯 🦁🐼🐼🐨🦁🐽🐸 🐵🐽🐸🐷🐙🙈🐙🙉 🐵🙈🙊🐒

Emri: alba
Email: alba.com@live.com
Komenti: te lumte me ndihmove shume ne detyrat

Emri: anjeza
Email: anjeza@hotmail.com
Komenti: Kot Fare na lodhe Duke lexuar:P

Emri: kiem
Email: kiem.krt@yahoo.com
Komenti: Me ndihmoi shum per msimet

Emri: kiem
Email: kiem.krt@yahoo.com
Komenti: Me ndihmoi shum per msimet

Emri: kiem
Email: kiem.krt@yahoo.com
Komenti: Shum bkr me vjen keq per kto qe kane thene "uu sa kot" Ato thon kshu sepse nk din :-)

Emri: larisa
Email: lari_sa@hotmail.com
Komenti: shum keq sdeshta

Emri: erva
Email: erva.43@hotmaili.com
Komenti: sa kot , uuuuuuuuuuuu ,


Emri: alesja
Email: alesja@hotmail.com
Komenti: kot fare ... ,

Emri: lola
Email: lola@hotmail.com
Komenti: me pelqeu shume , gjithashty me ndihmoi me detyrat /

Emri: alesja
Email: alesjatirane@hotmail.com
Komenti: shume mire me ndihmove per projektin e mjedisit

Emri: Blerta
Email: Blerta@gmail.com
Komenti: Me kot ska mo

Emri: Sara
Email: Sara-qerimi @yahoo.com
Komenti: Keq

Emri: enada
Email: enada@hotmail.com
Komenti: ju jumte ai/ajo qe e ka bere

Emri: enada
Email: enada@hotmail.com
Komenti: uaaaaaaaaaaaaaaaaa shum bukur kjo ese per mjedisin tone te bukur

Emri: sara
Email: sara-qerimi@yahoo.com
Komenti: shume bukur

Emri: sara
Email: sara-qerimi@yahoo.com
Komenti: shume bukur

Emri: Magi
Email: Magi@ hotmail.com
Komenti: Shume e bukur , plot emocion


Emri: ERT
Email: edgh@dfg.com
Komenti: tehe shum kot

Emri: Ajla
Email: Ajla@hotmail.com
Komenti: Bravooo Super

Emri: Brikena
Email: Brikena.elb @yahoo.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: xhimi
Email: xhimishkutaj@gmail.com
Komenti: si mami jot e ke bere

Emri: isra
Email: isra_asani@hotmail.com
Komenti: shum bukur ju lumt

Emri: ♥♥♥
Email: =@gmail.com
Komenti: Bukur

Emri: ana
Email: analysis@live.com
Komenti: Ka ese me teme mjedisi ne medja

Emri: rzata doci
Email: rezirezi-@live.com
Komenti: ese shum e bukur

Emri: besa tusha
Email: besniktusha@live.com
Komenti: shume shume e bukur ke talent moj vajze te lumte

Emri: beni
Email: beni@gmail.com
Komenti: shume bukur


Emri: Santiola skura
Email: Santiola skura@gmail.com
Komenti: Interesante

Emri: redi muci
Email: redimuci@yahoo.com
Komenti:

Emri: ina
Email: inakapa@live.com
Komenti: okay eseja

Emri: ledri
Email: ledrimami@msn.com
Komenti: shum Mir po do ishte Më Mir sikur neti zbatojm rregullat e mjedisit ". ju dua ·♡♥♡♥♡

Emri: ledri
Email: ledrimami@msn.com
Komenti: shum Mir po do ishte Më Mir sikur neti zbatojm rregullat e mjedisit ". ju dua ·♡♥♡♥♡

Emri: jijodk/ewkdl?
Email: JPFFD@GMAIL.COM
Komenti: SH.MIRE

Emri: elfrida
Email: elfrida@hotmail.com
Komenti: Very good girls.I like your works

Emri: Diona
Email: diona-jona@hotmail.com
Komenti:

Emri: elfrida
Email: elfrida@hotmail.com
Komenti: Very good girls.I like your works

Emri: megi
Email: megi@hotmail.com
Komenti: e bukur


Emri: s
Email: dsadasdsa@hotmail.com
Komenti: kot

Emri: ana
Email: entelatanushi14D@yahoo.com
Komenti: sh.bukur

Emri: Ema
Email: ema_e@hotmail.com
Komenti: Lezetshmerisht i lezetshem

Emri: soren
Email: sorenketa@yahoo.com
Komenti: :

Emri: olta
Email: oltashehu12345@gmail.com
Komenti: shume e bukur eseja. bravo turgut ozal.aty eshte edhe motra ime

Emri: barbii
Email: barbi@live.com
Komenti: Shumm bukur

Emri: ertiol
Email: ere@hotmail.com
Komenti: ta qifsha familjen npidh kuedro

Emri: limi hajdari
Email: limi_2ton @hotmail.com
Komenti: Kjo asht shum e mir

Emri: Mateo
Email: Mateo@hotmail.com
Komenti: shum mir

Emri: erjona sadiku
Email: jona_sadiku@hotmail .com
Komenti: mir mir


Emri: emi
Email: emi@hotmail.com
Komenti: Shum mir bravo

Emri: ilda
Email: ilda@gmail.com
Komenti: bravo shm mire

Emri: ilda
Email: ilda@gmail.com
Komenti: bravo shm mire

Emri: realtina
Email: hijn@yahoo.co.uk
Komenti: thnxx mora 10

Emri: Lorena
Email: Lorena.Lori@gmail.com
Komenti: Ke bere shume gabime drejtshkrimore, zemra.

Emri: ckemmi
Email: enedjoahmeti@hotmail.com
Komenti:

Emri: barbie
Email: barbibarb@gmail.com
Komenti:

Emri: Gleris
Email: Gleris@hotmail.com
Komenti: Bravo...Je me e mira

Emri: Gleris
Email: Gleris@hotmail.com
Komenti: Bravo...Je me e mira

Emri: Redona
Email: Redion@hotmail.com
Komenti: Sh.mire


Emri: noelj
Email: noeljo@email.com
Komenti: Very good

Emri: Nora
Email: Nora@live.com
Komenti: Bravo SH mir:)

Emri: rambo
Email: rando.zm@hotmail.com
Komenti: bravo na shpetove

Emri: barbuie projects
Email: bebe@gmail.net
Komenti:

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: me duket se esh kopje

Emri: Emanuel
Email: emanuel.pacaj@hotmail.com
Komenti: Ju lumte!

Emri: ikiujyh
Email: ehhhhee@gmail.net
Komenti: ahhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa its so so cool hahahahah

Emri: pffff
Email: p.f.p.f@hotmail.com
Komenti: goddddd

Emri: lola
Email: lola@hotmail.com
Komenti: te lumte



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com