Data e postimit: 2020-11-19 16:32:56
Lexime: 4544
pylli i masakruar
Lloji: Ese argumentuese
Tema: pylli i masakruar
Autori: ersa
Shkolla: feti vogli
Klasa: 7
Qyteti: tirane
E-mail: Adenisa.selba90@gmail.com


Ne duhet ti mbrojme pyjet sepse ato na japin oksigjen,njerezit bejne shume gabim qe i presin pyjet per interesat e tyre.Me kete veprim ato prishin habitatain e shume gjallesave qe jetojne aty.🌲☘️🍀🌳🌿🍃.Ne nuk duhet ti presim pyjet por te mbjellim sa me shume per nje oksigjen me te paster dhe per nje vend te pasur me shume lloje gjallesash

Vepra te ngjashme
Autori: Fatjana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pyelli I lulezuar
Ne duhet te kujdesemi sa me shume per pyjet 🌳🌳. Duke mos i prer sepse pyelli eshte oksigjeni jone ,ne qoft se pyelli do ishte I masakruar nk do mirrja sot fryme .Mos I prisni pemet sepse eshte vendbanimi i shume gjallesave 🦜🐓🕊🐲🐕.Na...
Autori: KLAJDIMETA · Lloji: Analize letrare · Tema: TE MBAJME PASTER MJEDISIN
mjedisi eshte jeta jone . ne duhet ta mbrojme ate sepse po u ndot mjedisi jemi ndotur edhe ne .mjedisi eshte gjysma e jetes sone .disa rregulla per mbrojtjen e mjedisit jane= 1=te mos hedhim mbeturina ne toke 2=te mbjellim sa me shume peme 3=te mos p...
Autori: Dorina. D · Lloji: Poezi personale · Tema: "Une vij"
Une vij nga qielli, Qe te te jap ty hapesiren qe kerkon. Une vij nga dielli qe te te jap ty te gjithe ngrohtesine qe te mungon. Une vij nga yjet qe te te plotesoj deshirat qe ke. Une vij nga ajri qe te maresh fryme kur me ske. Une vij nga hena qe te...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Shiu Bjer mor shi ,mos pusho Bjer,bjer more shi Jepi tokës pak lagështi Jepi vendit pak freski Hiqe këtë vapë ore shi Të presin ,livadhet,pyjet grurët Të pret bujku ,të presin lulet Të presi...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Demtimi i biodiversitetit dhe i siperfaqes se gjelber
Demtimi i biodiversitetit eshte nje nga problemet mjedisore te trevave shqiptare.Biodiversiteti eshte demtuar nga prerja e pyjeve e bimesise perreth qendrave industriale e te banuara,nga zjarret ne pyje,aq te shpeshta dhe te medha,sidomos ne vitin 2006-20...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Hartim · Tema: Shkrimi i nje teskti fantastiko-shkencor.
Ishte viti 2100.Jeta kishte ndryshuar shume.Toka ishte populluar dhe nga krijesa te tjera te cuditshme.Gjithcka ishte transformuar. Njerezit shkonin nga njeri planet ne tjetrin sikur te te ishin qytete.Teknologjia ishte zhvilluar shume por prape njer...
Autori: Jasmina Cenaj · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
pranvera erdhi. ditet tani jane me te gjata. moti eshte me i ngrohte.. bore ka vetem ne maja te larta te bjeshkeve. tani ne vend te bores shpesh bie shi. perrojet dhe lumejte vershojne fushat dhe arat. nen kaqubat dalin lajmetaret e pranveresh - lulebor...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Natyra.
Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndodhet ne lindje te Tiranes.Dajti ka nje siperfaqe prej 3300 ha dhe eshte nje vend shume i pershtatshem per piknike familjare,sporte,lojera dhe aktivitete in...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: Glea · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Dumrea
O Dumrea ime, tek ti kam plot kujtime, liqenet dhe pyjet, qiellin dhe yjet. Sa mall kam per ty, ne majat e pishave te larta, dushku me gjethet e tij te arta, per ty vec loti me ngeli ne sy. Sa here mendoj nje vend, emri Dumre me vjene ndermen...
Autori: Rrahman Peca · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dibra ime
Dibra vendi ku kan lindur dhe jan rritur prindrit e mi,ku bukuria dhe madheshtia e natyres dhe venditnuk kne fund.Fushat e gjera,malet,luginat e magjishme dominojne vendin e pa mateAtje ka dhe disa liqene shume te bukura,mbreslenese e magjiplote.Shkembenj...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: PER KOSOVEN
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...
Autori: Ida · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Fshati Dardhe
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse ndodhet mes pyjeve ,madje edhe se ka ajrin te paster.Lulet ,gjelberimi ,ndertesat e larta e te bukura ,rruget e shtruar me kalldrem e gjallerojne edhe me ...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Vjeshta e arte
Vjeshte e bukur melankolike. shpejt erdhe,sikur nuk ishe,ike. Token me vel e mbulove, po pyjet dhe lulet,perse I harrove? Si te mos e duash vjesht e n e arte, kur tryeza mbushet me rrush e me dardhe?




Komentet e fundit!

Emri: ???
Email: ?????????@gmail.com
Komenti: gjithsesi shume bukur

Emri: ???
Email: ?????????@gmail.com
Komenti: cila klase je

Emri: ???
Email: ?????????@gmail.com
Komenti: je nga shkolla betim muco apo jo je nga klasa e 7a 7b 7c 7d



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com